cape canaveral.

DeletedUser

Guest
Ow en PS:

Dit bijna zonder verliezen!!! ;-) Op 1 sector na. Daar had ik maar 5 blokjes van mn laatste eenheid over.

Ik heb geen enkele sector opnieuw moeten proberen... Dus Esco, wil je die uitbreiding, excuses omdat je Eendje een leugenaar noemde en misschien zal hij je nog wel willen helpen... Als je het heel heel lief vraagt... :p :D :D :D
 

DeletedUser1072

Guest
Ik ben het ermee eens dat deze ook een 2de bonus moet krijgen. Iedere GG heeft 2 bonussen. Waarom de Cape Canaveral niet??

*kuch* zeus *hoest*

Ik vind eerder dat zeus een 2e bonus moet krijgen, alle andere aanvals GG's hebben ook een 2e bonus. Dus zeus heeft daar ook recht op. En met Cape Canaveral, bedenk je eens wat voor gigantische bonus 10 fpten per dag wel niet is, en dat op een gebied van 3x4, dat is net zo groot als een huis. 10 fpten per dag, voor de grote van een huis, lijkt mij een prima bonus.
 

DeletedUser

Guest
Het is esco, dus een discussie (van wat voor een kaliber dan ook) is onvermijdelijk. ;)

Het lijkt mij persoonlijk niet mogelijk dat CC een tweede bonus (althans deze bonus) gaat krijgen. Lijkt me sterk genoeg zoals die nu is.

ben jij een gamedesigner ofzo...omdat je zegt *Het lijkt mij persoonlijk niet mogelijk dat CC een tweede bonus (althans deze bonus) gaat krijgen.

waarom is het niet mogelijk,ik vindt dat die CC ook wel een tweede bonus mag geven,aangezien buitenom zues alle GG een tweede bonus hebben.waarom zo negatief terwijl je gewoon ja kunt zeggen,dat CC een tweede bonus mag hebben,is toch niet moeilijk en je hebt extra aanvals kracht.aanvals en defence kracht heeft inno ons ontnomen van onze GG.

maar inno zou wss wel ergens mee bezig zijn om ons iets van aanvals kracht te laten moeten kopen met dias in een event,zoals die tijgerrots,ze hebben def in GG minder krachtig gemaakt,en komen met tijgerrots om je verd groter te maken.maar die moest je winnen,bij geen kans met tickets in het vorige event dias betalen om meerdere keren te kunnen draaien om kans temaken voor die tijgerrots,zoiets zal er wel gaan komen,dus ik denk niet dat ze dat zullen invoeren,maar als spelers zoals jij lopen te zeiken dat het niet nodig is gaat het zeker niet gebeuren,wees positief in ideeen van andere spelers,blijf anders weg met je negatieve opmerkingen aub.

het is altijd wel leuk zon extra aanvals kracht te hebben zoals voorheen,wil jij dat niet hou dan je comentaar achterwege aub,want je verpest het voor andere door tezeggen dat het volgens jou niet nodig is.

als een speler met een leuk en goeie idee komt en er is een speler die daar over loopt te zeiken zakt spontaan mijn broek van af!
laat spelers met een idee komen en ga die niet af zitten kraken,vindt je het idee nix,hou het dan gewoon lkkr voor je en verpest de leuke inzet van andere spelers niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het was zeker niet makkelijk heb er heel vaak over gedaan heel vaak verloren maar als iemand zoals esco met meer dan 90% en alle PMT eenheden heeft en het niet kan winnen doet ie gewoon iets fout, of snapt het vecht gedeelte niet hij mag dan wel 30k+ gevechten gedaan hebben maar als er iemand als ik die nog onder de 1000 zit het met een heel stuk minder aanval en eenheden doe en zonder dia's te gebruiken , en er zijn andere die het ook gelukt is miscchien met andere eenheden en hogere aanval het is hun ook gelukt als een x aantal mensen het wel lukt en Esco niet dan lijkt het me het redelijk duidelijk dat iemand die het niet lukt het systeem niet snapt van hoe het werkt.

ok....ik vindt het niet niet kunnen dat je met MT eenheden,postmodern eenheden kunt verslaan,andersom klinkt wel logisch,maar dat je met postmoderne eenheden dezelfde eenheden niet kunt verslaan,en dat dat wel tedoen is met MT eenheden gaat nergens over.maar goed,,,het zal wel aan mijn liggen.
 

