Discussietopic 1.221

blafke

Actief lid
Hoop je dat ? Trouwens in feite is de werkelijke bug dat als je erop klikt (en je hebt die setting van "waarschuwing bij diamanten uitgeven" aan staan) dat je dan helemaal geen bevestigingsscherm krijgt en de diamanten direct kwijt bent ondanks die setting.
 
  • We hebben de prestaties van het eenhedenoverzicht verbeterd, wat ook voor verbeterde prestaties in GS zou moeten zorgen!

    Heeft iemand er al wat van gemerkt? Zodra het drukker werd op de kaart had ik veel vertraging en sectoren bleven zelfs op slot, terwijl ze open hadden moeten gaan.
    Als het niet druk is blijft de vertraging zoals hij was.
 

nietje52

Actief lid
  • We hebben de prestaties van het eenhedenoverzicht verbeterd, wat ook voor verbeterde prestaties in GS zou moeten zorgen!

    Heeft iemand er al wat van gemerkt? Zodra het drukker werd op de kaart had ik veel vertraging en sectoren bleven zelfs op slot, terwijl ze open hadden moeten gaan.
    Als het niet druk is blijft de vertraging zoals hij was.
Is de app al bijgewerkt dan?
Dat is toch altijd een paar dagen later?
 
Het uitzoomen vind ik wel een handige toevoeging.
Maar waarom is de vertraging om fp te kopen met munten weer terug?
 
Het uitzoomen is inderdaad een leuke toevoeging. Op de app vertraagd het spel soms wel. Zo kreeg ik bij een gevecht in twee golven in GE al de punten alvorens de resultaten van de tweede golf werden getoond. Ook bij het switchen tussen werelden duurt het soms even vooraleer ik de berichten kan lezen. Soms moet zelfs opnieuw geladen worden.

Edit: ook het ontvangen van blauwdrukken verloopt traag. Het duurt best lang nadat een GG geleveld werd vooraleer ik de bd's ontvang. Ook herladen van de wereld brengt geen soelaas.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan