Discussietopic 1.225

DarthRonin

Actief lid
Zat er bij de update ook een visuele aanpassing van de meldingen die je in GE krijgt als je diamanten krijgt als beloning?
Het lijkt alsof die afbeelding nu meer blauw is dan voorheen.
 

alosta

Lid
Zat er bij de update ook een visuele aanpassing van de meldingen die je in GE krijgt als je diamanten krijgt als beloning?
Het lijkt alsof die afbeelding nu meer blauw is dan voorheen.
Op de computer? Op de smartphone viel het me niet op alleszins.
 

stedated

Nieuw lid
Prachtige update! Ik had een support ticket gemaakt & is verhoord geweest! Top Team! Leuk dat jullie echt goeie aanpassingen maken!

Bedankt LEONES!!! Jij bent een echte held!
 
Laatst bewerkt:
@Leones
Wanneer worden in de Windows-app de wijzigingen in "Kopen meer fp's tegelijk" en "Dagelijkse missie" geactiveerd?
Ook is daar geen melding bij het Kasteel-systeem als ik de dagelijkse inning kan ophalen.
En komt er nog een aankondiging of beschrijving van "Forge Plus"
 

nietje52

Actief lid
Ik zet het hier maar even bij.
Wat is er aan de hand?
Sinds gisteren hebben ik en nog een aantal gildeleden een nieuwe questaangever voor de dagelijkse opdracht.
Een vent met kaarten en een hoge hoed en is er een mogelijkheid om (in mijn geval) 60 x 5 minuten producties om te wisselen.
Andere gildeleden hebben deze man dus niet maar bijvoorbeeld wel een koets tussen het kasteel en de antiquair en die heb ik weer niet.
Het ligt niet aan app/desktop.

Edit: Vergeet ik nog te zeggen dat de één in zijn/haar koets een pakket van 29,99 krijgt aangeboden en de ander een pakket van 49,99
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Wel vervelend trouwens dat de avatar van deze nieuwe aandragen van de dagelijkse missie niet in een kistje verandert als er een nieuw missie is zoals zijn voorganger dat wel deed.
 
Graag nog aandacht voor de forge plus uitbreiding, hiervan is weinig te vinden binnen het forum en op de wiki
 
Bovenaan