Discussietopic 1.271


Veel plezier met deze spelversie!
  • Op basis van jullie feedback hebben we wat gewijzigd aan hoe eenheden worden getoond in het legerbeheer. Nu zullen alle gewonde eenheden aan het einde worden getoond, achter alle gezonde eenheden.
Feedback ? Dus naar onzin luisteren jullie wel ? Ik wil dit niet en wil het uit kunnen zetten, dat is mijn feedback
 

RensW

Lid
  • Op basis van jullie feedback hebben we wat gewijzigd aan hoe eenheden worden getoond in het legerbeheer. Nu zullen alle gewonde eenheden aan het einde worden getoond, achter alle gezonde eenheden.
Feedback ? Dus naar onzin luisteren jullie wel ? Ik wil dit niet en wil het uit kunnen zetten, dat is mijn feedback
Eens, ik vind dit ook gruwelijk irritant.
Doe mij ook maar de oude weergave.
 

Vikas

Nieuw lid
Dit zou prima werken wanneer het alleen in het overzicht van alle units op deze manier wordt weergegeven, maar nu deze volgorde ook wordt gebruikt in je huidige 8 geselecteerde legers werkt het verschrikkelijk onoverzichtelijk.
 
Zolang als eerste de 8 verdedigende eenheden naast elkaar getoond worden merk ik niet zoveel van deze wijziging. Wie wil er nou aanvallen met die eenheden?
Verder heb ik geen behoefte de gewonde eenheden te zien dus die mogen inderdaad achteraan, waar ook de verdedigende eenheden thuishoren.
 
Zolang als eerste de 8 verdedigende eenheden naast elkaar getoond worden merk ik niet zoveel van deze wijziging. Wie wil er nou aanvallen met die eenheden?
Verder heb ik geen behoefte de gewonde eenheden te zien dus die mogen inderdaad achteraan, waar ook de verdedigende eenheden thuishoren.
Het gaat om het "Huidig geselecteerde leger" en daar staat dan na een aanval alles door elkaar als er wat schade is en dat is alles behalve handig als je snel wilt wisselen, maar blijkbaar zijn de mensen die feedback geven en dit zo fijn vinden, weinig op GSP oid te vinden
 
Legereendheden in het vakje van 8 geselecteerde na een gevecht sorteren op beschadiging is een verschrikking. Niet te doen dit in GS met 100'den gevechten elke keer checken of je eenheden nog ok zijn voor volgende gevecht als ze allemaal door elkaar staan. Hier is echt .... niet over nagedacht. GS kun je nu wel in het putje gooien, was al een klikfestijn geworden om gek van te worden.
Deze "feature" moet een aan/uit selectie gaan krijgen in de settings, net als het "stacken" van dezelfde eenheden aan/uit.
 
? ik begrijp niet goed wat hier niet handig aan is. Normaal moet je de gewonde eenheden selecteren en die staan dan door elkaar. Nu kan ik gewoon de minst gewonde in mijn leger selecteren en doorklikken tot alle gewonden in de ziekenboeg zitten. Dat vind ik geweldig!
Vervolgens is het nog steeds hetzelfde als eerst: selecteer het type eenheid wat je wil inzetten, leger vullen en aanvallen. Helemaal prima wat mij betreft. Ik denk dat het pas lastiger wordt als ik heel veel lichte eenheden heb die gewond zijn, dan kan ik minder makkelijk bij mijn schurken, maar dat was al zo.
 
Wat mij betreft werkte het in het verleden goed en werkt het na de wijzigingen iets beter. Smaken verschillen.
Ik vind het nog steeds jammer dat de verdedigende troepen vooraan staan zodra je het legerscherm opent op de app. Misschien zijn er mensen die dat prettig vinden natuurlijk, maar die heb ik nog niet gesproken.
 

Evek

Lid
Ik vond de vorige versie veel makkelijker om schurken te selecteren, (knop alle eenheden + helemaal naar achter scrollen), nu als je veel verschillende gewonden hebt, moet je je schurken weer ergens tussenin gaan zoeken.
 
Wat mij betreft werkte het in het verleden goed en werkt het na de wijzigingen iets beter. Smaken verschillen.
Ik vind het nog steeds jammer dat de verdedigende troepen vooraan staan zodra je het legerscherm opent op de app. Misschien zijn er mensen die dat prettig vinden natuurlijk, maar die heb ik nog niet gesproken.
Dat zou inderdaad een volgende verbetering zijn, net als PvP: een aparte button voor het verdedigende leger.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Ik vond de vorige versie veel makkelijker om schurken te selecteren, (knop alle eenheden + helemaal naar achter scrollen), nu als je veel verschillende gewonden hebt, moet je je schurken weer ergens tussenin gaan zoeken.
Kan nog makkelijker. Zelfs nu. Leger openen en op knop lichte eenheden klikken. Staat hij dadelijk van voor nu...
 

L Cypherus90

Geblokkeerd

Bijlagen

  • IMG_20231207_225715.jpg
    IMG_20231207_225715.jpg
    187 KB · Weergaven: 35
Ik kijk genoeg want zo vecht is al altijd en ook nog steeds.

Dat tablad is er al altijd en nog steeds

Second. Zal voor u zelfs een printscreen maken.
LoL... zonder dat stapelen werkt dat niet , staat de hele bende door elkaar en wie het niet wil , kan het ook niet uitzetten...
Ik en veel andere willen dat stapelen niet en dan is dit dus een gedrocht. Veel plezier met je tabblad.
 
Bovenaan