datum fp

DeletedUser7153

Guest
Dank voor stating the obvious... Als je meerdere deals hebt lopen en ook nog eens de goede gewoonte hebt geregeld te helpen bij steigers of lagere gildeleden gaat dat dus al niet echt soepel meer.


Check. Ik heb zelfs zo'n flauw idee dat veel spelers na een paar weekjes forum al er weer de brui aan geven door de doorlopend negatieve sfeer die hier hangt.

Maar ik heb een prima baan, en niet de behoefte in Duitsland te gaan werken ;-) Verder gaat het toevoegen van een functie meestal iets anders dan jij ws denkt, dus de kans dat een nieuw iemand daar naar eigen idee zomaar even 'wat nieuwe features naar binnen rost' is niet zo groot ;-)

Want? Omdat ik een minuscuul ideetje voor FoE lanceer wil ik een Tribalwars2 ontwikkelaar worden?

ze vroegen om ontwikkelaars he mensen die wat in te brengen hebben maar goed hoorde al het een en ander ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De datum wordt al opgeslagen, alleen is deze niet zichtbaar voor de spelers, het scherm is echter vrij klein en dit toevoegen zou betekenen dat er informatie weg moet, kleiner moet of het scherm groter moet, voorlopig zal dit dus helaas niet worden toegevoegd.
 
Bovenaan