Discussietopic 1.192

Beste Arsenal,

Hierbij 2 dingen die het spel voor mij zouden verbeteren:
- Het zowel in de GE als in de GSP weergeven van hoeveel beurten ik nog open heb staan van oorlogsbuit (aanvalsbeloning vanuit himeji kasteel) en diplomatieke onderhandelingen (ruimtevrachtschip). Dan hoef ik niet steeds uit die menu's om te kijken hoeveel beurten ik nog open heb staan.
- Bouwopties net zo inrichten als de zelfhulpkit. Hierbij blijft de optie dus geselecteerd totdat je zelf besluit om de handeling te annuleren. Dit is handig aangezien je voor veel quests bijvoorbeeld een x aantal versieringen moet plaatsen, of dat je moet voldoen aan x aantal tevredenheid.
Op deze wijze kan je makkelijker meerdere gebouwen van hetzelfde soort plaatsen zonder steeds terug te moeten naar het bouwmenu (voor bijv versieringen) of dat je steeds terug moet naar de inventaris (voor bijvoorbeeld het plaatsen van een x aantal oeroud gezichten).

De vorige keer zijn mijn aanbevelingen overgenomen in het spel, ik hoop dat dat met deze twee dingen ook gebeurt :) dat zou veel onnodige handelingen schelen :)

Met vriendelijke groet,
Borat
 
We hebben een probleem opgelost waarbij de knop 'alles verzamelen' ook producties verzamelde die klaar waren in de Azteken-nederzetting.

Is dit niet een feature die we voor alle nederzettingen zouden willen hebben?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De nederzetting heeft niet genoeg producties om zo'n functie echt nuttig te laten zijn.
 

Achnaton

Actief lid
Bij deze het verzoek om de upgrades voor de Olympische schatkist ook toe te voegen aan de antiekboer.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik word er een beetje kriegel van dat verkopen en annuleren nu omgedraaid staan.
Dit is inmiddels al doorgegeven vanuit andere taalversies aan de ontwikkelaars. Wij zullen dit erbij aansluiten.

Bedankt voor de melding
 

squirrel

Actief lid
Blij met die getallen in je icoontjes in die rechterbalk, zie je tenminste hoeveel x je nog bonus krijgt/kan hebben :)
Kortom goeie update .... ook blij met 'meer' in de antiekveiling/plank,
 
Bovenaan