Discussie spelversie 0.28

DeletedUser

Guest
verrekt grafische fout is eindelijk opgelost!
Innogames mag nu wel een frietje + snack op mijn kosten bestellen
stuur maar de rekening op voor het verhelpen van deze grafische fout! Hahaha

aangezien ik eerder woorden als patat gebruikte bij prioriteiten.
kan ik beste nu patat als beloning geven xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook het teruggaan naar jezelf onderaan de ranglijst van buren na plunderen is opgelost, mooi!
 

DeletedUser4844

Guest
Sinds de nieuwe versie is het spel bij mij veel trager. Lijkt op problemen die met de introductie van de vorige versie ook werden geconstateerd; het spel laadt vaak niet (krijg alleen een rood scherm op het blijft hangen bij 70%) ook veel problemen met het openen van de continentenkaart en spel daarin, dit gaat veel langzamer of helemaal niet, landsdelen waarover ik onderhandeld heb staan bijna een minuut tussen rood en groen te knipperen voordat ze groen worden. hebben meer mensen hier last van?
 

DeletedUser

Guest
Sinds de nieuwe versie is het spel bij mij veel trager. Lijkt op problemen die met de introductie van de vorige versie ook werden geconstateerd; het spel laadt vaak niet (krijg alleen een rood scherm op het blijft hangen bij 70%) ook veel problemen met het openen van de continentenkaart en spel daarin, dit gaat veel langzamer of helemaal niet, landsdelen waarover ik onderhandeld heb staan bijna een minuut tussen rood en groen te knipperen voordat ze groen worden. hebben meer mensen hier last van?


Ik heb wel veel last van traagheid en meerdere flash crash ( voorheen op zijn tijd flash crash )
waar ik helemaal veel last van heb is als ik iemand aanval en ik wil plunderen
dat ik niet hem/haar hele stad kan zien voordat ik kan plunderen.
ik moet 5/8 seconden wachten voor heel de stad zichtbaar is.
Traagheid merk ik wel..

Verder is het beter dat als je aanval en plundert dat je niet helemaal moet scrollen meer :)

Ben wel benieuwd word er ooit een juiste oplossing gevonden voor de flash crash
aangezien alle spelers er mee te maken heb.
Al heb je google chrome en heb je de juiste browser flash crash blijf je houden.
Hoevaak je cache ook leegmaakt.

Word dit in de toekomst ook naar gekeken hoe kan je dit oplossen
of is er geen oplossing voor ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel veel last van traagheid en meerdere flash crash ( voorheen op zijn tijd flash crash )
waar ik helemaal veel last van heb is als ik iemand aanval en ik wil plunderen
dat ik niet hem/haar hele stad kan zien voordat ik kan plunderen.
ik moet 5/8 seconden wachten voor heel de stad zichtbaar is.
Traagheid merk ik wel..

Verder is het beter dat als je aanval en plundert dat je niet helemaal moet scrollen meer :)

Ben wel benieuwd word er ooit een juiste oplossing gevonden voor de flash crash
aangezien alle spelers er mee te maken heb.
Al heb je google chrome en heb je de juiste browser flash crash blijf je houden.
Hoevaak je cache ook leegmaakt.

Word dit in de toekomst ook naar gekeken hoe kan je dit oplossen
of is er geen oplossing voor ?

Voor de flash crashes: ik heb dit op het .en forum eens opgezocht. De meeste browsers werken blijkbaar 32 bit. Als je dan zelf met een 64 bit besturingssysteem werkt, dan levert dat problemen met flash. Om de crashes te minimaliseren (je zal nog steeds crashes hebben, maar wat ik heb gelezen een stuk minder) moet je een 64 bit besturingssyteem, een 64 bit browser en een 64 bit flash player gebruiken. Internet explorer is een 64 bit browser, maar daar wordt nog vaak (terecht) negatief over gedaan.

Voor degene die nu een 64 bit besturingssysteem gebruiken, kunnen een 64 bit firefox downloaden, maar dit heet dan waterfox. Waterfox kan je hier downloaden: http://www.waterfoxproject.org/ (voor Nederlandse versie: http://nl.afterdawn.com/downloads/netwerk/browsers/waterfox_64-bit.cfm). Om dan ook nog een 64 bit flash player te gebruiken, moet je met je 64 bit browser (met waterfox dus) naar http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ gaan en flash player downloaden. Er wordt aangeraden om McAfee niet aan te vinken.

