Discussietopic 1.271

L Cypherus90

Actief lid
LoL... zonder dat stapelen werkt dat niet , staat de hele bende door elkaar en wie het niet wil , kan het ook niet uitzetten...
Ik en veel andere willen dat stapelen niet en dan is dit dus een gedrocht. Veel plezier met je tabblad.
Maar dat is dan uw keuze... Het KAN dus anders. Dus je moet niet wenen dat je het moeilijker hebt want er zijn alternatieven om het makkelijker te doen.
 
Ik vind het geweldig, bedankt dat jullie geluisterd hebben! Eindelijk kan je snel je leger aanvullen, zonder te scrollen of eerst één voor één op de legereenheden te moeten klikken.
 
Dit zou prima werken wanneer het alleen in het overzicht van alle units op deze manier wordt weergegeven, maar nu deze volgorde ook wordt gebruikt in je huidige 8 geselecteerde legers werkt het verschrikkelijk onoverzichtelijk.

De 8 geselecteerde eenheden vind ik het ook onoverzichtelijk schurken staan gehusseld door normale eenheden.

Ik gebruik stapelen niet. Ik heb het idee dat het allemaal maar traag wordt met die extra toevoegingen.
 

S2KGoon

Nieuw lid
Legerbeheer
  • Op basis van jullie feedback hebben we wat gewijzigd aan hoe eenheden worden getoond in het legerbeheer. Nu zullen alle gewonde eenheden aan het einde worden getoond, achter alle gezonde eenheden.

Van mij mag dit per direct teruggedraaid worden …weet niet wie dit een fantastisch idee vond maar het is enkel maar frustrerende werking.
 
Jupiter grenadiers die gewond zijn staan nu achter gezonde schurken. Ik snap de logica niet? Ik snap dat gewonde eenheden achter gezonde staan, maar nu wordt de sortering onoverzichtig.
 
Mag dit alsjeblieft weer hersteld worden. Je gewonde eenheden retour brengen naar de "kazerne" wordt erg verwarrend want ze staan nu tussen de andere eenheden, ipv gegroepeerd bij elkaar, je moet steeds zoeken en dat verpest het snelle meppen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Mag dit alsjeblieft weer hersteld worden. Je gewonde eenheden retour brengen naar de "kazerne" wordt erg verwarrend want ze staan nu tussen de andere eenheden, ipv gegroepeerd bij elkaar, je moet steeds zoeken en dat verpest het snelle meppen.
Juist niet. Gaat veel sneller want je moet maar op 1 plaats klikken ipv op meerdere.
Je neemt de eerste gewone eenheid en daar blijf je op klikken of slepen om die te verwijderen. Dan zie je in 1 opslag wat er nog staat en voeg je terug toe.

Anders moest je op 2 plaatsen klikken, slepen om alle gewone units te verwijderen.

Dit is een versnelling.

Maar het is duidelijk dat je het geen kans wilt geven. Op 1 dag proberen doe je dit niet. Speel er een maand bij en bekijk het dan opnieuw. Enkel dan heb je het een kans gegeven, gespeeld ermee en een correcte mening gevormd.
 

Vikas

Nieuw lid
Op PC is deze wijziging al langer van kracht.

Anyway, het grote probleem wat mij betreft is dat je "huidig geselecteerd leger" na een gevecht helemaal door elkaar gehusseld staat. Als je maar 1 type unit gebruikt prima, maar wanneer je 2 of 3 verschillende gebruikt is het drama want alles staat iedere keer op een andere plek na een gevecht. Niemand wil na ieder gevecht iedere beschadigde unit vervangen, maar bijvoorbeeld alleen een hovertank die je vervolgens iedere keer moet gaan zoeken. Die licht beschadigde schurken die je nog 11.456 hebt zal je een zorg zijn.

In het complete unit overzicht is het prima, dan staan je gezonde units mooi vooraan, maar geef alsjeblieft een aan/uit knop voor in het huidige geselecteerde leger (of draai het helemaal terug).
 
Ik speel (net als vele anderen) met 2 eenheden en 6 schurken. In de oude situatie staan gewonde eenheden ALTIJD in vak 1 en 2 - je grijpt nooit mis om ze te verplaatsen naar de ziekenboeg.
In de nieuwe situatie is hun plek afhankelijk van de hoeveelheid gewonde schurken. Maw: ze staan NOOIT op dezelfde plek.
Ik speel altijd android/mobiel, misschien speelt t anders/beter op pc, ik weet t niet.

INNO: maak dit geen (gedwongen) wijziging voor zo'n belangrijk onderdeel van t spel - de gsp.
Voeg een optie bij de instellingen toe, zodat je zelf de wijze van ordening kunt kiezen. Bij voorbaat dank.
 
Bovenaan