De kwelling van de dagelijkse inning.

Als je éénmaal wat ver gevorderd bent veranderd de dagelijkse inning steeds meer in een kwelling. Alleen het max van 100FP zorgt er al voor dat ik na 2 of 3 inningen al de FP's moet wegstorten omdat de 100 bereikt is, wat pas echt irritant is zijn de talloze felicitaties met totaal overbodige informatie dat je de bekende prijzen hebt ontvangen, gevolg is dat je niet veel inningen in 1 beweging kunt doen en steeds weer opnieuw moet beginnen waarbij je steeds weer moet mikken op het juiste 1x1 vakje. Eigenlijk zou je alle bomen het liefste omhakken. ;-)
Een optie om alle felicitatie pop ups uit te schakelen zou een bijzonder welkome aanvulling zijn, 100 felicitaties per dag zijn geen felicitatie meer.
 

Taxie

Lid
5 dia betalen en je int alles in 1 keer.. (behalve als je meer dan 4,2 G muntjes in 1 keer probeert te innen)
 
Nou, afgezien van GG's die een bepaalde volgorde vragen om te profiteren van de dubbele inning, het is ook oppassen bij het gebruik, als je al wat FP's hebt staan loop je het risico dat de inning afbreekt bij het bereiken van de 100 FP, niet zeker of dat de oorzaak was, maar al diverse keren gehad dat de 5 dia's geen complete inning afronden.

Overigens vreemd dat ik als nieuw lid te boek sta, jaren geleden al op het forum gestart.
 
Het is bizar, een paar jaar terug hebben ze nog zaken aangepast zodat eht minder klikken is en nu krijgt ieder nieuw gebouw een popup met nutteloze info die je net zo goed als "floating" had kunnen laten passeren.
En ja 5dia voor volledige inning, maar je combo's zijn dan inderdaad weg, dat is dus niet een oplossing (zeker als het zo buggy is als je hier boven kunt lezen)

Dus mijn verzoek, kunnen we weer een "sanity check" krijgen door Innogames, zoals dat een paar jaar terug is gedaan.
Dan kunnen ze alle popups in 1x tegelijk met het laatste gebouw dat je verzamelt, of gewoon omzetten in floating zoals dat bij 90% van de gebouwen het geval is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het verbeteren hiervan is iets dat op de planning staat, maar ik kan helaas nog niet zeggen wanneer dit opgepakt gaat worden. We zijn er in ieder geval wel van op de hoogte.
 

Didi 666

Actief lid
Nou, afgezien van GG's die een bepaalde volgorde vragen om te profiteren van de dubbele inning, het is ook oppassen bij het gebruik, als je al wat FP's hebt staan loop je het risico dat de inning afbreekt bij het bereiken van de 100 FP, niet zeker of dat de oorzaak was, maar al diverse keren gehad dat de 5 dia's geen complete inning afronden.

Overigens vreemd dat ik als nieuw lid te boek sta, jaren geleden al op het forum gestart.

Als je onder de 100 FP zit, zou je alles moeten Innen met Dia's, doe het overal en nog nergens tegen gekomen dat het niet helemaal geïnd wordt. Gebruik zelf de BMW eigenlijk alleen maar voor de WP en in daarna alles dus met 5 Dia, kom dan overal boven de 100 FP uit.
 
Ik ben al blij dat mijn stad meer dan 100 fp per dag oplevert. ;-):-S Vind het geen enkel probleem dat het even duurt, ik speel op de laptop en bij innen hou ik de Esc-knop in de aanslag, dat scheelt veel tijd. Ook bij handelen trouwens.
 
In navolging hiervan: ik heb nog steeds last van oninbare gebouwen, al een aantal x gemeld bij helpdesk. Pas na opnieuw opstarten kan ik dan wél op t gebouw klikken en innen.
 

Tex de olijke

Nieuw lid
Ja, die pop ups zijn heel irritant. Innen van opbrengsten zou een feestje moeten zijn. Door die pop ups is dat het niet meer. Heel jammer, ik hoop echt dat er iets aan gedaan wordt.
 

SonnyWeg

Actief lid
Die pop-ups mogen van mij ook weg. Na het innen zie je wel in je inventaris wat je erbij hebt gekregen. Wat betreft het innen van fp mag het maximum wel omhoog naar 200. Vooral vanwege de nieuwe event gebouwen die extreem veel fp geven. Hoger dan 200 zal denk ik leiden tot minder gebruik van dia om te innen, dus dat is niet echt realistisch om van inno te verwachten.
 

FZ34

Nieuw lid
Ja, die pop ups zijn heel irritant. Innen van opbrengsten zou een feestje moeten zijn. Door die pop ups is dat het niet meer. Heel jammer, ik hoop echt dat er iets aan gedaan wordt.
Als Inno de felicitaties wil blijven sturen, (bv. omdat een hotemetoot ze heeft bedacht, die ze niet voor het hoofd kunnen/willen stoten) dan is het misschien een suggestie de felicitaties te verzamelen en ze te laten zien in een eind pop up als je je muis loslaat.
Deze ergernis bestaat nu al maanden, doe er snel iets aan!!! Het is toch de bedoeling dat spelers plezier beleven aan hun spel.
 

AnneV

Nieuw lid
Beste mensen, ook binnen ons gilde vinden ze de pop ups bij inning zeer storend. Ik sluit me volledig bij de vorige reactie aan, de optie om pop ups uit te kunnen zetten zou ons spelplezier echt verhogen! Graag een reactie van support!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Beste mensen, ook binnen ons gilde vinden ze de pop ups bij inning zeer storend. Ik sluit me volledig bij de vorige reactie aan, de optie om pop ups uit te kunnen zetten zou ons spelplezier echt verhogen! Graag een reactie van support!
De reactie zal inhoudelijk niet anders zijn dan de reactie die al eerder is gegeven.
 

Marcelsmit

Nieuw lid
Over klikken gesproken..... Wat vinden we van het vele onnodige klikken over je hele beeldscherm heen in de GSP? Ik word persoonlijk doodziek van al die keren OK klikken op verschillende plekken over het hele beeldscherm. Dit maakt de GSP echt tot een dagelijks moetje wat mijn spelplezier behoorlijk bederft.
 

Gulzige Radijs

Nieuw lid
Het begint ermee dat InnoGames verdiend aan ieder muisklikje op de website.

Daarom zijn er zoveel tussenschermen, al die duizenden gebruikers die X keer een scherm weg klikken levert simpelweg geld op.
Inno verdiend aan jouw klikken of aan de dia's die je uitgeeft voor het automatisch innen.

Dat is ook de reden dat die tussenschermen er gekomen zijn en dat is ook de reden dat InnoGames absoluut geen haast gaat hebben daar iets aan te veranderen.
 
Het begint ermee dat InnoGames verdiend aan ieder muisklikje op de website.

Daarom zijn er zoveel tussenschermen, al die duizenden gebruikers die X keer een scherm weg klikken levert simpelweg geld op.
Inno verdiend aan jouw klikken of aan de dia's die je uitgeeft voor het automatisch innen.

Dat is ook de reden dat die tussenschermen er gekomen zijn en dat is ook de reden dat InnoGames absoluut geen haast gaat hebben daar iets aan te veranderen.
Als dat echt zo is dan is dat voor mij een prima reden om mijn account op delete te zetten. Ik ben wel een beetje klaar met dat geklik.
 
Bovenaan