Dialoogbox bij verkoop van paden/wegen

NormaJeane

Actief lid
Het lijkt me zeer prettig om de dialoogbox met de tekst "wil je dit/deze xxx echt verkopen" die je krijgt bij het verkopen van gebouwen en decoraties ook te krijgen als je paden/wegen verkoopt. Als je nu een deel van een pad/weg verkoopt is dat vakje meteen weg :confused:

Het is namelijk zeer makkelijk om net verkeerd te klikken, waardoor je ongewild een deel pad/weg verkoopt... vooral heel vervelend als je dat doet voor een wegdeel dat je met diamanten hebt gekocht, is mij al 2 x gebeurd - en als je zoals ik op een heel krap budget moet leven, is dat toch voor iedere 10 cent slikken, die kan ik niet elders meer in het spel gebruiken :(

Dit zal zeker voor veel meer spelers gelden: wel genoeg tijd, maar onvoldoende centen... ik vraag altijd paysafe als iemand zo lief is om mij een cadeautje te willen geven. Anders gaat het op aan huishouduitgaven etc. en cadeautjes horen voor net dat beetje extra plezier te zijn in het leven imho :eek:

Gezien de dialoogbox al bestaat voor de andere verkopen, lijkt me dit niet lastig om te implementeren.

MvG
NormaJeane
 

DeletedUser199

Guest
Ik snap het dat je dat wilt bij diamant wegen. Dat lijkt mij ook een heel goed idee.

Voor de normale wegen die je kan kopen met gereedschap en goud hoeft het van mij apart niet want die kosten ook niet zo heel veel en dat vertraagd het alleen maar
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik vind het op zich een goed idee, maar dan moet je het ook ergens uit kunnen zetten.
 

DeletedUser807

Guest
Het zou al helpen als je dit dialoog alleen krijgt voor je diamant gekochte wegen. Nu ben je gewoon 10 diamanten kwijt, zonder "weet je het zeker" pop-up.

Dat het voor andere paden niet zo werkt is ook wel begrijpelijk, want als je hele stukken weg wilt verkopen, bv meer dan 10 blokjes, dan is dat ook 10x die pop-up. Tenzij je een heel wegvlak in 1x kan selecteren (met bv de ctrl toets ingedrukt houden, o.i.d.).
 
Bovenaan