Geen Bug Culturele nederzetting munten niet gekregen

In mijn Mogolrijk nederzetting heb ik gisteravond 3 Shanti Ghars gebouwd. In het bouwmenu staat dat de bouw 1 uur duurt en dat je eens in de 8 uur 206 Roepies krijgt. Toen ik vanochtend terugkwam zou ik dus een hoop Roepies moeten hebben gekregen, maar die kreeg ik niet. Alleen die van huizen die er al eerder stonden. De gebouwen die net gebouwd waren, begonnen pas met 8 uur aftellen toen ik de nederzetting vanochtend opende. Ik heb al steeds te weinig om producties te starten, dus ik zou deze ruim 600 Roepies goed kunnen gebruiken, en graag terug willen.

.....En een paar uur later heb ik juist extra roepies gekregen van de andere gebouwen. Ik vermoed dat het hele systeem van roepies, of misschien bij alle culturele nederzettingen, flink van slag is.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit hoort zo te werken. Woongebouwen in jouw normale stad werken hetzelfde, de productie start pas wanneer je de stad, nederzetting of kolonie bezoekt nadat de bouw is voltooid.
 
???Ik had hetzelfde en ik vind het niet logisch. De woongebouwen gaan normaliter continue door met produceren. Dus zodra ze klaar zijn begint het aftellen van de (bijvoorbeeld) 8 uur. Normaal als ik 's avonds bij de Japanners een woongebouw bouw, kan ik de volgende ochtend de munten oogsten. Dat heb ik ook bij Vikingen al meegemaakt, maar nu voor het eerst is alsof ik dus constant in die culturele nederzetting moet zijn om er voor te zorgen dat de gebouwen geactiveerd worden. Dat is voor mij afwijkend en vreemd, klinkt dus wel als een fout in het systeem.
 
Bovenaan