Discussietopic 1.128

DeletedUser

Guest
Fijne update met name ook dat er van te voren wordt weergegeven wat er voor de verschillende posities in een Groots Gebouw wordt uitgekeerd.
 
Fijne update met name ook dat er van te voren wordt weergegeven wat er voor de verschillende posities in een Groots Gebouw wordt uitgekeerd.

Zodat het makkelijker te zien is wanneer een positie in een GG van een buurtje lucratief te kapen is...
Ik denk niet dat deze toevoeging de sfeer ten goede gaat komen.
 

Felair

Actief lid
Zodat het makkelijker te zien is wanneer een positie in een GG van een buurtje lucratief te kapen is...
Ik denk niet dat deze toevoeging de sfeer ten goede gaat komen.

Je bedoelt: ah fijn nu kan ik meteen zien hoeveel ik moet storten zodat de plek niet gekaapt word omdat ik het niet zoek om het zelf op te zoeken dat regelt Inno nu wel even mooi voor je hoor ;-)

De shortkeys word even wennen maar uiteindelijk wel een waardevolle toevoeging denk ik HTML 5 ben ik erg blij mee eerste feedback al gegeven in het topic :D
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, voor sommigen is het glas altijd half leeg ben ik bang ;)
Je GG’s in de gaten houden lijkt me überhaupt geen slechte gewoonte.
 
Ik ben vooral heel blij met de HTML 5... had regelmatig last dat flashplayer crashte zodat je opnieuw moest laden en dat mijn werelden leken te zijn bevroren.
Nu gaat het een stuk soepeler.
 

DeletedUser10581

Guest
Fijne update met name ook dat er van te voren wordt weergegeven wat er voor de verschillende posities in een Groots Gebouw wordt uitgekeerd.

Het is een super leuke toevoeging! Vooral erg handig als je GG's van buren wilt kapen!!! Nu hoef je niet meer de opbrengst op te zoeken voor die plaats. :)
 

DeletedUser3976

Guest
Allemaal leuk en aardig ... alleen kan ik niet meer inloggen in Chrome zónder HTML ... en ik wil HTML niet gebruiken omdat ik heb gemerkt dat het mijn spel meer vertraagd dan met Flash.
Ik kan met Edge wel inloggen met Flash , maar niet met HTML.
Laat Edge nou net niet mijn favoriete browser zijn.
Goed gedaan Inno!
 

DeletedUser

Guest
Het is een super leuke toevoeging! Vooral erg handig als je GG's van buren wilt kapen!!! Nu hoef je niet meer de opbrengst op te zoeken voor die plaats. :)

1 fp-tje droppen voor ik positie wilde gaan nemen om te zien hoeveel fp-tjes een postie nodig had was een tweede natuur voor mij en als ik al had willen kapen zou ik dat precies zo doen.
Je kan op den duur wel redelijk inschatten of je veilig positie kan nemen.
Dat fp-tje is nu niet meer nodig en dat vind ik toch best een verbetering te noemen ;)
Verder bemoei ik me vooral met GG’s waarin ik gewenst ben dus de charme van het kapingsgebeuren is helaas aan mij voorbij gegaan.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Allemaal leuk en aardig ... alleen kan ik niet meer inloggen in Chrome zónder HTML ... en ik wil HTML niet gebruiken omdat ik heb gemerkt dat het mijn spel meer vertraagd dan met Flash.
Ik kan met Edge wel inloggen met Flash , maar niet met HTML.
Laat Edge nou net niet mijn favoriete browser zijn.
Goed gedaan Inno!
Zou je hiervoor een supportaanvraag kunnen indienen? Dan kunnen we je misschien helpen met jouw inlogprobleem.
 
Gebruik nu een paar weken HTML5 ipv Flash, maar ondervind nog steeds erg veel renderbugs, freezes en vertraging. Ga nu terug naar Flash en wacht nog even op de volgende HTML5 update.
 
Bovenaan