Discussietopic 1.217

Felair

Actief lid
We hebben een nieuwe statusindicator toegevoegd voor het kasteel! Een rood uitroepteken wordt nu getoond wanneer je jouw dagelijkse kist kan verzamelen of wanneer je kasteelpunten krijgt.

Bij deze dus bevestigd dat iig een van de ontwikkelaars het spel zelf niet speelt(vermoedelijk helaas meer) en niemand controleert wat er daadwerkelijk toegevoegd word.. wat een grap is dit zeg >.> Dit maakt het alleen maar irritant dan heb ik nog liever geen indicatie en vergeet ik wel om te innen een keer ergens pfff..

En ondertussen ook nog steeds niet van die alles genezen knop af, al las ik wel ergens een gerucht dat ze daar mee bezig zijn, hoop doet leven :D
 

DarthRonin

Actief lid
Maar is die nieuwe statusindicator ook te zien als je naar je stad gaat?
Merk nu al dat als ik bezig ben in de stad ik dat kasteel zelden in mijn beeld heb.
Als ik die indicator niet kan zien omdat hij buiten mijn beeld staat schiet het ook weinig op.

Wel een goede verbetering verder, heb dat kasteel de afgelopen weken al meerdere keren vergeten te innen.
 

PrivateHead

Actief lid
Daar is maar weinig goeds aan zoals Felair al tikte, de indicator geeft nu elke keer dat je iets doet wat punten geeft aan je kasteel het uitroepteken erboven terwijl je het kasteel al geint hebt. Erg irritant, dan vergeet ik liever te innen.
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
Die indicator is dus iedere keer dat je opnieuw inlogt weer terug. Nu heb ik vandaag nog niet alle onderhandelingen gedaan dus misschien ligt het daar aan. Maar wel vervelend dat je die indicator hebt maar vervolgens zelf maar uit moet vinden wat je dan nog niet gedaan hebt. Zet er dan direct bij waarom je die indicator hebt (vechten, onderhandelen, dagelijkse uitdaging, kist openen).
 

nietje52

Actief lid
Die indicator is dus iedere keer dat je opnieuw inlogt weer terug. Nu heb ik vandaag nog niet alle onderhandelingen gedaan dus misschien ligt het daar aan. Maar wel vervelend dat je die indicator hebt maar vervolgens zelf maar uit moet vinden wat je dan nog niet gedaan hebt. Zet er dan direct bij waarom je die indicator hebt (vechten, onderhandelen, dagelijkse uitdaging, kist openen).
Ik heb m nog niet gezien omdat ik vandaag de GE heb uitgespeeld maar dit klinkt als een marteling.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik log net in, zie geen indicator.
Het lijkt er dus niet op dat hij elke keer terug komt bij inloggen.
Sterker nog, als ik na een actie die indicator zie en ik ververs de pagina is hij na het opnieuw laden weg.

Dat ie elke keer aan gaat wanneer je een actie hebt gedaan die punten geeft is wel volkomen zinloos.
Wat heeft dat überhaupt voor zin, het is niet zo dat er iets te halen is op dat moment....
Neem aan dat dit een foutje is?
 

jovayana

Actief lid
Is natuurlijk totaal overbodig , want dat uitroepteken geeft niet aan dat er iets te doen is maar geeft enkel aan dat je punten hebt bijgekregen, maar natuurlijk is dit een "verbetering" waar ontzettend veel vraag was in de feedback dus dat krijgt prioriteit , niet zoals de "genees allen" waar iedereen tevreden over is :rolleyes: :rolleyes:
 

nietje52

Actief lid
Ik log net in, zie geen indicator.
Het lijkt er dus niet op dat hij elke keer terug komt bij inloggen.
Sterker nog, als ik na een actie die indicator zie en ik ververs de pagina is hij na het opnieuw laden weg.

Dat ie elke keer aan gaat wanneer je een actie hebt gedaan die punten geeft is wel volkomen zinloos.
Wat heeft dat überhaupt voor zin, het is niet zo dat er iets te halen is op dat moment....
Neem aan dat dit een foutje is?

Vandaag ook idd de hele dag die indicator aan.
Heeft totaal geen toegevoegde waarde zo.
Ik ga echt niet na elk gevecht of onderhandeling op dat gebouw klikken.
 

jovayana

Actief lid
Maar geen nood, als je denkt dat de kasteelverbetering overbodig is ; er is momenteel nog een "verbetering" op de beta waar je alleen maar bij kan denken "hoe is het in godsnaam mogelijk"
 

DarthRonin

Actief lid
Maar geen nood, als je denkt dat de kasteelverbetering overbodig is ; er is momenteel nog een "verbetering" op de beta waar je alleen maar bij kan denken "hoe is het in godsnaam mogelijk"

Hoe kan iemand die zoveel klaagt over de aanpassingen in het spel dat nog ooit denken?
Het kan zo gek niet zijn of je moet dan wel denken "past prima in de rij van voorgaande mislukkingen"

Maar ik ga even op beta gluren, ben er al geruime tijd niet meer geweest.
 

jovayana

Actief lid
Hier een voorbeeldje van de nieuwe "verbetering" op de beta.

Het is overduidelijk dat hamertjes op plek 2 komen en toch geeft autoselect 2x munten aan.
 

Bijlagen

  • autoselect 01.jpg
    autoselect 01.jpg
    159,4 KB · Weergaven: 107
Maar geen nood, als je denkt dat de kasteelverbetering overbodig is ; er is momenteel nog een "verbetering" op de beta waar je alleen maar bij kan denken "hoe is het in godsnaam mogelijk"

precies, kwantiteit voor kwaliteit, laten we nog eens een onderdeel bedenken, dat overbodig is en waar toch niemand iets mee gaat doen.

Snap niet dat ze tijd, geld en moeite in zo iets steken, terwijl er tig dingen zijn die korte of lange tijd, soms zelfs hele lange tijd, niet verbeterd worden, de beloning voor een 2 golf gevecht is nog altijd de beloning van 2x de 2e golf, de 'heal all' button is er nog steeds etc. etc.

steek tijd, geld en moeite in problemen oplossen, die er wel toe doen en als je dan alles opgelost hebt, ga dan bij de koffiemachine staan en brainstorm over echt onbenullige dingen.
 

jovayana

Actief lid
Wil alleen maar aantonen welke HULPmiddelen er geprogrammeerd worden.

Een "genees allen" knop die je verhindert om het spel vlot te spelen en je ongewild diamanten kan kosten.
Een automatische selectieknop om te onderhandelen die je meer goederen kost dan als je het handmatig doet en ook nog diamanten als je niet telkens na 3 beurten wil afbreken bij geen succes.

Duidelijk dat die programmeurs nooit FoE gespeeld hebben.
 
Bovenaan