DeletedUser

Guest
ben jij een gamedesigner ofzo...omdat je zegt *Het lijkt mij persoonlijk niet mogelijk dat CC een tweede bonus (althans deze bonus) gaat krijgen.

waarom is het niet mogelijk,ik vindt dat die CC ook wel een tweede bonus mag geven,aangezien buitenom zues alle GG een tweede bonus hebben.waarom zo negatief terwijl je gewoon ja kunt zeggen,dat CC een tweede bonus mag hebben,is toch niet moeilijk en je hebt extra aanvals kracht.aanvals en defence kracht heeft inno ons ontnomen van onze GG.

maar inno zou wss wel ergens mee bezig zijn om ons iets van aanvals kracht te laten moeten kopen met dias in een event,zoals die tijgerrots,ze hebben def in GG minder krachtig gemaakt,en komen met tijgerrots om je verd groter te maken.maar die moest je winnen,bij geen kans met tickets in het vorige event dias betalen om meerdere keren te kunnen draaien om kans temaken voor die tijgerrots,zoiets zal er wel gaan komen,dus ik denk niet dat ze dat zullen invoeren,maar als spelers zoals jij lopen te zeiken dat het niet nodig is gaat het zeker niet gebeuren,wees positief in ideeen van andere spelers,blijf anders weg met je negatieve opmerkingen aub.

het is altijd wel leuk zon extra aanvals kracht te hebben zoals voorheen,wil jij dat niet hou dan je comentaar achterwege aub,want je verpest het voor andere door tezeggen dat het volgens jou niet nodig is.

als een speler met een leuk en goeie idee komt en er is een speler die daar over loopt te zeiken zakt spontaan mijn broek van af!
laat spelers met een idee komen en ga die niet af zitten kraken,vindt je het idee nix,hou het dan gewoon lkkr voor je en verpest de leuke inzet van andere spelers niet!

Nee esco, ik ben geen gamedesigner. Ik heb echter wel ruim bovengemiddeld verstand van wanneer iets in verhouding is en wat je moet doen om het ietwat uitdagend te maken en niet te makkelijk. Daar gaat een deel van mijn studie over namelijk..

Zowel de zeus als de Cape zijn in verhouding tot andere GGs te sterk om een (fatsoenlijke) 2e bonus te hebben. Nu heb je (imo) ook niets aan die 20K munten of voorraden die je krijgt uit sommige GGs per dag als extra, en zouden die bonussen mijns inziens prima als 2e bonus ingezet kunnen worden, is dit niet nodig.

En wees niet bang hoor, ik verpest niets voor andere spelers. Ideeën wil ik ook niet af hoeven kraken, maar sommige ideeën zijn gewoon niet reëel. Een tweede bonus als extra gevechts% is bijvoorbeeld niet haalbaar, omdat het dan een veel te krachtig GG wordt en dat verstoort de spelbalans. Daarom een nee dus..

Die tijgerrots, en talloze andere items waaraan jij denkt geld te moeten besteden worden gemaakt voor de leuk. Tuurlijk, ze zijn exclusief en hebbedingetjes en sommige spelers zullen ook best wat extra geld besteden om een tijgerrots te krijgen, of een extra kennisaltaar. Daardoor maakt Inno immers meer winst, dus die ideologie zit erachter, niet meer dan logisch.
Als je constant extra tickets kon verdienen had na verloop van tijd iedereen 300% defence bonus, en dan komen er weer suggesties om dan maar een haaienkooi te maken die 10% geeft ipv 5%. Deze moet je dan uiteraard weer extra moeilijk krijgen en dias aan uitgeven en noem het maar op. >>resultaat, extra winst voor Inno
Daarnaast is de verdedigingsbonus alles behalve achteruit gegaan, maar dat terzijde, zal je hier niet mee lastig vallen.

En uiteraard wil ik ook wel extra aanvalskracht, iedereen die dat niet wil is gek. Ik wil echter ook plezier hebben in het spel, en ik heb liever een spannend gevechtje waar ik iets moet doen aan opzet en planning, dan een gevecht waar ik op 'automatisch' over iedereen heen wals.
Als een speler met een goed en leuk idee komt zal ik dit dan ook zeker niet afkraken, dit soort ideeën kraak ik echter wel af. Vind ik het niets dan laat ik dat merken. Alleen maar positief mogen reageren is natuurlijk niet handig, want dan mis je juist dit soort feedback..
 

DeletedUser

Guest
aanvals en defence kracht heeft inno ons ontnomen van onze GG.

