Discussietopic 1.102

DeletedUser

Guest
Verkenningen van 4 dagen terug brengen naar 3 dagen is amper een verbetering te noemen.
 

DeletedUser10866

Guest
Alhoewel ik geen flauw benul heb wat dit inhoud, toch bedankt voor de update!
 

DeletedUser10111

Guest
Alhoewel ik geen flauw benul heb wat dit inhoud, toch bedankt voor de update!
Eens in de 2 weken wordt het spel ge-updateted met de laatste veranderingen en verbeteringen. De aankondinging is de lijst highlights die wij onmiddellijk merken, daarnast zal er nog wel het eea geschoven worden in code wat wij niet onmiddellijk merken.
 

DeletedUser5986

Guest
Verkenningen van 4 dagen terug brengen naar 3 dagen is amper een verbetering te noemen.

lol.:p:D..voor als je t nog niet wist;)...van 60 uur (=2 dagen en 12 uur) naar 48 uur (= 2 dagen) is dus niet gelijk aan 4 noch aan 3 dagen...:D...welke manier je t ook bekijkt:confused::D

hoe dan ook minder uren is beter...:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
lol.:p:D..voor als je t nog niet wist;)...van 60 uur (=2 dagen en 12 uur) naar 48 uur (= 2 dagen) is dus niet gelijk aan 4 noch aan 3 dagen...:D...welke manier je t ook bekijkt:confused::D


Dan moet je misschien naar de werkelijke tijden gaan kijken en niet naar een paar makkelijk gegeven voorbeelden. Of de tekst wat beter lezen. Niet langer dan 3 dagen betekent dus dat 3 dagen het maximum wordt, waar dat nu rond de 4 dagen ligt.

 

DeletedUser10866

Guest
Eens in de 2 weken wordt het spel ge-updateted met de laatste veranderingen en verbeteringen. De aankondinging is de lijst highlights die wij onmiddellijk merken, daarnast zal er nog wel het eea geschoven worden in code wat wij niet onmiddellijk merken.

Ah okii! Dankjewel :D
 

DeletedUser6877

Guest
Nice nice nice, maar nog steeds geen verbetering aan het gildekaslogboek, noch aan de algehele performance. Sinds kort hebben veel spelers er last van dat ze na een aantal keren opknappen of na een aantal gevechten moeten refreshen omdat het spel vast loopt. Dit gebeurt bij I.E, Chrome, Opera en Firefox. Dus juuuuuj en zeker zin in het zomerevent, maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Tevens zou er eens gekeken kunnen worden naar de ongelooflijke hoeveelheid events.
 
Nice nice nice, maar nog steeds geen verbetering aan het gildekaslogboek, noch aan de algehele performance. Sinds kort hebben veel spelers er last van dat ze na een aantal keren opknappen of na een aantal gevechten moeten refreshen omdat het spel vast loopt. Dit gebeurt bij I.E, Chrome, Opera en Firefox. Dus juuuuuj en zeker zin in het zomerevent, maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Tevens zou er eens gekeken kunnen worden naar de ongelooflijke hoeveelheid events.

Ik denk dat een paar simpele filtertjes op het kasboek net iets te hoog gegrepen is voor de dames en heren developers, en dat het makkelijker is via copy-paste weer een nieuw eventje in elkaar te knutselen. Dus ik reken er ook allang niet meer op dat er een verbetering van het kaslogboek komt. Best jammer, een hoop verspilde development tijd voor een onvolledig en dus nauwelijks bruikbaar product.
 

DeletedUser10111

Guest
Developers houden zich niet bezig met event inhoud, daar zijn ze te duur voor (tenzij ze een nieuw machaniek willen wat niet in het huidige mechanisme past, zoals die gebouwen in losse delen).

Ze zullen echt wel doen wat de aankondiging van de update zegt, en waarschijnlijk nog een beetje meer wat ze niet vertellen.
 

DeletedUser10111

Guest
:)

Je moet dan goed opletten in het spel, waar je kleine veranderingen ziet.
Bijvoorbeeld, al gemerkt dat de markt goederen-selectie niet meer elke keer terugspringt naar het huidige tijdperk? Niet als fix aangekondigd, maar wel anders nu.

Last but not least, als je normaal een nieuwe feature toevoegt, dan moet je eerst gaan schuiven in de al bestaande code voordat de nieuwe feature past. Dat schuiven is vaak meer werk dan de nieuwe feature zelf. Ook dat zijn 'veranderingen'. Niet in functionaliteit of gedrag, maar puur in hoe je het opschrijft. Wijzigingen als van "25" naar "24 + 1". Daarna kun je dat veranderen in "24 + aantal_fps(KENNISALTAAR)". Als je daarna het aantal FPs van het kennis-altaar wijzigt, dan wijzigt die 25 mee, terwijl "25" niet mee zou veranderen.
Dit soort kleine stapjes lijken erg stupide, maar je doet dit soort wijzigingen over een heel groot programma (denk 100-en paginas code), en je wil absoluut zeker zijn dat je geen dingen wijzigt die je niet wilt wijzigen. Door het in vele eenvoudige stapjes te doen blijft het te volgen wat er precies veranderd. "25 -> 24 + 1" is echter geheel niet interessant voor iedereen behalve die anderhalve developer :)
 

DeletedUser

Guest
:)

Je moet dan goed opletten in het spel, waar je kleine veranderingen ziet.
Bijvoorbeeld, al gemerkt dat de markt goederen-selectie niet meer elke keer terugspringt naar het huidige tijdperk? Niet als fix aangekondigd, maar wel anders nu.

Last but not least, als je normaal een nieuwe feature toevoegt, dan moet je eerst gaan schuiven in de al bestaande code voordat de nieuwe feature past. Dat schuiven is vaak meer werk dan de nieuwe feature zelf. Ook dat zijn 'veranderingen'. Niet in functionaliteit of gedrag, maar puur in hoe je het opschrijft. Wijzigingen als van "25" naar "24 + 1". Daarna kun je dat veranderen in "24 + aantal_fps(KENNISALTAAR)". Als je daarna het aantal FPs van het kennis-altaar wijzigt, dan wijzigt die 25 mee, terwijl "25" niet mee zou veranderen.
Dit soort kleine stapjes lijken erg stupide, maar je doet dit soort wijzigingen over een heel groot programma (denk 100-en paginas code), en je wil absoluut zeker zijn dat je geen dingen wijzigt die je niet wilt wijzigen. Door het in vele eenvoudige stapjes te doen blijft het te volgen wat er precies veranderd. "25 -> 24 + 1" is echter geheel niet interessant voor iedereen behalve die anderhalve developer :)

Ik heb wel gemerkt tijdens een van de vorige updates dat de kleurnuances binnen de app lichtelijk waren veranderd.
Twee kleuren bruin in de interface.
Ook de bekers die je kunt winnen met GE waren mooier uitgevoerd.
Ik pik graphische veranderingen er het makkelijkste uit.
Je merkt dat er aan details gewerkt wordt wat dat betreft.
Ik kan dat altijd wel waarderen.
Dat met de markt was me nog niet opgevallen.
Maar ik geloog eigenlijk dat ik nog niet gehandeld heb sinds de update :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan