Discussietopic 1.201

DarthRonin

Actief lid
Ah, goede aanpassing van de antiquair.
Weet uit ervaring dat het weleens mis gaat en dan zie ik toch liever dat ik bewust het slotje eraf moet halen dan de hele tijd die slotjes erop moet zetten.
Blij mee.
 

Felair

Actief lid
Nou een obeliskentuin is toch niet echt iets wat nog zinnig is tegenwoordig of je moet echt net beginnen maar goed.
Enige reden dat ik die in de veiling pak is zodat ik er winst op kan maken maar die krijgt dus ook een slotje.

Snap dat je een lijst moet hebben en dat niet per speler kan helaas maar toch wel irritant dat ik nu zelf dat slotje eraf moet halen wat dan ook nog eens alleen kan in je inventaris en niet in je antiekwinkel bij het bladeren. Vervolgens in je inventaris werkt dat enkel op het hoofdscherm met die ster hieronder.
Ja ik snap dat er een zoekfunctie is maar bladeren is vaak sneller naar mijn ervaring.

Het zou fijn zijn als deze functie op tab 2 en 3 ook werkt want je zoekt je een ongeluk soms dat mag wel iets gebruiksvriendelijker vind ik :)

1617204191989.png
 

DarthRonin

Actief lid
Het zou fijn zijn als deze functie op tab 2 en 3 ook werkt want je zoekt je een ongeluk soms dat mag wel iets gebruiksvriendelijker vind ik :)
Goed punt, helemaal mee eens :D
Al gok ik dat ik hem minder vaak nodig heb met die nieuwe aanpassing, maar toch.. :D
 
Bovenaan