Discussietopic 1.210

Tigertjheu

Actief lid
" Een dropdown is toegevoegd zodat je jouw filtervoorkeur kan wisselen tussen spelers of grootse gebouwen "
Dit was er al? Word er bedoeld dat de fout word opgelost?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het was te vroeg geactiveerd en werkte dus niet helemaal lekker, nu is het echt de bedoeling dat het is toegevoegd en zou het goed moeten werken.
 

DarthRonin

Actief lid
Kan niet wachten op die update, ben die teller van de taveerne meer dan zat.
Paar interessante andere opties in het berichtencentrum, ben wel nieuwsgierig hoe dat er precies uit gaat zien ook.

Kun je het vragen om een bevestiging voor wegen verwijderen ook uitzetten?
Ben op een paar werelden bezig met de vikingen en daar is het wel handig als je gewoon wegen kunt slopen aangezien ze toch niks kosten.
 

DarthRonin

Actief lid
Toppie dan, want bevestiging is op de wereld waar ik bezig ben met Azteken toch wel handig, heb al vaker per ongeluk zo'n duur weggetje gesloopt :D
 

DarthRonin

Actief lid
En daar komen ineens de berichten dat de sessie verlopen is, de update is er :D

Bevestiging is in en uit te schakelen in de instellingen, dat is wel mooi voor als je wilt wisselen tussen nederzetting die gratis wegen heeft en eentje die niet gratis zijn.
Mooie update, al is het maar ivm die taveerne bug. :D
 
wanneer komt de update in de app/play store? Nu kan je reageren op een bericht op pc, maar app spelers kunnen dat totaal nog niet zien
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ergens deze week, dat duurt vaak wat langer omdat het nog goedgekeurd moet worden door Apple en Google.
 

Woozy

Lid
Wat niet vermeld staat in changelog is dat plunder bliksem op cursor vervangen is door handje op gebouwen.
Ik vind het een verslechtering , bij spelers die heel veel kleine gebouwen dicht bebouwd hebben zijn nog nauwelijks de gebouwen te vinden die wel wilt hebben.
Kortom het hindert
 

nietje52

Actief lid
We hadden net een gebbetje in de hoofdmail over dat de appspelers de geciteerde berichten niet kunnen zien.
Een gildelid, we noemen hem Daan, citeerde mijn bericht en schreef daarbij dat ze maar op de pc moesten gaan spelen.
Ik citeerde het bericht van Daan en schreef daarbij "lol".
Toen ik de hoofdmail weer opende was het door Daan geciteerde bericht weer verdwenen.
 

Biervent

Actief lid
Wat niet vermeld staat in changelog is dat plunder bliksem op cursor vervangen is door handje op gebouwen.
Ik vind het een verslechtering , bij spelers die heel veel kleine gebouwen dicht bebouwd hebben zijn nog nauwelijks de gebouwen te vinden die wel wilt hebben.
Kortom het hindert
Ikzelf ben wel blij met dat nieuwe handje. Ik vind het duidelijker.
 

Wildstorter

Actief lid
Dat klinkt als mijn stadje dan. Als je met 5 spelers weet te plunderen loop ik in totaal 9 FP mis, daarna is het wachten totdat ik die productie weer aan heb gezet.
 

.Sela

Nieuw lid
Nog meer mensen last van de traagheid bij het laden van het spel na de láátste update? Ook als je bv uit de nederzetting komt of gps Ect. Op mobiel er last van op pc niet. Spel eraf gegooid en opnieuw erop gezet maar niks helpt
 
Bovenaan