Diamantenrush 2023 - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie je vragen etc. kwijt over de wedstrijd
>>Diamantenrush 2023.<<
LET OP! Geen antwoorden hier plaatsen voordat de wedstrijdleiding winnaars en oplossing bekend heeft gemaakt.

Veel plezier met de wedstrijd :)
 

Markus

Actief lid
Even kleine opmerking: in jullie tekst staat: 14 augustus 2022 als sluitingsdatum. Dit moet vast 2023 zijn uiteraard ;)
 

InterRuptioN

Nieuw lid
Ik ben nieuw op dit forum en weet niet goed hoe ik mijn antwoord moet inzenden. Ik heb bij regel 6:
  • Om geldig deel te nemen aan deze wedstrijd start je 1 onderwerp in het daarvoor bestemde subforum voor de inzendingen (klik). In dit subforum zal iedereen alleen zijn eigen onderwerp kunnen zien. Als topic titel zet je je spelersnaam en geef jouw oplossing op als een reactie.
op de link geklikt en mijn topic aangemaakt/ antwoord ingezonden, maar ik weet nu dus niet of ik in het algemeen een topic op dit forum heb aangemaakt of alleen zichtbaar voor de beheerders en mijn antwoord heb ingezonden voor de diamanten uitdagings topic.

Ik kan niet zien aan mijn topic of dit voor iedereen nu zichtbaar is of niet zeg maar. Wat tekst en uitleg/hulp zou van harte welkom zijn.

Alvast bedankt!:)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik ben nieuw op dit forum en weet niet goed hoe ik mijn antwoord moet inzenden. Ik heb bij regel 6:
  • Om geldig deel te nemen aan deze wedstrijd start je 1 onderwerp in het daarvoor bestemde subforum voor de inzendingen (klik). In dit subforum zal iedereen alleen zijn eigen onderwerp kunnen zien. Als topic titel zet je je spelersnaam en geef jouw oplossing op als een reactie.
op de link geklikt en mijn topic aangemaakt/ antwoord ingezonden, maar ik weet nu dus niet of ik in het algemeen een topic op dit forum heb aangemaakt of alleen zichtbaar voor de beheerders en mijn antwoord heb ingezonden voor de diamanten uitdagings topic.

Ik kan niet zien aan mijn topic of dit voor iedereen nu zichtbaar is of niet zeg maar. Wat tekst en uitleg/hulp zou van harte welkom zijn.

Alvast bedankt!:)
Jouw topic is goed aangemaakt en alleen voor ons zichtbaar. Zolang je dat in het juiste forumdeel doet komt dat wel goed.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Zoals jullie misschien al bedacht hebben is het 15 augustus en is vannacht de wedstrijd gesloten ;) Wij gaan alles even invoeren, optellen en aftrekken en kijken wie van jullie er het dichtste bij gezeten heeft of zelfs heeft geraden hoeveel diamanten ik heb gehad :D We doen er alles aan om zo snel mogelijk de winnaars bekend te maken. Alvast ontzettend bedankt voor het meedoen weer :)
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Zo proberen we voor iedereen wat erin te gooien. Volgende keer weer wat anders! :)
 
Bovenaan