Discussietopic 1.218

Ik lees niets over het verwijderen van die "allen genezen" knop. Toch al vaak zat door zowat iedereen aangegeven dat deze overbodig is en weg kan.
 

DarthRonin

Actief lid
  • Het gouden gewassen gebouw zorgde er in sommige gevallen niet voor dat de alles ophalen knop werd getoond terwijl de productie wel kon worden opgehaald.

Mijn alles ophalen knop wilde de afgelopen tijd ook weleens niet zichtbaar worden en ik heb nergens zo'n gouden gewassen gebouw.
 

jovale

Nieuw lid
vraag;
in de popup van de markt "aanbieding plaatsen" staan 4 tijdperken met de grondstoffen. echter van de laatste 2 TP staan er maar van elk 4 grondstoffen.
kan deze popup niet wat groter gemaakt worden, zodat je van elke TP alle 5 de grondstoffen ziet? dus 20 verschillende grondstoffen in plaats van 18 stuks.
nu moet men telkens scrollen naar boven of onder om alles te zien.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
  • Het gouden gewassen gebouw zorgde er in sommige gevallen niet voor dat de alles ophalen knop werd getoond terwijl de productie wel kon worden opgehaald.

Mijn alles ophalen knop wilde de afgelopen tijd ook weleens niet zichtbaar worden en ik heb nergens zo'n gouden gewassen gebouw.
In sommige andere gevallen gebeurt het ook inderdaad, dat zijn we nog aan het onderzoeken.
 

PrivateHead

Actief lid
Fijn dat ze weer iets konden vinden om stuk te maken. In de Mail kreeg je voorheen te zien of een handelsaanbieding al aangenomen was zonder die mailgroep te openen. Nu moet je eerst openen om te zien dat je weer een paar seconden van je leven op zinloze dingen geklikt hebt.
 
Ik zit al maanden (medio mei) te wachten tot de gs weer normaal gespeeld kan worden, ik staar constant naar een draaiend rondje, wat pas weer weg gaat wanneer de sector is ingenomen, soms als er weinig spelers actief zijn lukt het om van de 160 gevechten er 2 te doen(als ik snel genoeg ben na het open gaan van de sector),

Wanneer word dit een x opgelost, en ik ben niet de enige wie dit probleem heeft,
ik speel via de app, maar andere wie op de pc spelen uit mijn gilde hebben er ook last van
 

nietje52

Actief lid
Ik zit al maanden (medio mei) te wachten tot de gs weer normaal gespeeld kan worden, ik staar constant naar een draaiend rondje, wat pas weer weg gaat wanneer de sector is ingenomen, soms als er weinig spelers actief zijn lukt het om van de 160 gevechten er 2 te doen(als ik snel genoeg ben na het open gaan van de sector),

Wanneer word dit een x opgelost, en ik ben niet de enige wie dit probleem heeft,
ik speel via de app, maar andere wie op de pc spelen uit mijn gilde hebben er ook last van
Ik dacht dat ik er ook last van had maar als ik lees hoe erg het bij jou is valt het bij mij eigenlijk reuze mee.
 
Bovenaan