Discussietopic 1.126

DeletedUser5252

Guest
Elk keer als ik nu terugkeer naar mijn stad vanuit bijvoorbeeld GE, staat mijn stad groter op mn beeldscherm dan ik wil?! Mijn voorkeur wordt dus niet meer onthouden en ik moet elke keer handmatig uitzoomen?!
 

Felair

Actief lid
Elk keer als ik nu terugkeer naar mijn stad vanuit bijvoorbeeld GE, staat mijn stad groter op mn beeldscherm dan ik wil?! Mijn voorkeur wordt dus niet meer onthouden en ik moet elke keer handmatig uitzoomen?!

Klopt;

  • Bij het terugkeren naar de stad vanuit een ander deel van het spel zal het zoomniveau nu op de middelste stand worden gezet om de stad in focus te houden.
 

DeletedUser12177

Guest
Telkens als ik terugkeer naar mijn stad moet ik het zoom niveau opnieuw aanpassen.
Dat is dus vrij waardeloos, frustrerend en vervelend!!!
 

DeletedUser5252

Guest
Dat zoomen is irritant!! Pfff.. echt de slechtste verandering ooit en dat na jaren spelen. En wat is het voordeel? In de aankondiging staat:
  • Bij het terugkeren naar de stad vanuit een ander deel van het spel zal het zoomniveau nu op de middelste stand worden gezet om de stad in focus te houden.
Welke focus??!!
 

DeletedUser

Guest
Het forum doet een beetje raar op de tablet.
Als ik een reactie bewerk met name een lange kan ik niet naar de onderkant van de text navigeren.
In plaats van dat ik naar onder kan “swipen” blijft de text op zijn plek en begint te haperen op dezelfde positie waardoor een reactie plaatsen of een die ik heb ge-edit niet gaat omdat die “plaats reactie” knop onbereikbaar wordt.
 
Bovenaan