En veel meer verdediging teruggegeven met nieuwe gebouwen.

maar inno zou wss wel ergens mee bezig zijn om ons iets van aanvals kracht te laten moeten kopen met dias in een event,zoals die tijgerrots,ze hebben

Het heeft misschien even geduurd maar we zijn weer terug bij het standaard paranoia paradepaardje. Waar iedereen die tijgerrots gewoon gratis wint worden bij esco weer dias uit zijn zak geklopt. Waar zou dat nu toch door komen? :wacko:

als een speler met een leuk en goeie idee komt en er is een speler die daar over loopt te zeiken zakt spontaan mijn broek van af!
laat spelers met een idee komen en ga die niet af zitten kraken,vindt je het idee nix,hou het dan gewoon lkkr voor je en verpest de leuke inzet van andere spelers niet!

Leuke ideeën die gebaseerd zijn op het uitgeven van diamanten. Iets waar je eindeloos over loopt te klagen. Daar zakt je broek pas van af.

ok....ik vindt het niet niet kunnen dat je met MT eenheden,postmodern eenheden kunt verslaan,andersom klinkt wel logisch,maar dat je met postmoderne eenheden dezelfde eenheden niet kunt verslaan,en dat dat wel tedoen is met MT eenheden gaat nergens over.maar goed,,,het zal wel aan mijn liggen.

Waarom niet? Al in het begin van het spel versla je ijzertijd eenheden met speermannen. Sterker nog, het spel verslaat ze voor je. Ben je vergeten dat je zo de kaart doorgekomen bent? :wacko:
 

DeletedUser6867

Guest
iedereen die zegt dat zeus ook geen 2de bonus heeft komt ook puur omdat de bouwkosten vergeleken met cape een heel stuk lager zijn Cape is op level 10 best leuk want 10 gratis fp per dag is heerlijk maar een 2de bonus erbij zou nooit verkeerd zijn om eerlijk te zijn :) maar wat dat zou zijn geen idee misschien tevredenheid ;)
 

DeletedUser

Guest
iedereen die zegt dat zeus ook geen 2de bonus heeft komt ook puur omdat de bouwkosten vergeleken met cape een heel stuk lager zijn Cape is op level 10 best leuk want 10 gratis fp per dag is heerlijk maar een 2de bonus erbij zou nooit verkeerd zijn om eerlijk te zijn :) maar wat dat zou zijn geen idee misschien tevredenheid ;)

daar gaat dit topic over,,,dat CC een aanvals bonus gaat geven :)
 

DeletedUser6867

Guest
daar gaat dit topic over,,,dat CC een aanvals bonus gaat geven :)

yup maar denk dat aanval bonus te sterk is voor de CC :p zal iets anders moeten zijn want 30% aanval en 10FP per dag is zeer zeer overpowerd :)
 

DeletedUser

Guest
yup maar denk dat aanval bonus te sterk is voor de CC :p zal iets anders moeten zijn want 30% aanval en 10FP per dag is zeer zeer overpowerd :)

:wacko: wat bedoel je met *yup maar denk dat aanval bonus te sterk is voor de CC*.

hoe weet jij dat nou?,daar heb ik nog nooit van gehoord dat die GG dan te sterk word :eek:

onzin en nog eens onzin.

het is heel simpel....voor def hebben we nu tijgerRotsen en wachtvuurtjes en die andere def GG.

jij weet niet wat inno wil.die wil dias verkopen en zo geld verdienen.aanvalskracht gaan ze denk ik (niet) geven,wrm niet????.....omdat je met aanvallen kracht verliest,en als jij door wil knokken en je eenheden zijn allemaal beschadigt,dan kan je die tot leven wekken door ze gelijk te genezen zodat je door kan vechten,dat is wat inno wil en die CC erin gegooit zonder een tweede bonus,,,bv att bonus,maar ze zullen het eerst aankijken hoe wij daarop reageren.reageren en zeggen wij nix,,,dan blijft die CC zoals die nu is,,,maar als wij vinden dat die CC een att bonus mag hebben ,gaan ze het mss wel doen,maar als andere het niet goed vinden,,,tja,,,dan zal het er ook niet komen!


-------------------------------------------------simpel-----------------------------------------------
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
Zeus is een kleine gg uit de bronstijd en het is niet nodig dat hij een tweede bonus krijgt. Waarom is ie anders zo klein? :wacko::wacko::wacko:
 

DeletedUser

Guest
daar gaat dit topic over,,,dat CC een aanvals bonus gaat geven :)

Daar gaat het niet over, want je weet het niet, dus stelt het als een vraag. Voorlopig gaat de Cape buiten fp's helemaal niets geven.


jij weet niet wat inno wil.die wil dias verkopen en zo geld verdienen.aanvalskracht gaan ze denk ik (niet) geven,wrm niet????.....omdat je met aanvallen kracht verliest,en als jij door wil knokken en je eenheden zijn allemaal beschadigt,dan kan je die tot leven wekken door ze gelijk te genezen zodat je door kan vechten,dat is wat inno wil en die CC erin gegooit zonder een tweede bonus,,,bv att bonus,maar ze zullen het eerst aankijken hoe wij daarop reageren.reageren en zeggen wij nix,,,dan blijft die CC zoals die nu is,,,maar als wij vinden dat die CC een att bonus mag hebben ,gaan ze het mss wel doen,maar als andere het niet goed vinden,,,tja,,,dan zal het er ook niet komen!

