Discussie spelversie 1.08

DeletedUser

Guest
Inderdaad weinig veranderingen maar toch weer fouten opgelost :)
 

DeletedUser

Guest
weinig veranderingen..

Ze hadden best wel meer kunnen doen.
Wanneer word er nou eens aan de stadhuis gewerkt of dubbele blauwdrukken waar je niks aan heb van gebouwen die je al hebt?

Wij vragen hier al maanden om.
Het mag onderrand wel bij jullie prioriteiten lijstje.

Zeker om de stadhuis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1701

Guest
We hebben voor zover ik weet nog maar net een nieuw tijdperk erbij, rohirrim. Volgens mij gebeurt dat ook niet van vandaag op morgen. Een beetje geduld is wel op z'n plaats. Het is niet omdat er naar gevraagd wordt dat de developers meteen daar prioriteit moeten aan geven. ;)
 

DeletedUser

Guest
We hebben voor zover ik weet nog maar net een nieuw tijdperk erbij, rohirrim. Volgens mij gebeurt dat ook niet van vandaag op morgen. Een beetje geduld is wel op z'n plaats. Het is niet omdat er naar gevraagd wordt dat de developers meteen daar prioriteit moeten aan geven. ;)

Een beetje geduld?
Wij wachten al maanden dus dat beetje geduld hebben wij al gehad.

Ze hebben gezegd dat ze aan de stadhuis en overbodige blauwdrukken gaan werken maar dat is nu wel zo 4 maanden geleden.
Wij mogen wel weer die discussie oplaaien.

Alles gaat met zijn tijd mee behalve stadhuis.
ik zou graag willen weten hoe Innogames te werk gaat.
Want ik heb nog nooit meegemaakt hoe het hier aan toe gaat.
Het lijken wel luie mensen op hoofdkantoor van Innogames.

Alles is super traag!
Alsof ze niet genoeg personeel hebben om alle taken te verwerken.

Met de events proberen ze ons te paaien en alle zorgen vergeten.
Maar dat is wel misleiding hoe leuk het ook is.

Ze mogen wel keer laten zien hoe hun te werk gaat.
Ik heb al 10 online games gespeeld maar los van het spel zelf.
Is alles een drama qua organisatie het lijkt wel of Innogames een sociaal werkplek is waar alles met rustig gemak gewerkt mag worden.

Natuurlijk overacting ik nu maar ach vind het leuk :p
 

DeletedUser5742

Guest
Een heel kleine update. Maar goed elke verholpen fout is een. Ik had alleen gehoopt dat er wat gedaan zou zijn aan de dubbele blauwdrukken en de scheefgegroeide aanvals- en verdedingsbonussen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Rohirrim, heb jij ooit al eens software gemaakt? Het is niet zo dat je even zegt wat je wilt hebben en dat het dan magisch ook werkt, daar gaat een hoop werk in zitten. We hebben nu ongeveer elke 2-3 weken een update, wat ik al snel vind, soms zit daar een leuke feature in, soms zitten daar wat bugfixes in. Kijk maar naar deze, een hele lijst van bugfixes. 1.07 bevatte het zomerevenement, 1.06 het progressieve tijdperk. De afgelopen twee updates waren dus voornamelijk leuke features.

Er moeten nu eenmaal prioriteiten gesteld worden, soms ben je het eens met de prioriteiten, soms niet.
 

DeletedUser

Guest
Een beetje geduld?
Wij wachten al maanden dus dat beetje geduld hebben wij al gehad.

Ze hebben gezegd dat ze aan de stadhuis en overbodige blauwdrukken gaan werken maar dat is nu wel zo 4 maanden geleden.
Wij mogen wel weer die discussie oplaaien.

Alles gaat met zijn tijd mee behalve stadhuis.
ik zou graag willen weten hoe Innogames te werk gaat.
Want ik heb nog nooit meegemaakt hoe het hier aan toe gaat.
Het lijken wel luie mensen op hoofdkantoor van Innogames.

Alles is super traag!
Alsof ze niet genoeg personeel hebben om alle taken te verwerken.

Met de events proberen ze ons te paaien en alle zorgen vergeten.
Maar dat is wel misleiding hoe leuk het ook is.

Ze mogen wel keer laten zien hoe hun te werk gaat.
Ik heb al 10 online games gespeeld maar los van het spel zelf.
Is alles een drama qua organisatie het lijkt wel of Innogames een sociaal werkplek is waar alles met rustig gemak gewerkt mag worden.

Natuurlijk overacting ik nu maar ach vind het leuk :p

Ik wil gerust aannemen dat het lijkt alsof het aanpassen van beide functies in 1..2..3 geregeld is, maar dat is niet zo. Ook zo'n kleine dingen eisen (helaas) best wat tijd op.

Daarnaast biedt een oplossing voor geen van die beide functies een vrij grote toegevoegde waarde. Het is heus niet zo raar dat dit op de lange baan wordt geschoven. Als je moet kiezen tussen het implementeren van een grote, nieuwe functie die het spel extra aantrekkelijk maakt of een kleine bijkomstigheid, dan is de keuze snel gemaakt. Ik kan me niet inbeelden dat je liever een betere dagbonus van je stadhuis hebt, dan bijvoorbeeld GvG.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening hier over is dat ik vind dat er een goede beslissing is genomen. 90% van de internet spellen (online games,mmorpgs)
Denkt men altijd eerst aan nieuwe dingen alvorens de fouten op te lossen. Ik zeg dat fouten oplossen een eerste prioriteit is.
Als je dat niet eerst doet en maar blijft update en nieuwe dingen er in zetten. Stapelen de fouten zich alleen maar op of nog vervelender worden ze alleen maar erger. En dan ziet men door de bomen het bos niet meer. Daarom vind ik dit een heel verstandig besluit. Ik ben blij en ik hoop dat men hier mee door zal gaan.

mvg

Deleon
 

DeletedUser3948

Guest
De waarde van de delicatessezaken zijn niet erbij geteld. Of geldt dit alleen voor wat je vanaf nu neerzet?
 

DeletedUser

Guest
Van trage gevechten heb ik geen last. Maar ik kan niet meer met diamanten betalen.
 

DeletedUser

Guest
Excuus voor mijn vorige (nogal domme) post. Maar deze hoort hier wel.
De resterende tijd in de actiemeldingen op de startpagina is onleesbaar, omdat er tekst achter staat.
 

DeletedUser

Guest
Excuus voor mijn vorige (nogal domme) post. Maar deze hoort hier wel.
De resterende tijd in de actiemeldingen op de startpagina is onleesbaar, omdat er tekst achter staat.

Hmm, ja, de "op" is helaas naar de volgende lijn versprongen. Er is niet echt een methode om dat nu nog snel aan te passen, aangezien dat een 'built-in' aankondiging is. Nuja, het aanbod duurt 24 uur, en loopt af woensdag om 23:59u. Het staat trouwens ook in de 'normale' in-game aankondiging. :)
 

DeletedUser2916

Guest
wat zijn nu eigenlijk de bewegingskosten bij de gevechten? en wat kost het je?
 

Seconddream

Actief lid
wat zijn nu eigenlijk de bewegingskosten bij de gevechten? en wat kost het je?

Dat heeft te maken met het herschalen van PE gevechten.
In dat vakje staat hoeveel bewegingspunten het kost om naar dat vakje te bewegen.
Je kan dat aantal dan vergelijken met de bewegingspunten van een eenheid. De bedoeling daarvan is om het schalen iets eenvoudiger uit te leggen :)
In de aankondiging van update 1.08 is ook een afbeelding geplaatst om het iets te verduidelijken, klik hier om naar de aankondiging te gaan. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat heeft te maken met het herschalen van PE gevechten.
In dat vakje staat hoeveel bewegingspunten het kost om naar dat vakje te bewegen.
Je kan dat aantal dan vergelijken met de bewegingspunten van een eenheid. De bedoeling daarvan is om het schalen iets eenvoudiger uit te leggen :)
In de aankondiging van update 1.08 is ook een afbeelding geplaatst om het iets te verduidelijken, klik hier om naar de aankondiging te gaan. :)


Sorry maar ik ben er nog niets wijzer van, kost het verplaatsen je bvb 3 punten als die 3 aangeeft ?
 

DeletedUser275

Guest
Ja, dat klopt. 3 punten van de snelheid van je unit.
Een voorbeeld
Een speerman heeft een snelheid van 14. Hij kan dus 7 velden ver lopen als die 7 velden een vlakte zijn, want een vlakte heeft een verplaatsings kost van 2.
 
Bovenaan