Discussietopic 1.212

DarthRonin

Actief lid
Zijn alle bugs nu weggewerkt uit het citeer deel?
Kan me niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb in een update, maar heb het een paar keer geprobeerd de laatste week en volgens mij ging het elke keer goed.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik vind het jammer dat het kopen van fp nu getoond word als 2M, wat lijkt alsof ik exact 2.000.000 betaal, terwijl het 2.020.950 is. Scheelt toch heel wat miljoenen als je fp koopt.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik vind het jammer dat het kopen van fp nu getoond word als 2M, wat lijkt alsof ik exact 2.000.000 betaal, terwijl het 2.020.950 is. Scheelt toch heel wat miljoenen als je fp koopt.
Nu je het zegt, ik zag ook al ergens een K staan toen ik aan het kopen was.
Die energie hadden ze beter in een optie kunnen steken om ineens (tot) 1000 FP te kopen met munten :D
 

DarthRonin

Actief lid
Dat is wel wennen ja.
Denk je dat er niets geschreven wordt, zie je ineens dat er 9+ ongelezen berichten bij zijn gekomen :D
 

Mils

Nieuw lid
ik weet niet of dit de juiste plek is en als dit nu zo is dan hoor ik het zeker graag. Maar mijn verbazing is het volgende in de app wil ik een diamanten pakket plus 5 dubloenen kopen voor €19,9 ik krijg daar 1250 diamanten mee. Voor de hetzelfde geldt in de webbroswer krijg ik 1700 diamanten. Dat lijkt me niet echt eerlijk.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    473,4 KB · Weergaven: 95

nietje52

Actief lid
ik weet niet of dit de juiste plek is en als dit nu zo is dan hoor ik het zeker graag. Maar mijn verbazing is het volgende in de app wil ik een diamanten pakket plus 5 dubloenen kopen voor €19,9 ik krijg daar 1250 diamanten mee. Voor de hetzelfde geldt in de webbroswer krijg ik 1700 diamanten. Dat lijkt me niet echt eerlijk.

Dan lijkt me de keuze niet moeilijk :)

Verder is dit vrij normaal hoor.
Ik was bijvoorbeeld overgestapt op een energieleverancier op een vergelijkingssite en daar kreeg ik 125 euro cashback en bij dezelfde energieleverancier op hun eigen site maar 100 euro.
 

Mils

Nieuw lid
nee, maar betekent dit dat we dat maar moeten accepteren, vind als iemand niet in de gelegenheid is om via de webbrowser te kopen dat hij dan maar benadeeld moet worden.
 

Felair

Actief lid
Komt volgens mij omdat je dan geld moet afstaan aan Apple/Google.
Bij de browser zitten die er niet tussen maar betaal je gewoon aan Innogames. Zo heel gek is dat niet dus idd altijd via pc kopen als je diamanten wil aanschaffen dat is gewoon een betere deal.
 

DarthRonin

Actief lid
Komt volgens mij omdat je dan geld moet afstaan aan Apple/Google.

Dat is de reden ja en dat zie je bij meer spellen.

nee, maar betekent dit dat we dat maar moeten accepteren

Nee, dat hoef je niet te accepteren, er is altijd de optie om geen diamanten te kopen als je het er niet mee eens bent.
"vote with your wallet" noemen ze dat in het Engels.
Maar je kunt het Inno niet kwalijk nemen dat ze voor een bepaalde hoeveelheid diamanten een bepaald bedrag willen vangen en dit het gevolg is daarvan.
 

Mils

Nieuw lid
Nee, maar dan is dat helder. Dan via de webbrowser liever dat de mensen die de spel maken alles krijgen dan apple of google. :)
 

MacQuarie

Nieuw lid
Als je een extra weg naar de overwinning plaatst start de timer voor het erestandbeeld opnieuw. Lijkt me niet te kloppen?
 

Wildstorter

Actief lid
Uiteraard want anders maken mensen een weg die 65 goederen oplevert en gaan ze steeds de standbeelden wisselen en dan innen. Kun je mooi 10x die goederen pakken op slechts 1 weg. Dus iedere verandering aan de weg staat gelijk aan reset timer om misbruik tegen te gaan (hoe omslachtig misbruik in deze ook zou zijn).
 
Normaliter was het zo dat als je een gebouw met aanbouwsel verplaatste en dezelfde aanbouw weer terug eraan plaatste dat de timer niet resette, maar dat is nu wel zo. Is dat dan ook bedoeling?
 

Felair

Actief lid
Ik denk alleen als je het verplaatst en exact op dezelfde manier weer neerzet via de verbouwmodus maar geen garanties xD
 

MariMaria

Actief lid
Als de timer reset als je het hoofdgebouw weg haalt is toch voldoende. Dan wordt alles met een aanbouwsel gereset. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan ....
 

DarthRonin

Actief lid
Als de timer reset als je het hoofdgebouw weg haalt is toch voldoende. Dan wordt alles met een aanbouwsel gereset. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan ....

Er zit geen timer op die aanbouwsels, die dingen geven een bonus aan het hoofdgebouw waar een timer op zit.
Die aanbouwsels zijn niet te innen, dus hebben geen timer nodig.

Normaliter was het zo dat als je een gebouw met aanbouwsel verplaatste en dezelfde aanbouw weer terug eraan plaatste dat de timer niet resette, maar dat is nu wel zo. Is dat dan ook bedoeling?

Begrijp ik het goed dat je hoofdgebouw reset als je in de verbouwmodus zit?
Dan zou ik dat eens melden als bug, want dat zou wel heel raar zijn.
Als je niet in de verbouwmodus zit is dit hetzelfde als met de wintertrein, die reset ook als je hem verzet buiten de verbouwmodus, zodra hij los is van de rest reset ie en is ie dus al gereset voordat je de wagons er weer aan koppelt.
 
Bovenaan