Niemand weet wat Inno wil, behalve jij dan, maar bij jou draait het altijd om diamanten. Zolang jij niet snapt dat het spel zonder diamanten prima te spelen is, snap je het hele spel niet en zal je dus blijven komen met deze bizarre beschuldigingen. Cape Canaveral is prima zoals hij is. Er hoeft niets bij te komen. Laten mensen maar leren om zelf te vechten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Elke discussie die esco start begint hij te zagen over innogames en diamanten. Dan zegt Sl8yer dat esco fout is en zo gaat het door tot esco een nieuwe discussie begint.
 

DeletedUser6867

Guest
:wacko: wat bedoel je met *yup maar denk dat aanval bonus te sterk is voor de CC*.

hoe weet jij dat nou?,daar heb ik nog nooit van gehoord dat die GG dan te sterk word :eek:

onzin en nog eens onzin.

het is heel simpel....voor def hebben we nu tijgerRotsen en wachtvuurtjes en die andere def GG.

jij weet niet wat inno wil.die wil dias verkopen en zo geld verdienen.aanvalskracht gaan ze denk ik (niet) geven,wrm niet????.....omdat je met aanvallen kracht verliest,en als jij door wil knokken en je eenheden zijn allemaal beschadigt,dan kan je die tot leven wekken door ze gelijk te genezen zodat je door kan vechten,dat is wat inno wil en die CC erin gegooit zonder een tweede bonus,,,bv att bonus,maar ze zullen het eerst aankijken hoe wij daarop reageren.reageren en zeggen wij nix,,,dan blijft die CC zoals die nu is,,,maar als wij vinden dat die CC een att bonus mag hebben ,gaan ze het mss wel doen,maar als andere het niet goed vinden,,,tja,,,dan zal het er ook niet komen!


-------------------------------------------------simpel-----------------------------------------------


denk nou eens na , als je een CC hebt met en 30% aanval en 10 FP wil iedereen zo ding hebben want die is gewoon zeer zeer goed :) , te goed zelfs. en dit is mijn persoonlijke mening

we weten niet wat de nieuwe GG gebouwen worden voor het nieuwe tijdperk dat zullen we moeten afwachten maar Inno zal dat waarschijnlijk al in grote lijnen hebben uit gedacht.
misschien komt daar een aanvals GG bij of misschien een defence GG we weten het nog niet simpel
vergeet niet niet iedereen geeft geld uit om WV en Tijgerrotsen te kopen dat is maybe 2-5% van de FOE spelers , we zullen niet weten wat de toekomst ons brengt met FoE we zullen af moeten wachten.
jij wilt graag extra aanvals kracht erbij , maar er zijn andere spelers die misschien andere bonussen erop willen hebben.

de 10 FP die CC nu geeft op level 10 is veel meer dan de andere GG doen zoals haga en Castle del monte maar die hebben ook een 2de bonus erbij , de CC is gemaakt puur zodat je 10FP kunt krijgen per dag met een GG want 1 raket voor 5x4 terwijl de castle 5x5 is en haga 7x6 zijn is mooie bonus voor een kleine GG die fp geeft zelfde als de zeus die is ook klein en geeft 1 bonus. zou je er een 2de bonus aan vast willen plakken dan zullenz e hem misschien ook grotere moeten maken als compensatie.

niet elke persoon speeld hier Forge of empires met veel diamant gebruik ik spendeer 20 euro per tijdperk voor een paar gebouwen te kopen die ik leuk vind en om Inno te sponseren maar ik gebruik never me dia's om eenheden te genezen want ik zie dat als nutteloos geld weggooien (dat is mijn mening) ik word beter in het vechten om dat ik zo goed mogelijk tactics speel en hoe minder ik verlies hoe beter ik me voel dat geeft mij voldoening aan Forge of empires.

om het op te sommen de CC is kleinere dan andere FP gevende GG's en daarom waarschijnlijk ook maar 1 bonus heeft en tegelijk een zeer sterke bonus is 10 FP (inplaats van 6)
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het niet over, want je weet het niet, dus stelt het als een vraag. Voorlopig gaat de Cape buiten fp's helemaal niets geven.




