Discussietopic 1.183

DeletedUser5986

Guest
Klopt. een schip light altijd met opgeruimde zeilen in haven en wordt in en uit geroeid met kleine boten.
Maar dat niet alleen.
ook n very freaky wind heerst daar. de vaantjes gaan de ene kant op(NE), en de zeilen bol de andere(ZW). (en op andere gebouwen komt de wind weer van andere kant (molens staan altijd OP de wind=ZO wind, Alle Japanse gebouwen blaadjes 'regen' , Mikotobrug vlieger=NW wind, Schoorstenen rook en wachtvuur vlammen=NE)...Het klopt gewoon niet...wees dan consistent.

Trouwens ik dacht dat de gebouwen era reflecterend (oftewel elk era anders) zouden zijn, ik zit opeens met Taveerne en Haven weer in steenkolentijdperk ipv leuke futuristische disco
Trouwens de verplaatsing van Taveerne en Antiquair zijn duidelijk overbodig, of er komen later nog meer dingen bij...zucht...dat had dan ook later gekund.
En waarom heeft n taveerne TWEE industriële schoorstenen...daar ontsnapt de logica...want zelfs in de tabaks-era (1870-1985) wordt er niet zoveel gerookt dat daar schoorstenen voor nodig zijn, laat staan in de toekomst en verder....en een taveerne heeft niet zoveel rook/kook productie om 1, laat staan 2 schoorstenen van industrieel formaat te verklaren.

Ook zijn er meerdere duidelijke schaal fouten; voorbeeld de blauwe Taveerne auto en dezelfde in de haven verschillen immens van elkaar....onlogisch

Op zich vindt ik de illustraties matig ok, erg anachronistisch, en ook vol met diverse fouten
Ook vindt ik t erg opgepropt worden.


Suggestie; laat de schepen zoals piraten schip ook in de haven of t water plaatsen ;)
is in ieder geval logischer dan n afgesloten plas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het duurt altijd iets langer voordat de app de update krijgt, maar je ziet het vanzelf verschijnen :)
 

DeletedUser10766

Guest
ik vind het leuk dat er zoveel nieuwe gebouwen staan, maar ik vind het jammer dat ze dit hebben gedaan met de vriendentaveerne. Ik hoopte al een tijdje op een nieuwe taveerne voor in de ruimtetijdperken, maar ze hebben hem nu gedowngrade door iedereen zo,n industrieel ding te geven, dat is jammer :(
 

Marien

Lid
Ik vind het er echt niet mooier op geworden, de haven is volgepropt, terwijl je nu niet meer ziet dat de productie van de nederzetting klaar is, waardoor je nu vaak te laat int.
Waarom de taveerne en antiquair verplaatsen?
Taveerne is een lelijk gebouw geworden, van mij mogen deze veranderingen terug gedraaid worden.
 

Kmar

Nieuw lid
In de app staat de boot van de nederzetting er dikwijls niet, soms wel een uitroepteken als er moet geoogst worden maar soms ook niet. Gisteren nog eens de app update gedaan, maar niet alles is daar opgelost.
 
Bovenaan