Discussietopic 1.137

DeletedUser

Guest
Leuk dar er nu fragmenten beschikbaar komen vanuit de dagelijkse.
 

DeletedUser

Guest
Ik neem zo aan dat die dagelijkse en zeker i.v.m. fragmenten wel interessant zijn voor mensen die nog niet alles hebben en al jaren spelen.
 
Mensen die al jaren spelen verzuipen in de wensputjes en altaartjes, dus het is gewoon extra inventarisvulling die ook nog eens hinderlijk dominant vooraan geplaatst wordt. En voor de spelers die nog niet zo lang meedraaien is het maar de vraag of die fragmenten een verbetering zijn, of juist een verkapte manier om het lastiger te maken aan een extra altaar of wensput te komen.
 

DeletedUser

Guest
Tsja, ik heb geen putjes en ka’s meer nodig.
Het lijkt me nog steeds wel van enig nut voor de beginnende speler.
Ik doe dagelijkse gewoon niet die voor mij geen nut hebben.
Vrij simpel eigenlijk.
 
Jupz, ik ook, of die ik gewoon te duur vind. Maar dat gebeurt dus al behoorlijk vaak, en nu waarschijnlijk nog wat vaker. En ik vermoed eigenlijk dat beginnende spelers liever een altaartje winnen dan een paar stukjes van een altaar.
 

DeletedUser

Guest
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Maar de kans dat je het met zo’n ontzag- of inspiratiegevalletje moest doen was ook wel erg groot.
 

DeletedUser9147

Guest
fragmenten zijn prima idee hoor. Het feit dat jij er zelf geen behoefte aan hebt, maakt het nog niet slecht. Fragmenten maken bij elkaar een prima prijs. Eenheden, munten of voorraden zijn in mijn ogen stuk minder waardevol. Ik vind het vooral goed dat er voor iedereen wat te halen valt op regelmatige basis.

Andere vraag, is er al enig zicht wanneer deel van VF live gaat? Is op beta inmiddels al geruime tijd beschikbaar. Had gehoopt dat er met deze update iets bekend over zou worden.
 

DeletedUser12434

Guest
Fragmenten van KA en wensputjes, je hebt er inderdaad niet zoveel aan als je al geruime tijd speelt. En zelfs een beginnende speler zou snel een inventaris vol moeten hebben van dat spul. Als je het spelletje een beetje begrijpt en serieus speelt is dat geen probleem.
Ik had gehoopt dat er wat andere prijzen in de dagelijkse beloningen kwamen. En dan bedoel ik dus de upgrades voor alle speciale gebouwen die in de loop der tijd in evenementen voorbij zijn gekomen.

Maak er een moeilijke opdracht van, of als een eindbeloning. Gewoon eens iets anders dan de gebruikelijke KA en Wensput en FP als eindbeloning.
Denk dan aan een Heldenpilaar Upgrade, Tholos Upgrade, Cidermolen Upgrade, Upgrade voor het schip etc etc. Dat zijn prijzen waar ook de gevorderde speler en de beginnende wat aan heeft. Vooral de beginners krijgen vaak toch niet de hoogste niveaus voor bijv Tholos compleet. En niet iedereen wil er dias tegenaan gooien om iets compleet te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Mooie update op de app in de zoekfuncties met de vinkjes, fijn :)
 

DeletedUser12453

Guest
Keerzijde is van heldenpilaar en tholos, ook hier krijg je de discussie of het echt wenselijk is. Veel spelers zullen al het hoogste level hiervan hebben en dan hebben ze nog niets aan de extra beloning.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Keerzijde is van heldenpilaar en tholos, ook hier krijg je de discussie of het echt wenselijk is. Veel spelers zullen al het hoogste level hiervan hebben en dan hebben ze nog niets aan de extra beloning.

Gaat er niet zo zeer om dat je het hoogste level al hebt. Ik heb in mijn inventaris nog genoeg basis level 1 dingen en een handje vol upgrades. Deze zijn nu waardeloos, want ze zijn niet rendabel om neer te zetten. Als ik extra upgrades of level 1 kan winnen via de dagelijkse missies kan ik uiteindelijk wel weer een event gebouw extra neerzetten.

Voor mij zijn die KA's en WP's ook niet zo intressant ben de KA's zelfs aan het reduceren in mijn stad. Ruimte maken voor betere gebouwen. Ik wacht er echt op tot er meer event gebouwen/upgrades in de dagelijkse missies gaan meedraaien.
 
Bovenaan