dagelijkse beloning

53 K-Aman

Actief lid
tot vanochtend verscheen het icoontje voor de dagelijks beloning, een leuk kadootje waar je helemaal niets voor hoefde te doen, na 7 dagen kwam er een extra kadootje.
maar sinds vanochtend half twaalf zie ik het niet meer.
Is deze actie beëindigd
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit was onderdeel van een a/b test, het resultaat was helaas negatief dus is het uit het spel verwijderd.
 

dhaes

Lid
Het was een functie waar de grotere spelers naar mijn idee weinig aan hadden. En waarschijnlijk heeft het er niet toe geleid dat kleinere spelers langer blijven hangen en meer zijn gaan besteden.
 

Atokirina

Actief lid
Dit had ik graag gezien, in plaats van de verwijdering:

De dagelijkse inlogbonus biedt helaas weinig stimulans voor spelers die al langer dan een maand actief zijn in het spel.

Wat als we nu kasteelpunten toevoegen? Deze punten laten we aanzienlijk toenemen wanneer je 28 dagen achter elkaar inlogt. Dit zou het pad naar kasteelniveau 20 aanzienlijk verkorten, waardoor het niet meer zo'n tijdrovende taak is als voorheen (17 jaar!). Dit zou veel meer motivatie kunnen opwekken bij spelers die het spel al langere tijd spelen.
 
Die dagelijkse inlogbalk mis ik niet zo, ik vond de vormgeving niet geweldig en ik heb maar 1x een volledige rit van 28 dagen uitgezeten, toen 1 keer niet ingelogd door een weekendje weg en dan kan je weer opnieuw beginnen.

Qua kasteelpunten: de antiquair, dagelijkse uitdaging en gevechten/onderhandelingen leveren ook kasteelpunten op, hoe weet je dan dat het 17 jaar kost?
 

dhaes

Lid
Die dagelijkse inlogbalk mis ik niet zo, ik vond de vormgeving niet geweldig en ik heb maar 1x een volledige rit van 28 dagen uitgezeten, toen 1 keer niet ingelogd door een weekendje weg en dan kan je weer opnieuw beginnen.

Qua kasteelpunten: de antiquair, dagelijkse uitdaging en gevechten/onderhandelingen leveren ook kasteelpunten op, hoe weet je dan dat het 17 jaar kost?
Op de wiki staat hoeveel punten je nodig hebt om een level te behalen. De punten zijn cumulatief.

Per week (zonder antiquair of diamanten) kun je 6050 punten verdienen. Level 20 is totaal 5096500.

5096500/ 6050 = 845 weken.
845 / 52 = 16.25 jaar give or take.

Als je dia's rekent moet je 10000 euro besteden om aan de 5m punten te komen ongeacht welk pakket je pakt.

Punten op de dagelijkse inning zou het nog een beetje kunnen versnellen, maar waarschijnlijk niet veel.
 

dhaes

Lid
En waarom moet het kasteel upgraden snel gaan?
Ik vrees dat het daar niet perse om ging. Het ging erover dat het ong 17 jaar duurt van begin tot eind en dat een extra punten niet veel aan ging veranderen.

Maar in essentie ging het over het weghalen van de dagelijkse bonus
 
Die 6050 kasteelpunten per week zijn dan door dagelijkse uitdaging en uit je kasteel? Of ook van de Gilde-expeditie? Met de antiquair er bij en allerlei extra activiteit wat ik sowieso toch al doe, krijg ik de indruk dat je veel meer punten kan verzamelen, ik heb er alleen nooit zo op gelet.
 
Bovenaan