Discussietopic 1.122

Guillome

Actief lid
"We hebben de manier waarop missies worden getoond en geanimeerd in het missie overzicht verbeterd."

Ik denk dat het woordje 'verbeterd' discutabel is. De knoppen worden nu net te laat actief gemaakt waardoor je minder snel door de herhaalmissies kan skippen..
 

DeletedUser5033

Guest
ja dit is heel vervelend, alles vertraagd en in beeld zeer slecht weer gegeven
heel gaag met spoed dit herstellen :(
 

DeletedUser10267

Guest
Mag ik de vorige versie terug?o_O

Sinds de update gaat GE wel zo stroef en schokkend dat er geen plezier meer in zit om dat te spelen. :confused:
Vooral merk ik dit op de grotere speelvelden die ik bezit.. Nou ja groot.. Hedendaags. :p

Maar vechten in de GE of continentenkaart is geen plezierig spelletje meer geworden:confused::(. Of is dat de bedoeling?:rolleyes:
 

PrivateHead

Actief lid
GE - Trager
GvG - Trager
Missie animaties - Trager
Reactie support - Traaaaaaaag

Veel plezier met deze update, dat een community manager dat uit zijn vingers krijgt ....
 

DeletedUser11408

Guest
GE - Trager
GvG - Trager
Missie animaties - Trager
Reactie support - Traaaaaaaag

Veel plezier met deze update, dat een community manager dat uit zijn vingers krijgt ....

Ik ondervind ook hetzelfde. Alles gaat trager.
Ook zelfs het scrollen van berichten gaat in schokkende beweging.
 
als je er meerdere keren meerdere achter elkaar deed, moest je soms even refreshen om weer een nieuwe missie te krijgen, gebeurde hooguit 1 of 2x per dag, da's opgelost alleen heb je nu dus voortdurend geklooi en vertraging.
Maar valt me op dat er sowieso een alhgemene traagheid over het spel ligt sinds de laatste update. Is het meest opvallend als je met de hand probeert te vechten, maar ook met het openen van mails of gg's. Iemand heeft iets aardig verprutst.
 

DeletedUser10732

Guest
Erg is dit zeg .. al dagen alleen maar klachten hierover ... op Beta ook klachten ..

En dan hebben we hier een community manager die 5 woordjes zegt en daarna nada meer reageert.

wij spelers zouden wel willen weten wat hier nu mee gedaan wordt? ... sommige van ons hebben een hoge CF waar we veel herhaal missies mee doen.
Maar nu doe ik het amper omdat het 5 keer zo lang duurt .. is gewoon niet leuk meer.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zijn inderdaad wat problemen met de missies en algemene traagheid, we hopen die uiteraard zsm opgelost te hebben.
 

Guillome

Actief lid
Ik schrik wel van al het geklaag hier. Het blijft een gratis spel dat ze voortdurend updaten. Soms gaat er iets mis. Dat lossen ze dan wel weer op.
En anders maar een keertje niet, je betaalt er niets voor! Wat voor recht geeft je dat om te zeuren? Je kan aangeven als iets niet goed is, maar sommigen zijn beledigend en vernederend naar innogames toe. Ik vind dat je daar geen recht toe hebt.
 
Ik schrik wel van al het geklaag hier. Het blijft een gratis spel dat ze voortdurend updaten. Soms gaat er iets mis. Dat lossen ze dan wel weer op.
En anders maar een keertje niet, je betaalt er niets voor! Wat voor recht geeft je dat om te zeuren? Je kan aangeven als iets niet goed is, maar sommigen zijn beledigend en vernederend naar innogames toe. Ik vind dat je daar geen recht toe hebt.

1. Er zijn genoeg spelers die er wel voor betalen hoor, anders bestond het hele spel niet.
2. En waarom zou je geen reacties mogen geven op slechte updates, ook als je niet betaalt?
3. Waarom zouden wij geen commentaar mogen hebben op inno en jij wel op ons?
Inno is een commercieel bedrijf dat gewoon probeert zoveel mogelijk winst te maken, geen liefdadigheidsinstelling waar ze zichzelf opofferen om ons een plezier te doen.
 
Bovenaan