Discussietopic 1.136

Felair

Actief lid
We zijn ons ervan bewust dat sommigen het vervelend vinden om een extra keer te moeten klikken bij dit soort missies, maar hebben besloten het alsnog in te voeren omdat de voordelen volgens ons opwegen tegen de nadelen.

Ik ben oprecht benieuwd naar wat de voordelen dan zouden moeten zijn voor ons als spelers @Leones behalve meer mogelijke taken bij de missies?

Vanuit de programmeer kant lijkt me me inderdaad handig om alles gelijk te trekken zodat je makkelijker meer variatie in kan bouwen, maar wat dit verder voor ons oplevert behalve dat we meer moeten klikken bij de onverjaardagsfeest missie?

Ik was erg blij met de versnelling van de missies dat scheelde enorm maar dit komt voor mij echt over als we doen het zo want zo werkt het voor ons het efficiëntste en stelt ons in staat makkelijker met meer combinaties te spelen en testen en jullie klikken maar een keer extra.

Waarom je niet in zou kunnen programmeren bij missie x dan slechts bij dat deel een knop voor beide gaat mij de pet te boven ik neem toch aan dat elke quest zijn eigen ID heeft zogezegd.
Het lijkt mij namelijk de bedoeling dat updates en bugfixes de quality of life zogezegd verbeteren in een spel in plaats van dat je het lastiger gaat maken terwijl dat totaal niet nodig is.

Zeer jammer dit, hopelijk word dit ook als feedback doorgegeven bij Inno.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je zal die optie uiteraard niet bij elke dagelijkse uitdaging krijgen.
 
Bij deze onverjaardagsfeest missie stond vroeger een enkele knop om beide te betalen. Ik snap jullie update.
Tekst van update: "Dit nieuwe systeem is onderdeel van een grotere verzameling aanpassingen die ons in staat zal stellen missies gevarieerder te maken door te vragen om vragen om meerdere dingen, of ervoor te zorgen dat je de missie op meerdere manieren kan voltooien. We zijn ons ervan bewust dat sommigen het vervelend vinden om een extra keer te moeten klikken bij dit soort missies, maar hebben besloten het alsnog in te voeren omdat de voordelen volgens ons opwegen tegen de nadelen."

Deze missie wordt door veel mensen tientallen (soms honderden) malen per dag gespeeld. Een enkele knop is een must. en is simpel op te lossen

Wie gaat er nou 1 van de 2 betalen en de ander niet? Om de missie te voltooien MOET je beiden betalen . Waarom dan 2 aparte items?
In de nieuwe versie moet je zowel vooraden als munten apart betalen. Hiermee wordt de suggestie gewekt dat je met 1 van de 2 betalen ook verder kan. Dat is evenwel niet het geval. Voor deze missie is niet dus logisch. De oplossing is simpel.

Maak van 2 aparte items, 1 combi item, waar staat: "betaal xxx munten en yyy voorraden".
Waarbij xxx en yyy de Tijdperk gebonden variabelen zijn. Opgelost.

Het leven is soms simpeler dan je denkt. En het scheelt 50x/dag x 360 = 18.000x klikken

upload_2018-10-4_12-24-10.png
 

DeletedUser1655

Guest
Nou, Dagelijkse missie nu ook off-limits gemaakt met onderhandelen als taak. Echt geen verbetering, maar een manier om veel goederen afhandig te maken voor een kans op een beloning. Op deze manier ben je voor een dagelijkse missie minimaal 250 goederen kwijt, en als het tegenvalt meer + diamanten.

Ik vermijd ze maar, heb ik minder te doen in FoE

(Oh ps: doe wat aan de Engelse text)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fdm1407

Actief lid
Onderhandeling in dagelijkse missie is met 9 goederen duurder dan die van laatste ontmoeting in GE, dat vind ik op zich al belachelijk duur maar als de prijs dan wat munten is waar je ook nog voor 2 sectoren moet onderhandelen dan denk ik niet dat er iemand zo gek is om zo'n missie aan te gaan.

En dat het niet vertaalt is is voor mij geen probleem maar wel slordig dat dat jullie niet is opgevallen voor de introductie.
 

DeletedUser11064

Guest
Het onderhandelen is nog erg bugged...
1) Er staat engelse tekst ipv nederlands: Solve this very complex negotiation
2) De hoeveelheid goederen klopt niet. Het max op GE level 4 is 8 goederen per vakje. Dit is belachelijk duur, maar logisch, de beloning is er ook naar! Bovendien kun je eenmaal in de vriendentaveerne een extra beurt kopen en dat voor minimaal 8 ontmoetingen gebruiken.
Voor deze dagelijkse quist moet je nu speciaal voor die ene onderhandeling 1500 taveernezilver besteden. Vervolgens zijn de zetten duurder dan eindontmoeting level 4 ge: 9x5x4 = 180 goederen, er van uitgaande dat je het daadwerkelijk met 4 pogingen red, anders ben je ofwel 45 extra goederen en 10 diamanten kwijt, ofwel nog een keer 180 (en nog een keer 180 etc...) goederen.
Dit is een absolute nobrainer: NIET DOEN! Skip de daily als deze er staat of in de meeste gevallen sectoren veroveren.
Hopelijk wordt deze update ofwel snel gebalanceerd of compleet teruggedraaid.
 

Fdm1407

Actief lid
Voor deze dagelijkse quist moet je nu speciaal voor die ene onderhandeling 1500 taveernezilver besteden.

We zitten op één lijn met onze kritiek maar dit klopt volgens mij niet, je krijgt 4 pogingen dus hoef je geen taveernezilver in te zetten.
 

DeletedUser11064

Guest
We zitten op één lijn met onze kritiek maar dit klopt volgens mij niet, je krijgt 4 pogingen dus hoef je geen taveernezilver in te zetten.
Oh! Dat scheelt in ieder geval al een stuk, goed te weten! Nog steeds erg duur, maar iig niet en taveernezilver en heel veel goederen en diamanten betalen voor een dagelijkse quest.
 

DeletedUser1655

Guest
...en de kans dat je de beste van de 5 prijzen wint, is verwaarloosbaar. Niemand gaat tussen de 300 en 500 goederen eigen tijd vergokken aan een dagelijks missie. Heb ze op Beta al duidelijk gemaakt, hopelijk verdwijnt het, zo niet hebben we minder te doen ;)
 

Fdm1407

Actief lid
Ik speel op 2 werelden in 3 dagen 4x deze belachelijke opdracht, stop er mee!!!!!!!!!!:mad: munten en 5 eenheden als prijs:eek:
 
Oh! Dat scheelt in ieder geval al een stuk, goed te weten! Nog steeds erg duur, maar iig niet en taveernezilver en heel veel goederen en diamanten betalen voor een dagelijkse quest.
taveernezilver werkt ook enkel bij expeditie, je krijgt sowieso geen extra beurt bij dagelijkse missie
 
en als je net een nieuw TP bent ingegaan, kun je die opdrachten sws overslaan, omdat je dan simpelweg de goederen nog niet hebt:((
 
Jammer dat het spel zo achteruit gaat. Met het verdwijnen van de dagelijkse bonus ging de teller voor dagelijkse opdrachten niet meer naar beneden. Toen kwam het verslaan van absurde legers erbij, en nu ondoenlijke onderhandelingen die je een massa goederen kosten. Dan maar geen dagelijkse opdrachten meer.....
 
Bovenaan