Discussietopic 1.265

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager

Een kleine update dit keer, maar we zijn achter de schermen hard bezig geweest met technische verbeteringen en voorbereidingen voor toekomstige spelonderdelen!
 

PrivateHead

Actief lid
Of eerst wat reparaties aan bestaande spelonderdelen voor er weer nieuwe ellende toegevoegd wordt. Op GvG wachten we bijvoorbeeld al een hele tijd op een werkend logboek.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Of eerst wat reparaties aan bestaande spelonderdelen voor er weer nieuwe ellende toegevoegd wordt. Op GvG wachten we bijvoorbeeld al een hele tijd op een werkend logboek.
Aan GvG wordt niet meer actief ontwikkeld, verwacht daar dus geen grote wijzigingen meer in.
 

PrivateHead

Actief lid
Circa 3 maanden terug na een update werkt bij veel spelers het log niet meer, dat is voor ons een grote wijziging en voor jullie onbedoeld waarschijnlijk. Graag dan herstellen wat gesloopt is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is mogelijk dat we later dit jaar tijd hebben om daar iets mee te doen, maar dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen.
 

PrivateHead

Actief lid
Dat ziet iedereen mijlenver van te voren aankomen, was met de introductie van GS al bekend dat GvG door de programmeurs zachtjes gesloopt moest worden. Bedankt voor het bevestigen daarvan.
Screen Shot 09-12-23 at 05.01 PM.PNG
 
Laatst bewerkt:

John316

Nieuw lid
Ik heb nog steeds versie 1.264. Via googleplay geeft hij ook nog geen update aan naar 1.265. Heb ik al paar keer gehad zo, dat update pas week na jullie aangekondigde datum op mijn Samsung tablet terug te vinden is. Oorzaak??
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De updates van de app duren vaak even, hangt af van hoe snel Apple en Google de update goedkeuren.
 
Bovenaan