Discussietopic 1.268

Van deze! Nieuwe Gsp vind ik waardeloos! Eigenlijk ben ik bestolen door Foe! zo voelt het! Misschien zijn we ook wel poppen aan een touwtje!! Ik vond het een verdomd mooi spel! Ik heb hier nachten lang gespeeld! Ik ben geholpen door diverse mensen in het spel en ook door de evenementen te spelen! Maatjes!! Van Inno!! Do your Job! Spellen creeeren en dan alles verzieken!! Zo!!! Ik heb gezegd!! Greetzzz Skieringer
 
Jammer dat je nergens leest dat nu eindelijk, na vele jaren van klachten, eens iets gedaan gaat worden aan het gebruik van bots en scripts.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Jammer dat je nergens leest dat nu eindelijk, na vele jaren van klachten, eens iets gedaan gaat worden aan het gebruik van bots en scripts.
Met de sluiting van GvG zullen in ieder geval een hoop klachten daarover weg gaan ;)

Daarnaast werken we constant aan het tegengaan van bots en scripts, maar dat kondigen we uiteraard niet aan.
 
Die scripts en bots zitten ook in dat, wat zal ik zeggen? geweldige? gildestrijdperken. Ook al melding bij support gemaakt.
 
Daarnaast werken we constant aan het tegengaan van bots en scripts, maar dat kondigen we uiteraard niet aan.

Grapjas. Ik heb ik weet niet hoe vaak geklaagd over die scripts en niks hebben jullie gedaan Als jullie iets hadden gedaan was het wel gestopt, maar het gaat nog altijd door. Konden jullie het wel stoppen hoefde GvG niet gestopt te worden. GvG was zo leuk, maar door die valsspelers en hoe support er mee omging ben ik gestopt met GvG spelen en ik denk dat mijn volgende stap is om helemaal te stoppen. GS is gewoon niet meer te doen. Net ook weer 286 gevechten voor een enkele sector met 3 man. Dan ben ik gesloopt en moet ik stoppen. Normaal kon ik na een sector weer pauze pakken en dat gaat niet meer. Waren 10 leuke jaren met FOE, maar een 11de gaat er wat mij betreft niet meer komen.
 
Bovenaan