Discussietopic 1.204

PrivateHead

Actief lid
Jammer, ik had verwacht dat de bug van de GE er wel uit zou zijn. Aan het einde van een level pas alle relieken incasseren, dan krijg je elke keer het scherm dat je klaar bent en het volgende level kan starten, druk je op die knop dan de melding dat het niet kan want er staat nog minstens 1 reliek. Voorheen hoefde je dat maar 1 keer weg te klikken, dan alle relieken incasseren en pas als die allemaal weg waren kreeg je opnieuw het scherm met de optie naar het volgende level te gaan.
Het makkelijker maken van gevechten in level 4 GE vind ik ook onzin, Van de spelers bij ons die in Venus spelen heb haalt iedereen het einde van level 4, niet allemaal even vloeiend maar het is voor hen allemaal vechtend haalbaar. Was het niet zo dat er een tekst stond bij level 4 dat het alleen voor de allersterksten was weggelegd? Daar komt nog bij dat ik nergens op dit forum een bericht zie waar iemand klaagt over te moeilijke GE (alleen het bericht van felair die aantoont dat de percentages vreemd zijn), wel heeeeeeel veeeeeel klachten over andere dingen die NIET opgelost worden.
Don't fix if it aint broken!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan