Discussie spelversie 0.28

DeletedUser1701

Guest
Geen enkele spelwijziging (Lees: 'echte' spelwijziging). Maar het industrieel tijdperk komt eraan, het paasevenement én de chat, dus dat is wel logisch. Opnieuw veel bugfixes, dus da's goed!
 

DeletedUser

Guest
Ja niet echt veel toevoegingen maar wel bugfixes. We zijn benieuwd naar de hierboven genoemde onderdelen in de volgende spelversies :)
 

DeletedUser3195

Guest
Nu dacht ik toch echt dat de gildechat erbij zou komen! Jammer.
 

DeletedUser

Guest
lichte tussendoortje
maar het hoofd gerecht nieuwe tijdperk moet echt snel komen.
0.28 duurt nog 8 dagen
moeten wij nog paar weken wachten op nieuwe tijdperk ?

Wanneer kom daar eens duidelijkheid over.
 

DeletedUser1869

Guest
Ze houden je nog even in spanning, dus veel duidelijkheid krijg je denk ik niet. Ik denk zelf in versie 0.29 en anders zien we wel.
 

DeletedUser1701

Guest
Ach, het is best normaal dat het nog zo lang duurt. Wat geduld hebben, en je merkt vanzelf wanneer het industrieel tijdperk eraan komt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, het is best normaal dat het nog zo lang duurt. Wat geduld hebben, en je merkt vanzelf wanneer het industrieel tijdperk eraan komt. ;)

Vraagje
weet jij al ondertussen hoe lang we al wachten ? ;)
Spelers spelen nu minder of niet meer deze spel.
juist omdat geduld opraakt

ik had gedacht dat we deze of volgende week nieuwe tijdperk krijgen
blijkbaar moeten we nog weken wachten
 

DeletedUser

Guest
Vraagje
weet jij al ondertussen hoe lang we al wachten ? ;)
Spelers spelen nu minder of niet meer deze spel.
juist omdat geduld opraakt

ik had gedacht dat we deze of volgende week nieuwe tijdperk krijgen
blijkbaar moeten we nog weken wachten

Het is niet omdat jouw geduld op is dat dat bij iedereen zo is. Mensen die in de vroege middeleeuwen zitten bijvoorbeeld. Of ik die juist koloniaal gedaan heeft. Het tijdperk zal er komen, dat staat vast, en daar moeten we al blij mee zijn :)

Ondertussen kan je nog genoeg doen. Vechten, muntjes en voorraden ophalen, missies, doneren in GG,...
 

DeletedUser3260

Guest
Het is niet omdat jouw geduld op is dat dat bij iedereen zo is. Mensen die in de vroege middeleeuwen zitten bijvoorbeeld. Of ik die juist koloniaal gedaan heeft. Het tijdperk zal er komen, dat staat vast, en daar moeten we al blij mee zijn :)

Ondertussen kan je nog genoeg doen. Vechten, muntjes en voorraden ophalen, missies, doneren in GG,...

Wat een onzin, mensen haken af en jij denkt dat ze met muntjes en vechten vast te houden zijn?
Ik ga toch niet elke dag hetzelfde rondje doen, saai saai saai !!!!
En dat vechten is niet spannend meer te krijgen dus een tussen stap met de chat had in deze update moeten zitten.

Ben n u van ellende in Cisgard begonnen maar daar wordt je ook niet vrolijk van , wordt je weer herinnerd aan het ellen lange wachten
net zoals nu op het nieuwe tijdperk. FOE-team thnx
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin, mensen haken af en jij denkt dat ze met muntjes en vechten vast te houden zijn?
Ik ga toch niet elke dag hetzelfde rondje doen, saai saai saai !!!!
En dat vechten is niet spannend meer te krijgen dus een tussen stap met de chat had in deze update moeten zitten.

Ben n u van ellende in Cisgard begonnen maar daar wordt je ook niet vrolijk van , wordt je weer herinnerd aan het ellen lange wachten
net zoals nu op het nieuwe tijdperk. FOE-team thnx

Op .en is deze ook gewoon tussen 2 updates ingevoerd (tussen 0.27 en 0.28). Het kan dus goed zijn dat het hier ook gaat gebeuren. Het wordt dus niet echt als 0.xx ingevoerd, maar gewoon een "update" :)
 

DeletedUser1701

Guest
Wat een onzin, mensen haken af en jij denkt dat ze met muntjes en vechten vast te houden zijn?
Ik ga toch niet elke dag hetzelfde rondje doen, saai saai saai !!!!
En dat vechten is niet spannend meer te krijgen dus een tussen stap met de chat had in deze update moeten zitten.

Ben n u van ellende in Cisgard begonnen maar daar wordt je ook niet vrolijk van , wordt je weer herinnerd aan het ellen lange wachten
net zoals nu op het nieuwe tijdperk. FOE-team thnx

Wat een zielige en levenloze reactie van je. Zo gefrustreerd lopen mekkeren om een spelletje...
Toch maar een andere hobby zoeken. :p
 

DeletedUser

Guest
Op .en is deze ook gewoon tussen 2 updates ingevoerd (tussen 0.27 en 0.28). Het kan dus goed zijn dat het hier ook gaat gebeuren. Het wordt dus niet echt als 0.xx ingevoerd, maar gewoon een "update" :)

zeg je nu dat er een kans is dat nieuwe tijdperk nog voor 0.28 gelanceerd kan worden ?
Denk eerder na 0.20 met spel versie 0.29
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin, mensen haken af en jij denkt dat ze met muntjes en vechten vast te houden zijn?
Ik ga toch niet elke dag hetzelfde rondje doen, saai saai saai !!!!
En dat vechten is niet spannend meer te krijgen dus een tussen stap met de chat had in deze update moeten zitten.

Ben n u van ellende in Cisgard begonnen maar daar wordt je ook niet vrolijk van , wordt je weer herinnerd aan het ellen lange wachten
net zoals nu op het nieuwe tijdperk. FOE-team thnx

Voor die paar weken nog wachten is dat toch nog goed om je bezig te houden? Meningen verschillen, maar nu afhaken als je weet dat het nieuwe tijdperk er over een paar weken of vroeger er is maar je speelt wel al maanden is een beetje "dom", nietwaar?
 

DeletedUser

Guest
zeg je nu dat er een kans is dat nieuwe tijdperk nog voor 0.28 gelanceerd kan worden ?
Denk eerder na 0.20 met spel versie 0.29

Die kans is er, maar aangezien 0.28 al voor volgende week is, is die kans natuurlijk klein. Ik zeg alleen maar dat er een kans is dat het nieuwe tijdperk al voor 0.29 komt aangezien die bij .en ook gewoon tussen 2 updates is ingevoerd ;)
 

DeletedUser3948

Guest
Elke 2 weken wel een update van FoE... er wordt hard gewerkt achter de schermen. Ik ben in December begonnen en heb sindsdien al veel verbeteringen gezien. Goed werk, FoE-team! :)
 

DeletedUser3195

Guest
Joepi, het tijdperk komt 2 dagen na de volgende update uit! :D
 

DeletedUser

Guest
Komt in de industriële tijdperk ook 2 nieuwe grote gebouwen ?
 
Bovenaan