Discussietopic 1.107

DeletedUser10934

Guest
Deze versie vreet mijn batterij leeg op de Galaxy Pro 10.1 met Android 7.1.2, waar ook al de energiebesparing op maximaal staat en de lichtsterkte op minimaal. Zelfs als ik deze oplaad.
 

DeletedUser10934

Guest
Deze versie en 1.106 is voor de app zo traag: ik krijg regelmatig fp voor GG, minuten wachten op de melding wat er verdiend is.
Maximale fp-punten bereikt en geleegd, 15 seconden wachten op de melding, 3 seconden wachten na het storten van een fp? Maximale fp nog steeds niet goed weergegeven: timer wordt niet gereset na het legen. Als deze geleegd is, of de taveerne: waarom een melding? Nog steeds de vibratie aan: uitgezet voor alles?
Tevens is de webbrowser via Puffin ongeveer 25% trager (Android), dus ik verwacht dat dezer bij de PC ook veel trager is.

Bug fixes worden bij dit forum nauwelijks gemeld (opgelost of toegegeven), dus beter om dit per versie te melden.
 

DeletedUser10934

Guest
Nieuwe update, maximale fp melding klopt nog steeds niet: 3 fp nu.

Lange namen zijn nu wel verkleind en verdeeld over meerdere regels bij de GG, wel fijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10934

Guest
Veel trager dan de vorige versies van de app. Logisch dat deze trager is onder Android/iOS: extra vertaling van code.
 

DeletedUser

Guest
Puffin slaat echt helemaal nergens op: heb het geprobeerd.
Betaalde alternatieven ook niet.
De tablet vervangt de pc gewoon niet en de app de software versie niet.
Nog niet althans en als dit zo door gaat nooit zeker zonder GvG op de app, een beperkte stadhuis log, geen profielen kunnen lezen, een waardeloze zichtbaarheid van terreinbonussen en geen chat.
En dan nog ben ik veel te veel vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de interface knoppen op de app wat te grof in verhouding tot de rest.
Een enorme "X" om windows te sluiten en ook een te groot "?" voor meer informatie.
Misschien pietluttig maar het valt me erg op en het ziet er mijn inziens niet zo mooi uit.
Het was eigenlijk prima zoals het was.
 

DeletedUser10934

Guest
Nog steeds niet mogelijk om een account te verwijderden in een wereld? In Eén wereld onmogelijk, meer..? Wie heeft iets aan een dood account? Leuk om te motiveren....
Steeds regelmatig mail ontvangen? Blokker dat?
Oh versie 2 ontbreekt, waah... Nu opeens wel, iedereen schrikt hiervan: wat is er nu gebeurd? Overzicht van gebouwen en hun wachttijden van motivatie

Het ontbreekt Inno innovatie tot het overgaan tot niveau 2?
 

DeletedUser10934

Guest
Wil je niet langer lastig lgevalle noorden, neem dan een ander email-account of blokerr...
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds niet mogelijk om een account te verwijderden in een wereld? In Eén wereld onmogelijk, meer..? Wie heeft iets aan een dood account? Leuk om te motiveren....
Steeds regelmatig mail ontvangen? Blokker dat?
Oh versie 2 ontbreekt, waah... Nu opeens wel, iedereen schrikt hiervan: wat is er nu gebeurd? Overzicht van gebouwen en hun wachttijden van motivatie

Het ontbreekt Inno innovatie tot het overgaan tot niveau 2?

Worden wij geacht dit te begrijpen? :rolleyes:
 

DeletedUser10934

Guest
Dronken en stoned? Vrij duidelijk.
Regelmatig ontvang je een mail om aanwezig te zijn en je ontvangt dat, een bonus als je regelmatig aabwezig bent? Je wordt dus meer gemotiveerd om een week afwezig te zijn.
Dat is dan een of ander gebouw, nooit gehad als ik regelmatig aanwezig ben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10934

Guest
Grafisch gezien loopt de webbrowser jaren achter, qua prestaties ook (gezien de vele klachten hier). De App ziet er vrij gelijkt uit, de webbrowser versie zou misschien het jaar 2005 net volstaan. HTML 4 wordt al jaren niet meer ondersteund, sinds 2012 is er HTML 5 (beide een dode pagina zonder Java(script), PHP, Phyton of ASP.Net., e.d.)
Nog steeds HTML 4 applicatie, 1998?
 

DeletedUser

Guest
Dronken en stoned? Vrij duidelijk.

OK, als jij in die toestand berichten wil plaatsen moet je zelf weten, maar probeer dan wel duidelijk te zijn. Ik snap helemaal niks van jouw steno.

Oh, en ik weet dat dit de taak van de moderator is om je hier op te wijzen, maar die heeft het al druk genoeg, dus doe ik het maar. Probeer eens je teksten te bewerken. Is een knopje voor. Dat leest veel prettiger dan maar alles wat je te binnen schiet steeds in een nieuwe post te moeten lezen.
 

DeletedUser

Guest
Dronken en stoned? Vrij duidelijk.
Regelmatig ontvang je een mail om aanwezig te zijn en je ontvangt dat, een bonus als je regelmatig aabwezig bent? Je wordt dus meer gemotiveerd om een week afwezig te zijn.
Dat is dan een of ander gebouw, nooit gehad als ik regelmatig aanwezig ben?

Het is wel een merkbaar dat je dronken en stoned bent.
Volkomen wartaal.
 
Bovenaan