Niemand weet wat Inno wil, behalve jij dan, maar bij jou draait het altijd om diamanten. Zolang jij niet snapt dat het spel zonder diamanten prima te spelen is, snap je het hele spel niet en zal je dus blijven komen met deze bizarre beschuldigingen. Cape Canaveral is prima zoals hij is. Er hoeft niets bij te komen. Laten mensen maar leren om zelf te vechten.

aub blijf hier weg,,,want aan jou hebben we echt nix hier,,,jij wilt helemaal nix,,,waar gaat dit over kerel,,,slaat nergens op,wrm jij zo reageeer en wilt dat die CC zo blijft snap ik ff niet,of wil je liever niet hebben dat ik hier dit topic over start,wat is er?

als ik dat wil hoef jij hier niet te zeggen dat het er niet moet komen,ik vraag het,en het is aan inno om daar over te beslissen,en niet jij popkorn.
 

DeletedUser

Guest
Elke discussie die esco start begint hij te zagen over innogames en diamanten. Dan zegt Sl8yer dat esco fout is en zo gaat het door tot esco een nieuwe discussie begint.

begin ik te zagen :eek:,,,waar mee??,,,met een zaag ofzo,,,klinkt als een belg zeker :wacko:

zagen doe ik met een zaag,en praten doe ik met mijn mond.:cool:
 

DeletedUser

Guest
aub blijf hier weg,,,want aan jou hebben we echt nix hier,,,jij wilt helemaal nix,,,waar gaat dit over kerel,,,slaat nergens op,wrm jij zo reageeer en wilt dat die CC zo blijft snap ik ff niet,of wil je liever niet hebben dat ik hier dit topic over start,wat is er?

als ik dat wil hoef jij hier niet te zeggen dat het er niet moet komen,ik vraag het,en het is aan inno om daar over te beslissen,en niet jij popkorn.

1. Aan de posten die ik hier ziet wil men jou hier weg esco niet sl8yer sl8yer is rationeel jij bent een irritante zaag
2. Ja ik ben belg en zagen is het woord dat ik gebruik als ik het vuilere woord niet mag zeggen
3 wie scheld er nu met popkorn?
 

DeletedUser

Guest
1. Aan de posten die ik hier ziet wil men jou hier weg esco niet sl8yer sl8yer is rationeel jij bent een irritante zaag
2. Ja ik ben belg en zagen is het woord dat ik gebruik als ik het vuilere woord niet mag zeggen
3 wie scheld er nu met popkorn?

on topic blijven aub,,en niet over dingen beginnen die nergens over gaan,zeikerds net als jij hebben we hier nix aan!.....

wat dacht je,,,ik zal mijn meulle hier ook eens open trekken,,,laat dit soort onzin achterwege aub!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
on topic blijven aub,,en niet over dingen beginnen die nergens over gaan,zeikerds net als jij hebben we hier nix aan!.....

wat dacht je,,,ik zal mijn meulle hier ook eens open trekken,,,laat dit soort onzin achterwege aub!

Als je dat zo graag wilt kan je beter nooit reageren en zelf altijd on-topic blijven. Diegene kan dan ''zeuren en schelden'' wat hij wil want zijn berichten worden toch zo verwijderd en dat is net wat er zo gaat gebeuren als het zo doorgaat. Waar gaat deze discussie nog over?!?!?!? :wacko:
 

DeletedUser

Guest
aub blijf hier weg,,,want aan jou hebben we echt nix hier,,,jij wilt helemaal nix,,,waar gaat dit over kerel,,,slaat nergens op,wrm jij zo reageeer en wilt dat die CC zo blijft snap ik ff niet,of wil je liever niet hebben dat ik hier dit topic over start,wat is er?

als ik dat wil hoef jij hier niet te zeggen dat het er niet moet komen,ik vraag het,en het is aan inno om daar over te beslissen,en niet jij popkorn.

Je snapt zelf al niet eens meer waar het topic, dat jij gestart hebt, over gaat.

Jouw topic is dat jij het gerucht vernomen hebt dat de Cape een aanvalsbonus gaat geven en je wil graag weten of dat waar is.

Vervolgens verander jij het zelf in, dat de Cape een aanvalsbonus MOET gaan geven, omdat jij je niet door de continentenkaart weet te vechten. Tot slot eindigen we dan uiteindelijk weer waar we altijd eindigen. Met de complottheorie dat Inno je naaiet en ze je dwingen om diamanten te kopen. Gevolgd door, zoals gebruikelijk, dat je mensen weer uit gaat zitten schelden

Leer gewoon vechten jonguuuuh en zet je aluhoedje eens af.
 
Bovenaan