Discussietopic 1.198

DarthRonin

Actief lid
Het St Patricks event icoon zit op een andere plek dan voorgaande events?
Zie ineens ruimte tussen de bovenste balk en dat ding.
Lijkt me een goeie verbetering, kunnen we tenminste wat makkelijker die ranking openen zonder ineens in dat event scherm te komen :D
 

Dabwy

Lid
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheid om de scherm grootte te wijzigen. Ik speel op een windows laptop en gebruikt de Controle toets in combinatie met de Plus en de Min toets om de schaal aan te passen. De window grootte wijzig ik met F11 om full screen aan en uit zetten.
Als ik niet full screen ben wanneer het spel geladen wordt dan komt de voorraad forgepunten midden boven in een aparte box in plaats van naast de munten. Is dit een bekende probleem van het FoE programma of is het een Microsoft Windows issue?
 

DeletedUser

Guest
Ligt het nu aan mij of zijn er nu op de browserversie ineens twee scrollbalken (onderaan en rechts) bijgekomen? Dit is nogal vervelend...
 

Woozy

Lid
Ligt het nu aan mij of zijn er nu op de browserversie ineens twee scrollbalken (onderaan en rechts) bijgekomen? Dit is nogal vervelend...

Ja echt heeeel onprettig , van mij mag dit snel weer uit het spel , vooral omdat inzoomen en heen en weer bewegen door elkaar loopt.

En je bovenbalk waarin je data staan rolt te snel uit beeld , die horizontale schuif beweging is het minst erg , maar verticale verlies je constant je overzicht.

Zelfs als je fullscreen F11 zijn die balken nog aanwezig en blijf je alsnog scrollen/schuiven , slecht programmeer werk
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik heb ondertussen wel een, wat mij betreft tijdelijke, workaround gevonden. Als je op de fullscreen knop klikt, tussen de instellingen en de zoom, dan zijn die balken er niet en kan je spelen zonder dat het beeld constant verspringt (aangeduid met groen kadertje en pijl).

Fullscreen knop.png


Ik vind wel dat die balken zo snel mogelijk weer weg moeten want dat is zeer vervelend. Hebben ze dit wel uitgetest voor ze het zomaar live brengen of zijn de live servers tegenwoordig de testservers geworden? Wat is hier nu eigenlijk de bedoeling van? Dit vind ik een downgrade in plaats van een upgrade van het spel.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het probleem van de scroll balken is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.
Deze zal waarschijnlijk morgen tegelijkertijd met de update komen. (is de verwachting)
 

Biervent

Actief lid
Als je Edge gebruikt kun je van FoE een app maken. klik op de 3 puntjes rechtsboven, ga naar beneden naar "apps", daar zie je de mogelijkheid om de website als app te installeren. Die kun je dan weer op de taakbalk vastzetten. Als je dan FoE opent start je fullscreen.
Voor wie denkt dat Edge problemen geeft, ik kan uit ervaring melden dat ik nog niet eenmaal een probleem heb gehad met Edge. Werkt uitermate goed, en ik heb geen extra scrollbalken.
 

Woozy

Lid
Als je Edge gebruikt kun je van FoE een app maken. klik op de 3 puntjes rechtsboven, ga naar beneden naar "apps", daar zie je de mogelijkheid om de website als app te installeren. Die kun je dan weer op de taakbalk vastzetten. Als je dan FoE opent start je fullscreen.
Voor wie denkt dat Edge problemen geeft, ik kan uit ervaring melden dat ik nog niet eenmaal een probleem heb gehad met Edge. Werkt uitermate goed, en ik heb geen extra scrollbalken.
Welke Edge ? De nieuwe chronium based of de oude ?
 
Bovenaan