Discussietopic 1.205

Seventhson

Nieuw lid
  • De sortering van de vriendenlijst klopte niet meer als er een speler in stond met meer dan 2.147.483.647 punten.
Daar zijn ook erg veel spelers van...... die zo veel punten hebben :p
 

Achnaton

Actief lid
  • We hebben ook een ander probleem opgelost dat een interne foutmelding veroorzaakte bij het wraak nemen op een speler die niet meer in jouw buurt zat.
Nah dat is ook wat! Een foutmelding nadat je wraak neemt op een speler die niet in je buurt zit. Bijzonder. Het zou leuk zijn als jullie dat nog even uitleggen.

  • De sortering van de vriendenlijst klopte niet meer als er een speler in stond met meer dan 2.147.483.647 punten.
Daar zijn ook erg veel spelers van...... die zo veel punten hebben :p

Haha Dwaas doet een poging op één Nederlandse server, maar dat zijn inderdaad bizar veel ptn.
 

Primolas

Nieuw lid
Volledig scherm geeft bij deze versie schuifbalken rechts en onder, waardoor er net wet weg valt en ziet er niet uit.
 

Primolas

Nieuw lid
TNX voor de reactie.
Ja, dat klopt dat stond het altijd al. Op 150% en op 100% heb je die balken inderdaad niet.
Maar de 1 vind ik te klein en de ander net wat te groot:)
 
Geen idee of het sinds deze update is, maar het valt me nu pas op; erestandbeeld selectiekits kunnen niet meer ingewisseld worden bij de antiquair. Waarom? Ik heb geen ruimte om er meer te plaatsen en ze leverden lekker wat op.
 

nietje52

Actief lid
Geen idee of het sinds deze update is, maar het valt me nu pas op; erestandbeeld selectiekits kunnen niet meer ingewisseld worden bij de antiquair. Waarom? Ik heb geen ruimte om er meer te plaatsen en ze leverden lekker wat op.

Misschien een item met een automatisch slotje?
Even het slotje aanvinken in je inventaris om het eraf te halen.
 
Ik (en anderen) hebben de laatste dagen ontzettend veel last van vastlopers/lag. Herstarten/opnieuw laden is soms even helpend, met de nadruk op even. zeer vervelend en soms onspeelbaar, zeker tijdens gvg.
 
Bovenaan