Naar wat ik heb gelezen, zijn de meningen over watefox heel positief. Voor degene die het Engelse even willen lezen: http://forum.en.forgeofempires.com/...-game-unplayable&p=63727&viewfull=1#post63727. Daar staat de oplossing, voor de post is het vooral klachten over de flash crashes, vandaar dat ik gewoon die post heb genomen als begin.

Dit is natuurlijk een voorlopige oplossing. Er zal nog altijd getracht worden om de het flash geheugen te beperken.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat het aan mijn pc lag maar ik merk ook dat het spel trager is geworden. Verder bedankt Skoopy, ik zal Waterfox eens proberen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor de flash crashes: ik heb dit op het .en forum eens opgezocht. De meeste browsers werken blijkbaar 32 bit. Als je dan zelf met een 64 bit besturingssysteem werkt, dan levert dat problemen met flash. Om de crashes te minimaliseren (je zal nog steeds crashes hebben, maar wat ik heb gelezen een stuk minder) moet je een 64 bit besturingssyteem, een 64 bit browser en een 64 bit flash player gebruiken. Internet explorer is een 64 bit browser, maar daar wordt nog vaak (terecht) negatief over gedaan.

Het is niet zo dat de combinatie van een 64 bit met een 32 bit browser per se problemen oplevert. Het is echter wel zo dat een 32 bit applicatie maximaal 4gb aan ram kan gebruiken, het maakt dan niet uit hoeveel ram je hebt, 4gb is de max. Daardoor kan het gebeuren dat flash ervoor zorgt dat jouw browser zeer dicht bij die 4gb komt, en dan sluit flash zichzelf af, om ervoor te zorgen dat jouw browser niet crasht.

Een 64 bit browser zorgt ervoor dat je alle ram kan gebruiken, wanneer je dus maar 4gb ram hebt zal niet veel helpen, als je echter meer hebt (8 ofzo), dan kan het ervoor zorgen dat het minder vaak gebeurt. Het geheugen kan echter nog steeds vollopen, waardoor het toch stopt.
 

DeletedUser

Guest
op het moment heb ik meer last van als ik iemand plunder dat ik landschap niet meteen kan zien
en spel is wat trager geworden.

Flash crash krijg ik op zijn tijd vaak na tig aantal plunderen achter elkaar.
Ben flash crash wel gewend echt stoor ik mij niet aan.
Maar hoop dat er ooit een oplossing komt.
ik speel meerdere spellen dit is het enige spel waar ik last heb van flash crash
 

DeletedUser

Guest
Als ik spel oplaad zie ik nieuwe update 14-03
maar ik zie nog geen nieuwe tijdperk.
hoe laat word nieuwe tijdperk gelanceerd ?
 

DeletedUser2161

Guest
Komop InnoGames, een beetje vlotter graag. Laat je betalende klanten niet in de kou staan ^^
 

DeletedUser1655

Guest
Tot dus ver kon ik 2 uur lang spelen zonder maar een keer te crashen (Waterfox met Flash 64bit)
Ik raad het dus iedereen aan die een 64bits besturingssysteem heb.

Controlleer of je windows een 64bits via de eigenschappen van "Mijn Computer":
Start -> rechtsclick "Mijn Computer" -> klik eigenschappen. In het daaropvolgende scherm kan je onder kader systeem dit zien.

Veel succes... op naar stabiliteit!
 

DeletedUser

Guest
Tot dus ver kon ik 2 uur lang spelen zonder maar een keer te crashen (Waterfox met Flash 64bit)
Ik raad het dus iedereen aan die een 64bits besturingssysteem heb.

Controlleer of je windows een 64bits via de eigenschappen van "Mijn Computer":
Start -> rechtsclick "Mijn Computer" -> klik eigenschappen. In het daaropvolgende scherm kan je onder kader systeem dit zien.

Veel succes... op naar stabiliteit!

Goede tip, je bent je nickname waardig :rolleyes:
Wie zoals ik geen 64bits-systeem heeft die gebruikt best Firefox of Chrome... (bij IE hoor ik meer problemen ivm mails, forum dat vastloopt en crashes).

PS: één van de mods heeft een link in z'n signatuur, om je Flash te updaten... Doe dit regelmatig! Je kan op die manier sneller & stabieler spelen en surfen! Het helpt ook tegen virussen!
Als je Google Chrome gebruikt wordt dit automatisch geüpdated.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan