Discussietopic 1.200

Felair

Actief lid
En wat heeft het ons gekost?
Heel veel bomen op GVG lol.
Alleen de sectoren die het meeste macht geven binnen een tijdperk hebben nog bomen nu. Geen idee of dit de bedoeling was?

Centreren op het hoofdkwartier en klikken op een sector in de geschiedenis werkt ook niet meer helaas dat is wel een gemis.
 

PrivateHead

Actief lid
Centreren op het hoofdkwartier en klikken op een sector in de geschiedenis werkt ook niet meer helaas dat is wel een gemis.
In de eerste dagen is dat geen bug maar een bewuste implementatie, daarop volgend verandert het naar: We waren iets aan het verbeteren zodat GvG wat vlotter zou lopen, tijdens die goede bedoelingen is daar een onbedoelde wijziging ingevoerd welke nog steeds geen bug is maar bij de volgende update wordt teruggedraaid als jullie genoeg klagen. Dan krijgen we daarna namelijk weer complimenten dat we iets goeds gedaan hebben, want als techies hebben we veel knuffels nodig.
 

OlifaNT

Actief lid
In de eerste dagen is dat geen bug maar een bewuste implementatie, daarop volgend verandert het naar: We waren iets aan het verbeteren zodat GvG wat vlotter zou lopen, tijdens die goede bedoelingen is daar een onbedoelde wijziging ingevoerd welke nog steeds geen bug is maar bij de volgende update wordt teruggedraaid als jullie genoeg klagen. Dan krijgen we daarna namelijk weer complimenten dat we iets goeds gedaan hebben, want als techies hebben we veel knuffels nodig.

Als je nu op GvG bent, dan teruggaat naar je stad en dan GvG weer opent springt het scherm niet terug naar waar je was toen je hem voor de eerste keer opende. Valt dat onder wat je bedoelt? Want dat is idd ontzettend irritant.
 
Ik vind de wijzigingen in de app in bijvoorbeeld stadhuisgeschiedenis, taveernewinkel, grootste gebouwen, etc... eigenlijk overal waar het is gewijzigd, erg onoverzichtelijk. door alles 'papier achtergrond' te maken mis je reliëf. geschiedenis in stadhuis staat nu ook verder uit elkaar waardoor je meer moet scrollen om de hele lijst af te gaan.
Ik begrijp überhaupt niet waarom het uiterlijk hier 4x per jaar moet worden veranderd... dit is voor de vele ligt-autistische spelers onder ons behoorlijk vervelend!
 

nietje52

Actief lid
De hh missies lopen weer lekker snel maar nu heb ik (op de laptop) vertraging bij het vechten in de gsp.
Ik zit per gevecht een paar seconden tegen het schild met de zwaardjes aan te kijken.
Dat was vorige gsp ook wel eens maar dan om 20:00 dus toen weet ik het aan serverbelasting door GvG.
Nu is het de hele dag door.
Ben ik de enige? Dan ligt het wellicht bij mij.

Update: Het lijkt nu over te zijn.
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Voor deze update was het beeld van de GSP kaart als je terug ging naar de stad en daarna weer terug kwam op de GSP kaart op hetzelfde punt gefocust waar je hem verlaten had.
Dat is nu niet meer.
Heel jammer.
 
Bovenaan