Discussietopic 1.123

Mr.Quib

Actief lid
Op 21 maart zullen we spelversie 1.122 installeren op onze werelden.
Dit moet denk ik 4 april zijn en versie 1.123 ;)

Ben wel blij met de bugfixes en het kunnen afbreken van de prestatie animatie :)
 

Felair

Actief lid
  • We hebben een probleem in het missieoverzicht opgelost waarbij er niet altijd naar beneden werd gescrolld naar de nieuw geaccepteerde missie.

Is hiermee ook het probleem van de vertraging in de knoppen opgelost bij het afbreken van (herhaal)missies?
Dit lijkt me een apart probleem, als dit er niet bij zit in de bugfix is er dan wel een voorzichtige verwachte oplostijd?
 

Mr.Quib

Actief lid
Er is blijkbaar ook iets veranderd in het berichtencentrum; het vak waarin ik mijn bericht typ is nu grijs, dit komt de leesbaarheid niet ten goede.:(
 

DeletedUser10732

Guest
Is hiermee ook het probleem van de vertraging in de knoppen opgelost bij het afbreken van (herhaal)missies?
Dit lijkt me een apart probleem, als dit er niet bij zit in de bugfix is er dan wel een voorzichtige verwachte oplostijd?

Duidelijk dus niet opgelost ...

Zwaar irritant.

Leones,
Vorige update hadden we dit ook aangegeven dat de communicatie gewoon niet klopt hierover ..
Nu blijkbaar hebben ze een klein gedeelte van dit probleem opgelost ... maar het grote probleem nog steeds niet.

Moeten we nu weer gaan hopen dat er wat mee gedaan word? .. of gaan jullie ook eens aangeven waar aan gewerkt wordt ipv dat we eens een patchnote lezen en dan gaan van "eindelijk .. werdt eens tijd" ?

ForceM
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Mocht je constant willen zien waar we aan werken dan kan je een kijkje nemen op het beta forum: https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?forums/daily-changelogs.82/
Ik zal hier in ieder geval niet constant aangeven wat er opgelost wordt of wat de plannen zijn, daarvoor zal je dus moeten wachten op de volledige aankondiging.

Wat is de vertraging in de knoppen precies? Je breekt er een af en dan duurt het even voordat je de volgende kan afbreken bijvoorbeeld?

eenheden tonen nog steeds niet altijd het juiste bereik (hoe moeilijk kan het zijn)
Doel je op dit probleem of iets anders?
 

Mr.Quib

Actief lid
Wat is de vertraging in de knoppen precies? Je breekt er een af en dan duurt het even voordat je de volgende kan afbreken bijvoorbeeld?
Doel je op dit probleem of iets anders?
Het duurt even voor de knop oplicht en je idd de volgende kunt afbreken of accepteren.

En ja, het gaat om dat probleem ;)
 

DeletedUser10732

Guest
Wat is de vertraging in de knoppen precies? Je breekt er een af en dan duurt het even voordat je de volgende kan afbreken bijvoorbeeld?

De vertraging zit in het moment nadat je een cancel doet.
Het volgend schermpje van een ander aanbod komt dan van rechts het scherm ingeschoven ..
De Afbreken knop (of afbreken / betalen knoppen bij de betaalde herhaal missies) is grijs en inactief in deze inschuif transitie.
Op het moment dat het schermpje tot stilstand komt .. duurt het nog ongeveer een seconde voordat deze knoppen actief worden.
Dit was voorheen niet en kon gelijk geklikt worden zodra de knop op zijn plek stond.

als je nu klikt voordat knop actief word .. moet je 50% van de tijd je muis van de knop bewegen en dan er weer opzetten voordat de knop je muisklik accepteerd.

al met al duurt een rondje herhaal missie doen nu haast 2 keer zo lang .. met de nodige irritaties erbij.
 

DeletedUser6695

Guest
Wat ik gewoon totaal niet begrijp. Je hebt een hele Beta wereld. Het nut daarvan is dat bugs worden gezien, herkend en worden verholpen. Waarom hou je een hele Beta wereld met een bijbehorend forum in de lucht als je het toch met bugs en al de werelden op duwt? Volgens mij ga je dan voorbij aan de hele opzet van een testserver...maargoed ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten :p
 

DeletedUser6877

Guest
Nog geen verbetering aan het gildelogboek voor de gildekas en de performance. Elke 10 minuten moet je refreshen en dan heb ik het nog maar niet over GvG.

In plaats van al die events even energie steken in de core performance en de dringende zaken zou ik adviseren ;p
 

Fdm1407

Actief lid
Probleem van geluiden die blijven hangen zijn er bij mij nog steeds tijdens gevechten, paarden blijven galloperen, tanks die blijven rijden etc. Je moet terug naar homepage om er van af te komen heel irritant. Ook zijn er geluiden die af en toe juist ontbreken bijv. de lachende baby bij banketbakkerijen
 

DeletedUser

Guest
Vanavond kreeg ik op de app ineens wat veranderingen gepresenteerd.
Een witte achtergrond binnen mijn inventaris ik weet het niet zeker maar dat zal waarschijnlijk wel wennen maar ook wel heel erge “special effects” tijdens het vullen van GG’s.
De vulmeter licht zo extreem op dat ik niet meer goed kan zien waar ik mee bezig ben tijdens het storten of tot hoeveel fp de GG op dat moment gevuld is.
Wellicht een beetje te veel van het goede.
 
Bovenaan