Discussietopic 1.101

DeletedUser10486

Guest
De productie van een productiegebouw meteen klaar voor een paar diamantjes? Geldt dat ook voor de terrasboerderij?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee, alleen voor gebouwen die alleen munten of voorraden produceren.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat er een link komt naar de Wiki, maar zou het dan de Engelse mogen zijn? Die is tenminste volledig. De NL Wiki schiet op veel punten tekort.
 

DeletedUser

Guest
Dat zal uiteraard worden verbeterd.

Wanneer dan? Bij de aankondiging van de Wiki begin november vorig jaar werd er op gewezen dat er een hoop ontbreekt. We zijn nu een half jaar verder en er is niets veranderd.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik krijg steeds "deze pagina bestaat niet en je mag hem ook niet maken".
 

Mr.Quib

Actief lid
  • Aangezien de zelf motiveren (verdubbelen van productie) functie voor diamanten niet vaak werd gebruikt en het vaak werd aangeklikt hebben we het verwijderd. In plaats daarvan hebben we een nieuwe functie toegevoegd waarbij je productie direct kan voltooien in gebouwen die alleen munten of voorraden produceren.
Wanneer je dit wilt doen staat er een knop met 'beëindigen' ipv 'voltooien', beetje verwarrend.

  • We hebben het instellingenscherm wat aangepast en hebben ook links naar onze Wiki een sociale media toegevoegd.
Om ruimte hiervoor te maken zijn de verschillende instellingen voor animaties nu op één hoop gegooid, jammer.

  • We hebben een probleem opgelost waarbij de timer van de volgende forgepunt niet altijd correct werd aangepast, dit leidde tot vreemde voorvallen, waarbij een forgepunt werd toegevoegd maar direct erna weer verdween.
Is hiermee ook de vertraging tijdens het doneren opgelost?
 

DeletedUser10486

Guest
Sinds de update van daarstraks blijft het spel zowat elke 5 minuten hangen.

schild.JPG



Toch raar, hé, als je zo iets meldt, dan is het opeens beter....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch jammer, ik motiveerde altijd graag een overgebleven Hall of Fame in mijn stad.
Die dingen hebben gewoon geen prioriteit denk ik.
De hele productie ervan afronden vind ik onsportief en duur.
Ook vind ik dat niet alles te koop zou moeten zijn.
 

DeletedUser10486

Guest
In mijn pagode kost het 81 diamanten om 98K munten meteen te hebben. 1 FP kost 200K munten, dus kan ik beter 1 FP kopen voor 50 diamanten. En dat is sowieso al véél te duur.
Het is dus onrealistisch duur om dit te gebruiken. Een gemiste kans weeral.
 
Bovenaan