Discussietopic 1.110

DeletedUser

Guest
Ik verbaas me over dit als het gaat om de beloningen van de Reliekentempel.

Dit zou nu nooit meer het geval zijn, aangezien grootse gebouwen altijd krachtiger moeten zijn nadat je ze een niveau omhoog doet.

Ik kan zo meerdere grootse gebouwen noemen die als ze een niveau omhoog gaan er geen stuiver op vooruit gaan. Gaan die nu ook worden aangepast?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Blijkbaar klopt die zin inderdaad niet helemaal, ik heb de zin nu verwijderd :)
 

DeletedUser

Guest
Veel en fijne verbeteringen, bedankt :)
Sommigen zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden dat de Arc bonus niet meer werkt als het losgekoppeld is.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar klopt die zin inderdaad niet helemaal, ik heb de zin nu verwijderd :)

Zal ik je teksten maar gaan proeflezen? ;)

@Leones

Volgens mij kloppen die aanpassingen nu nog steeds niet.

Op level 10 is bijzonder aangepast van 26,76% naar 26,46%
Bijzonder op level 9 geeft 26,50%
Op level 20 gaat bijzonder ook weer level 21 voorbij.

Zijn alle levels aangepast en geef je hier slechts de kansen voor een aantal levels, of zijn alleen deze levels aangepast?

Ik gebruik de Wiki als bron voor de cijfers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Alle levels zijn aangepast en dit zijn enkele levels om de aanpassingen te illustreren.
 

DeletedUser

Guest
Er is iets irritants op de app waarvan ik hoop dat het een bug is en geen "verbetering".
Als ik bijvoorbeeld op een kistje tijdens de GE tap verdwijnt het venster dat de inhoud toont pas als ik op iets anders tap dat ook een venster toont.
Als ik geen venster meer wil zien heeft het geen zin meer om ergens in het veld te tappen zoals dit was.
Daardoor ondervind ik hinder van dergelijke vensters waardoor ik probeer te vermijden ze überhaupt aan te tappen.
 

OlifaNT

Actief lid
En de bug die wel fijn was (een enter geven na het oogsten van een boompje en dat je dan geen bevestigingsclick hoeft te doen) is ook opgelost. Waardoor we weer na elk boompje op elke wereld extra moeten klikken......
 
Bovenaan