Discussietopic 1.203

nietje52

Actief lid
"We hebben een probleem opgelost waarbij het melden van een speler diegene niet direct toevoegde aan de negeerlijst."

Ik wil iemand kunnen melden zonder die persoon gelijk te negeren.
Ik heb een tijd geleden voor het eerst iemand gemeld en het was nog een heel gezoek om die negeer ongedaan te maken.
Waarom is dat?
 

DarthRonin

Actief lid
Waarom zou je iemand melden als je pb's van die persoon wilt blijven ontvangen?
Als ik het nodig vind iemand te melden hoef ik zeker geen pb's meer te ontvangen van de persoon in kwestie, dan heeft ie vast iets gedaan wat ervoor zorgt dat ik geen verdere berichten meer hoef te zien.
 

nietje52

Actief lid
Waarom zou je iemand melden als je pb's van die persoon wilt blijven ontvangen?
Als ik het nodig vind iemand te melden hoef ik zeker geen pb's meer te ontvangen van de persoon in kwestie, dan heeft ie vast iets gedaan wat ervoor zorgt dat ik geen verdere berichten meer hoef te zien.

Nou in mijn geval ging het om iemand die erg uit zijn slof schoot en later zijn excuses heeft aangeboden.
Ik vond het toch wel fijn dat ik dat bericht ook heb ontvangen.
 
Uhh, nadat ik de update gedaan heb is mijn app (ios/ipad pro) zo traag als dikke stront tegen een berg op. Onspeelbaar.

ik hoor meer klachten in de chat, allemaal op ipad. Iphone werkt trouwens wel. Vreemd.
 
Laatst bewerkt:

Biervent

Actief lid
  • Na het doen van een handmatig gevecht in de gildestrijdperken werd de kaart niet gecentreerd op de aangevallen provincie. Dit probleem is nu opgelost.
Is toch niet opgelost.
 

nietje52

Actief lid
Waarom zou je iemand melden als je pb's van die persoon wilt blijven ontvangen?
Als ik het nodig vind iemand te melden hoef ik zeker geen pb's meer te ontvangen van de persoon in kwestie, dan heeft ie vast iets gedaan wat ervoor zorgt dat ik geen verdere berichten meer hoef te zien.

Mijn melding was iemand in de globale chat.
Ik wilde daarna nog wel zien wat hij over mij te melden had tegen de andere chatters.
Nu ik ook een zeikerd in de persoonlijke mail heb gehad snap ik jouw punt meer :)
 
Is het een bekend probleem dat de app steeds uitvalt op de ipad? Hij is hierdoor onspeelbaar geworden. Ben je net een seconde of 5 ingelogd, valt ie weer uit. Keer op keer. Hebben meer mensen hier last van.
 

nietje52

Actief lid
Ik heb nu toch ook wel last van die traagheid.
Gisteren weet ik het nog aan mijn internet maar die is nu ruim 300 mbps.
 

DarthRonin

Actief lid
Yep, ik merk ook af en toe dat het traag gaat.
Maar kan natuurlijk overbelasting zijn van de server omdat net op dat moment iedereen bezig is.

Heb ook een paar keer gemerkt dat ik iets aan klik en dat ik dan de zandloper krijg en het daar blijft hangen.
Misschien connectie issues?
 
Bovenaan