Discussietopic 1.223

Tigertjheu

Actief lid
Leuk dat de FP kopen in bulk erbij zit! Of later is geactiveerd tenminste. SUPER!
Enige hoop dat ik nu nog heb, is dat je ook gewoon 10*10 kunt kopen ipv steeds 10 kopen 10 weg doen. Dan is het enige wat ik nog graag wil :D
 

beetsje

Nieuw lid
Ja leuk zo, maar met die fp kopen vind ik de diaknop toch wel heel dichtbij gekomen, krijgen jullie nog niet genoeg binnen, want een foute klik is zo gemaakt, dat had wel iets verder uit elkaar gekunt, bv. dia boven en gewoon kopen onder :)
 

DarthRonin

Actief lid
Ja leuk zo, maar met die fp kopen vind ik de diaknop toch wel heel dichtbij gekomen, krijgen jullie nog niet genoeg binnen, want een foute klik is zo gemaakt, dat had wel iets verder uit elkaar gekunt, bv. dia boven en gewoon kopen onder :)

Inderdaad, die knop zit vervelend dichtbij.
Er is echter de optie om een bevestiging te krijgen voor het spenderen van diamanten, als je dus diamanten verliest op deze manier is het toch echt je eigen fout.
Vervelend om die popup te krijgen, maar ik heb heb het er wel voor over om die diamanten niet te verspillen hieraan en elke keer dat je die popup ziet weet je dat het de moeite was om die bevestiging aan te zetten. :D

gewoon 10*10 kunt kopen ipv steeds 10 kopen 10 weg doen

Helemaal mee eens.
Ben overigens ook heel blij ben dat deze optie van 10 fp er nu eindelijk is, dat is alvast een flinke verbetering.
Op naar de 100fp per klik, of in ieder geval de optie om door te kunnen klikken tot er 100 in het balkje zitten.
 

nietje52

Actief lid
Verdwijnen de berichten sneller onder het kopje "Officieel"?
Ik heb nu namelijk alleen nog de evenementresultaten daar staan.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik gok dat ze irrelevante berichten verwijderen.
Denk niet dat je nu nog veel hebt aan al die berichten over het event en FB acties die met dat event te maken hebben.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Verdwijnen de berichten sneller onder het kopje "Officieel"?
Ik heb nu namelijk alleen nog de evenementresultaten daar staan.
Daar is niets aan gewijzigd. Berichten verdwijnen na 60 dagen, aankondigingen die wij doen hebben een aparte datum waarop ze weggaan die daar los van staat.
 

blafke

Actief lid
Er is echter de optie om een bevestiging te krijgen voor het spenderen van diamanten, als je dus diamanten verliest op deze manier is het toch echt je eigen fout.

Die optie werkt wel niet altijd. Bij dia gebouwen uit het bouwmenu, bijvoorbeeld.
 

nietje52

Actief lid
Daar is niets aan gewijzigd. Berichten verdwijnen na 60 dagen, aankondigingen die wij doen hebben een aparte datum waarop ze weggaan die daar los van staat.
Ik bedoelde ook sneller dan 60 dagen en niet sneller dan eerder het geval was.
Ik wilde even kijken wanneer de laatste update was geweest en toen viel het me op.
 

Willem the killer

Actief lid
Heb net antwoord van support gekregen .

"Soms zullen deze aanpassingen leiden tot een veranderde toegang tot bepaalde onderdelen of de manier waarop een deel van het spel werkt. Dat betekent dat er soms afwijkingen kunnen zitten tussen verschillende accounts bij bepaalde delen van het spel. Deze verschillen zijn slechts tijdelijk en zullen uiteindelijk weer gelijk worden getrokken."
 
Bovenaan