Discussietopic 1.263

jovayana

Actief lid
Heb je de laatste missie al bereikt? Dan heb je misschien opgemerkt dat deze automatisch was voltooid. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we hebben hiervoor de laatste twee missies omgewisseld

Toch weer godgeklaagd dat die bug al lang bekend was op beta , maar dat hij gewoon naar hier werd overgedragen eerst.
 

Moogie

Lid
  • Je kreeg geen punten voor de ranglijst bij het gebruiken van goederen om levels van grootse gebouwen vrij te spelen. Je ontvangt ze nu wel en ook voor goederen die je al hebt uitgegeven hieraan.
Volgens mij zijn vanmiddag de werelden geupdate maar heb ik geen extra punten gekregen voor de uitgegeven goederen. Ben sinds gisteren 23:00 slechts 620.000 punten gestegen incl. GvG gevechten en stadinning. Met Pega, Centa en Hydra alle drie op niveau 15 zou ik toch minimaal 1miljoen punten moeten stijgen?

Is de rangberekening wel goed gegaan?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
  • Je kreeg geen punten voor de ranglijst bij het gebruiken van goederen om levels van grootse gebouwen vrij te spelen. Je ontvangt ze nu wel en ook voor goederen die je al hebt uitgegeven hieraan.
Volgens mij zijn vanmiddag de werelden geupdate maar heb ik geen extra punten gekregen voor de uitgegeven goederen. Ben sinds gisteren 23:00 slechts 620.000 punten gestegen incl. GvG gevechten en stadinning. Met Pega, Centa en Hydra alle drie op niveau 15 zou ik toch minimaal 1miljoen punten moeten stijgen?

Is de rangberekening wel goed gegaan?
Elke nacht worden de punten herberekend, dus het is goed mogelijk dat de punten dan pas zijn toegevoegd. Heb je inmiddels al meer punten erbij of nog niet?
 

Moogie

Lid
Elke nacht worden de punten herberekend, dus het is goed mogelijk dat de punten dan pas zijn toegevoegd. Heb je inmiddels al meer punten erbij of nog niet?
Ah, is dat iets nieuws Elke nacht i.p.v. direct?

Ik heb momenteel 2.2M punten meer dan gisteren 23:34. Wel heb ik vanmorgen +/- 200 gevechten gedaan in GSP. Met ongeveer 5K per gevecht wat neerkomt op 1M punten zou het goed kunnen dat het nu wel bij is geschreven..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ah, is dat iets nieuws Elke nacht i.p.v. direct?

Ik heb momenteel 2.2M punten meer dan gisteren 23:34. Wel heb ik vanmorgen +/- 200 gevechten gedaan in GSP. Met ongeveer 5K per gevecht wat neerkomt op 1M punten zou het goed kunnen dat het nu wel bij is geschreven..
Punten komen er normaal gesproken uiteraard direct bij, maar in de nacht loopt er ook nog een extra proces dat punten checkt of de huidige stand klopt, voor zover dat kan, dus dan worden eventuele missende punten toegevoegd, of punten die je te veel hebt weer weggehaald.
 

Moogie

Lid
Punten komen er normaal gesproken uiteraard direct bij, maar in de nacht loopt er ook nog een extra proces dat punten checkt of de huidige stand klopt, voor zover dat kan, dus dan worden eventuele missende punten toegevoegd, of punten die je te veel hebt weer weggehaald.
Duidelijk! Dank voor de uitleg.
 
Ik weet niet of dit ooit al eens besproken is geweest, maar ik stoor me een beetje aan de 'gefeliciteerd' popups die steeds het ophalen van je dagelijkse goodies onderbreken. Even lekker met je linkermuisknop ingedrukt door je stadje knallen is er niet meer bij op deze manier. Ik heb zeker een stuk of 12-13 van die gebouwen die stuk voor stuk allemaal zo'n popup op je scherm neerplempen. Onnodig en nutteloos, temeer omdat de beloning meestal gewoon enkele fragmenten betreft. Is het wellicht mogelijk dat dit in de toekomst uitgeschakeld kan worden?
 
Hallo,

Sinds deze update ervaar ik op ios (ipad) regelmatig vertraging in de vorm van korte freezes.
Met name als ik de opslag aanklik, bevriest het scherm voor een seconde of 10/15. Eenmaal in de opslag zijn sommige iconen leeg, van bijv. de boekaniersbuit). Het scrollen door de opslag kan ook resulteren in kortstondig vastlopen.

Het soccer event duurt dan ook vrij lang om te laden, de ronddraaiende 'laad-cursor' staat dan een sec. of 10/15 in beeld. Iedere tik op de bal om een speler toe te voegen duurt vervolgens ook een seconde of 15. Dat was gisteren het geval, vanmorgen weer niet en deze avond ook weer.
Uitloggen en ipad herstarten helpt vervolgens niet.
Ik lees er nog geen andere berichten over, is dit vaker gehoord? Groet,
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hallo,

Sinds deze update ervaar ik op ios (ipad) regelmatig vertraging in de vorm van korte freezes.
Met name als ik de opslag aanklik, bevriest het scherm voor een seconde of 10/15. Eenmaal in de opslag zijn sommige iconen leeg, van bijv. de boekaniersbuit). Het scrollen door de opslag kan ook resulteren in kortstondig vastlopen.

Het soccer event duurt dan ook vrij lang om te laden, de ronddraaiende 'laad-cursor' staat dan een sec. of 10/15 in beeld. Iedere tik op de bal om een speler toe te voegen duurt vervolgens ook een seconde of 15. Dat was gisteren het geval, vanmorgen weer niet en deze avond ook weer.
Uitloggen en ipad herstarten helpt vervolgens niet.
Ik lees er nog geen andere berichten over, is dit vaker gehoord? Groet,
We zijn op de hoogte van dat probleem en hopen het zsm opgelost te hebben. In de tussentijd kan het in sommige gevallen helpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorg er alleen wel voor dat je dat niet doet als je een gastaccount hebt.
 
Bovenaan