Discussieonderwerp Kerstmis evenement!

DeletedUser

Guest
Antwoord

Het portret is te vinden onder je profiel en kan je instellen ter vervanging van je huidige portretfoto. Dus: klik linksboven op je naam, dan op het middelste tabblad "Profiel" en daar vind je een nieuwe "foto" linksboven, die van de kerstman.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb bij ongeveer 30 buurtgenoten hun gebouwen opgeknapt, en mijn teller staat nu op 2....
Uitloggen en weer inloggen, weer een paar gebouwen opgeknapt, en de teller staat nog steeds op 2. Misschien weer een bugje?

Bij mij komt de teller niet verder dan 1 en een paar keer gehad dat deze terug sprong naar 0.
 

DeletedUser3195

Guest
Het portret is te vinden onder je profiel en kan je instellen ter vervanging van je huidige portretfoto. Dus: klik linksboven op je naam, dan op het middelste tabblad "Profiel" en daar vind je een nieuwe "foto" linksboven, die van de kerstman.
Ik heb alle profielfoto's een paar keer overlopen zonder resultaat :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Als je teller niet verder loopt heb je misschien de opdracht niet geaccepteerd?
 

DeletedUser

Guest
ik heb bij ongeveer 30 buurtgenoten hun gebouwen opgeknapt, en mijn teller staat nu op 2....
Uitloggen en weer inloggen, weer een paar gebouwen opgeknapt, en de teller staat nog steeds op 2. Misschien weer een bugje?

Bij mij komt de teller niet verder dan 1 en een paar keer gehad dat deze terug sprong naar 0.

Voor beiden: zijn jullie zeker dat jullie de opdracht hebben aangenomen? Indien jullie hem toch al hadden aangenomen en de timer blijft hangen op een bepaald getal, kan je best een supportticket indienen: hir te vinden.

Ik heb alle profielfoto's een paar keer overlopen zonder resultaat :wacko:

Mocht je hem nog steeds niet zien, zou je dan je cache geheugen eens willen wissen (sneltoets: ctrl + shift + delete). Mogelijk dat dit het probleem verhelpt :)
 

DeletedUser

Guest
maarre, ik als vrouw heb nu ineens een hele grote baard, kan die kerstman niet ook een vrouwelijke variant krijgen?
 

DeletedUser

Guest
lol het portretje wat na 25 missies te verkrijgen is, is een vrouw alleen helaas geen kerstvrouw
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand wat de eindverassing is? Ik heb de eerste missie overgeslagen omdat ik toentertijd niet wist dat je in dat geval direct geen kans meer kan maken. Echt balen!! :mad:
 

DeletedUser3800

Guest
Weet iemand wat de eindverassing is? Ik heb de eerste missie overgeslagen omdat ik toentertijd niet wist dat je in dat geval direct geen kans meer kan maken. Echt balen!! :mad:

je kunt een notenkraker winnen. wat je daarmee kan weet ik nog niet? misschien kan iemand dat mij vertellen??
 

DeletedUser275

Guest
Notenkraker is niet de eindprijs. Ik dacht dat de notenkraker een decoratie gebouw was.
We zullen het zaterdag wel zien.
 

DeletedUser

Guest
notenkraker is inderdaad een tevredenheids gebouwtje ter grootte van 2 vakjes. Hoeveelheid tevredenheid is afhankelijk van het tijdperk waar je je in bevindt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nu 11 opdrachten volbracht, wanneer krijg je het portret?
gr. Makohe
 

DeletedUser2653

Guest
notenkraker is inderdaad een tevredenheids gebouwtje ter grootte van 2 vakjes. Hoeveelheid tevredenheid is afhankelijk van het tijdperk waar je je in bevindt.

Ik had er meer van verwacht. 167 tevredenheid en dat is het. Beetje flauw.
 

DeletedUser

Guest
kerstquests zijn een extraatje he, om de boel wat op te fleuren, kan je niet verwachten dat je gigantisch nuttige dingen krijgt, al helemaal niet voor de tussendoor kadootjes. het blijven extraatjes
 

DeletedUser

Guest
kerstquests zijn een extraatje he, om de boel wat op te fleuren, kan je niet verwachten dat je gigantisch nuttige dingen krijgt, al helemaal niet voor de tussendoor kadootjes. het blijven extraatjes

ik hoop dat wij ook weer blauwdrukken krijgen met winter missies
na missie 5 kregen wij geen blauwdruk meer :(
ik motiveer al dagelijks heb laatste dagen geen blauwdrukken meer gekregen
blauwdrukker worden steeds zeldzamer
 
Bovenaan