Censuur op spelersnaam na jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3280

Guest
Hier is maar een verliezer en die heeft vroeger geen kelen gesneden, standaard.
 

Azgalaxa

Actief lid
Bizar beleid.

usernames die naar drugsgebruik referen mogen namelijk ook, laats nog een opgestuurd naar support maar die mag vrolijk doorgaan helaas.. Evenals refererenties naar geslachtsorganen staan overal gewoon tussen.
 

DeletedUser13612

Guest
Het is pure willekeur, de naam "kelensnijder" was een letterlijke vertaling, in het Nederlands is dit zelfs geen bestaand woord.
Een hoop gedoe om niets, terwijl andere namen, die minstens zo kwetsend zijn, wel worden toegestaan.
 

DeletedUser5789

Guest
Het ontbreken van een reactie van een moderator op dit toch best actieve onderdeel van het forum moet ook genoeg zeggen over deze belachelijke situatie....
Veel succes met het nalopen van het namenbestand of daar nog meer zware overtreders tussen zitten :p
 

Tigertjheu

Actief lid
Het management is hier echt naar de klote. Dat is niet persoonlijk naar een moderator of administrator, er gebeurt gewoon geen ene f*ck wat ze op het forum allemaal horen te doen.
Ik raad iedereen aan een berichtje te sturen op het forum van beta naar In.My.ConTroL.
https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?members/in-my-control.10078/
Als we dit allemaal doen zal er hopelijk verbetering worden door gevoerd, en kan dit forum ook weer actief worden opgestart.
 
Het ontbreken van een reactie van een moderator op dit toch best actieve onderdeel van het forum moet ook genoeg zeggen over deze belachelijke situatie....
Veel succes met het nalopen van het namenbestand of daar nog meer zware overtreders tussen zitten :p

tja..zou jij je laten zien na zo’n enorme misser als moderator? Alles nog eens nagelezen te hebben moet hij (zij?) zelf ook hebben gedacht “Waar ging dit over???”
Ik vermoed zelfs dat dat moment zich halverwege nickname-gate al aandiende maar dat het opperhoofd zijn ego niet in staat was om toe te geven dat er een scheve schaats gereden was. Terwijl iedereen weet dat halverwege terugkomen op een onnozele beslissing altijd nog meer respect oogst dan doorzetten en net doen alsof je met droge ogen kunt volhouden dat het een goed besluit was. Nou ja, het is wat het is
 

DeletedUser13785

Guest
Maar koppensnellen dat kan toch ook gewoon niet dat is niet netjes.
 

DeletedUser6877

Guest
Er is veel mis met de moderatie hier, voor eens ben ik het met Privatehead eens. Maar wat foe niet aan kan, wordt na verloop van tijd gelegaliseerd of verwaarloosd, zie bijv. het forgepunten ruilen tussen werelden en GvG.
 
Ikzelf vind "Vlad de Kelensnijder" niet echt een smaakvolle naam persoonlijk, maar het is wel absurd voor iemand om het offensief te vinden, kijkend vanuit de contrext van het spel. Als het nou een naam van een trainer in Pokemon was.. dit soort censuur is het directe en indirecte resultaat van de politieke correctheids trend.
 

DeletedUser13785

Guest
Nou ik zie wel eens wat ranzige namen die blijkbaar mogen.
Het lijkt me ook ondoenlijk om bij te houden.
 

Virgilius

Nieuw lid
Het ontbreken van een reactie van een moderator op dit toch best actieve onderdeel van het forum moet ook genoeg zeggen over deze belachelijke situatie....
Veel succes met het nalopen van het namenbestand of daar nog meer zware overtreders tussen zitten :p
Het management is hier echt naar de klote. Dat is niet persoonlijk naar een moderator of administrator, er gebeurt gewoon geen ene f*ck wat ze op het forum allemaal horen te doen.
Ik raad iedereen aan een berichtje te sturen op het forum van beta naar In.My.ConTroL.
https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?members/in-my-control.10078/
Als we dit allemaal doen zal er hopelijk verbetering worden door gevoerd, en kan dit forum ook weer actief worden opgestart.
tja..zou jij je laten zien na zo’n enorme misser als moderator? Alles nog eens nagelezen te hebben moet hij (zij?) zelf ook hebben gedacht “Waar ging dit over???”
Ik vermoed zelfs dat dat moment zich halverwege nickname-gate al aandiende maar dat het opperhoofd zijn ego niet in staat was om toe te geven dat er een scheve schaats gereden was. Terwijl iedereen weet dat halverwege terugkomen op een onnozele beslissing altijd nog meer respect oogst dan doorzetten en net doen alsof je met droge ogen kunt volhouden dat het een goed besluit was. Nou ja, het is wat het is


Inderdaad forum moderators die de taal niet beheersen, dit lijkt me toch de enige en 1ste vereiste indien je forum mod bent.

Spel moderators die ondanks wetende dat ze fout zitten, hun ego voordeel van twijfel geven.

Voor het minste or geringste waarschuwingen/bans uitdelen.

Geen duidelijke communicatie,

Regels gedogen en andere strenger dan nodig hanteren.

En kan ik nog wel even doorgaan.

Kortom allemaal ongeschikt, het maken van een puinzooi gaat ze beter af dan netjes afhandelen

Regels worden altijd zo verdraaid dat je gelijk halen onmogelijk is. -10 sterren voor alles en iedereen die een mod is.




http://prntscr.com/qn2awn Vlad, het is nog steeds mogelijk je naam te gebruiken en er nog iets van bloed aan toe te voegen. Leones schaam je :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13785

Guest
Sfeertje hè
Ach, ze doen hun best en het zijn vrijwilligers zo’n beetje.
Krijgen een kleine vergoeding in diamanten heb ik begrepen.
Dus ik hou het liever wat milder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan