Discussietopic 1.141

Felair

Actief lid
Leuke toevoeging inderdaad, die goederen bovenin, en na de update welke ik zojuist op mijn telefoon (Android) geïnstalleerd heb ben ik ook van die vervelende waas af :)
Top!
 

Veel plezier met deze update!

Hoi Leones,

Er zijn goede verbeteringen doorgevoerd, waarvoor dank!
Echter, er zijn twee dingen die ik qua efficiëntie graag verbeterd zou willen zien:
1. Het zou fijn zijn als je de upgradekits van een special events gebouw achter elkaar zou kunnen gebruiken, net zoals dat het nu mogelijk is om meerdere malen achter elkaar een zelfhulpkit te gebruiken. Dit vanwege het feit dat ik vaak een eventgebouw pas neerzet als het voor mij de moeite waard is (ivm ruimtegebrek), dus wanneer ik genoeg upgradekits heb om bijna het eindlevel al te bereiken. Het is dan niet praktisch om per upgrade terug naar de opslag te moeten gaan...
2. Het zou voor mij ook fijn zijn als er tevens een paneel wordt toegevoegd (net zoals nu met de goederen) waarbij je kunt zien aan welke gg je bijdraagt en er op kan klikken om fp's te storten. Dit scheelt dan ook weer met enige regelmaat een paar klikjes.

Daarnaast had ik nog een algemene opmerking:
Ik ben blij met de wensputkrimpkit, maar ik zou vragen of mogelijk zou kunnen zijn om deze ietwat minder specifiek te maken, zodat je kunt kiezen of je deze gebruikt voor of de Wensput of juist voor de Fontein der Jeugd, aangezien het zowat identieke units zijn.

Ik wacht je reactie af.

Mvg,
Borat.
 

Wildstorter

Actief lid
Echt, je verhaal over die upgradekit heeft je al meer tijd gekost dan het gebruiken van die kitjes zelf. Dat jij de enige speler bent die nooit een moment heeft dat ie niks aan het doen is, is vervelend voor jou want zo vaak gebruik je niet meerdere van die kits.

En het overzicht met direct storten zal wel weer een heleboel extra serverload opleveren dus dat hoeft voor mij niet zo
 
Bovenaan