cape canaveral.

DeletedUser

Guest
ik heb vernomen dat C.C een attack bonus gaat geven,is dat waar?
want dat zou wel tegek zijn :)

we hebben al van alles voor defence,,,deal castele,,,basilius...tijgerrotsen en wachtvuurtjes.

maar attack hebben we momenteel teweinig.
 

DeletedUser

Guest
ik heb vernomen dat C.C een attack bonus gaat geven,is dat waar?
want dat zou wel tegek zijn :)

we hebben al van alles voor defence,,,deal castele,,,basilius...tijgerrotsen en wachtvuurtjes.

maar attack hebben we momenteel teweinig.

Ja, alleen maar Zeus, Dom van Aken en Castel del Monte en het feit dat de aanvaller zelf kan aanvallen en het opneemt tegen de AI. Ook kan een aanvaller nog eens schurken inzetten. Die aanvaller is dus volstrekt kansloos.
 

DeletedUser5428

Guest
Inderdaad, met het zomerevenement zijn er een hoop tijgerrotsen en wachtvuren bij gekomen in de meeste buurten. Ik kan nog steeds dagelijks 65 buren aanvallen, maar ik kan me goed voorstellen dat zo iets niet meer mogelijk is in de top buurten. Om te voorkomen dat er spelers stoppen omdat ze gewoon niet meer kunnen vechten zou er dus best een aanvals GG bijkomen.
-
Ook voor de GvG komt dat ten goede. Wij (Uprising) hebben onlangs geprobeerd om een sector met +40% te pakken in het koloniale tijdperk. Zelfs met +90% verlies je met elk gevecht 2 schurken. Je kan daar dus gewoon niet aan beginnen voor het beetje extra macht dat het oplevert. Daarom gebeurt er niet veel meer in de lagere tijdperken van de GvG...
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, met het zomerevenement zijn er een hoop tijgerrotsen en wachtvuren bij gekomen in de meeste buurten. Ik kan nog steeds dagelijks 65 buren aanvallen, maar ik kan me goed voorstellen dat zo iets niet meer mogelijk is in de top buurten. Om te voorkomen dat er spelers stoppen omdat ze gewoon niet meer kunnen vechten zou er dus best een aanvals GG bijkomen.

Waarom? Ze hebben al die tijd kunnen profiteren van de voorsprong die ze hadden in het spel en daardoor lekker kunnen aanvallen en plunderen zonder zelf veel schade op te lopen. Dat is nu niet meer zo en als het ze niet bevalt dan stoppen ze toch lekker? Doordat ze plundern dwingen ze mensen om wachtvuren neer te zetten. Dan moeten ze dus niet gaan huilen als ze nu niet meer kunnen winnen. Dat hebben ze zelf veroorzaaakt.
-
Ook voor de GvG komt dat ten goede. Wij (Uprising) hebben onlangs geprobeerd om een sector met +40% te pakken in het koloniale tijdperk. Zelfs met +90% verlies je met elk gevecht 2 schurken. Je kan daar dus gewoon niet aan beginnen voor het beetje extra macht dat het oplevert. Daarom gebeurt er niet veel meer in de lagere tijdperken van de GvG...

2 schurken verlies is echt schandalig. Ze zouden die sectoren gewoon gratis weg moeten geven.

Het is een strategiespel. Kiezen voor 2 schurken verlies voor wat extra macht is een strategie.
 

DeletedUser

Guest
ik kom niet door die def van legers in continenten kaart.verlies er gewoon al mijn eenheden,heb al van alles geprobeert,maar het wil me maar niet lukken,die zijn veel sterker in verdiging dan ik met mijn aanval,dat schiet dus niet op,iedereen gaat voor onderhandelen,ik vertiktte te onderhandelen,wilde die sec pakken met aanvallen,maar helaas en jmmr genoeg lukt me dat niet,mss toch maar onderhandelen,want heb het ook met dias geprobeert door contuneu mijn eenheden tot leven te wekken voor die tweede wave,de eerste wave is makkelijk tedoen,je verliest wat kracht,maar als je je eenheden niet helemaal tot leven wekt dan haal je die tweede wave niet,dus die beschadigde eenheden opwekken en voor die tweede wave gaan lukt ook niet,want dan verlies ik al mijn eenheden,maar dan nog steeds lukt het me niet,hoe moet ik daar nu doorheen komen?

heel veel andere zeggen beter te onderhandelen,anders met vechten gaat het niet lukken,dus wat extra power voor aantevallen is wel welkom :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
ik kom niet door die def van legers in continenten kaart.verlies er gewoon al mijn eenheden,heb al van alles geprobeert,maar het wil me maar niet lukken,die zijn veel sterker in verdiging dan ik met mijn aanval,dat schiet dus niet op,iedereen gaat voor onderhandelen,ik vertiktte te onderhandelen,wilde die sec pakken met aanvallen,maar helaas en jmmr genoeg lukt me dat niet,mss toch maar onderhandelen,want heb het ook met dias geprobeert door contuneu mijn eenheden tot leven te wekken voor die tweede wave,de eerste wave is makkelijk tedoen,je verliest wat kracht,maar als je je eenheden niet helemaal tot leven wekt dan haal je die tweede wave niet,dus die beschadigde eenheden opwekken en voor die tweede wave gaan lukt ook niet,want dan verlies ik al mijn eenheden,maar dan nog steeds lukt het me niet,hoe moet ik daar nu doorheen komen?

heel veel andere zeggen beter te onderhandelen,anders met vechten gaat het niet lukken,dus wat extra power voor aantevallen is wel welkom :)


k neem je ons nu in de zeik of ben je serieus?
ik heb effe snel in je stad op A gekeken en daar heb je ruim over de 90% aanval en allemaal PMT leger staan

ik heb de heel PMT kaart vrijgespeeld met moderne tijdperk en raket en ifv eenheden en 21% aanval geen diamanten gebruikt tussen door mij is het gelukt wel is waar met moeite en veel verliezen aan het einde en vaak 1 eendheid over met 2 health balkjes. ik speel elk gevecht manual om te winnen en slim spelen is gewoon noodzakelijk.

speel je handmatig of automatisch want als je veel handmatig zou spelen zou je weten dat elke eenheid een counter eenheid heeft.

sleutelwoord is om goede counters te zetten tegen wat hij gebruikt het is geen rocket science hoor maar als jij waarschijnlijk wat ik denk alles op auto speel en niet de goede eenhden neer zet als counter je word wegevaagd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1072

Guest
ik kom niet door die def van legers in continenten kaart.verlies er gewoon al mijn eenheden,heb al van alles geprobeert.

Je doet alles op auto battle. Doe het gewoon handmatig, leer hoe je eenheden laat doen waar ze goed in zijn en dan kan je ze prima pakken. Daarbij heeft funky eendje, naar eigen zeggen, de hele PMT kaart gedaan met maar 21% en grotendeels moderne troepen dus iemand met 90% en PMT troepen moet het ook makkelijk lukken.
 

DeletedUser

Guest
allebei fout,,,jullie kunnen dat niet zien hoe ik vecht,ik zeg ik heb alles al geprobeert,zoal als handmatig en auto battelle,en nog kom ik er niet doorheen,heb ook al allerlei eenheden geprobeert,,maar nope,,,ik verlies gewoon weg al mijn eenheden,geen een blijft er leven,,,,dat is zo frustrerent dat ik die maar links heb laten liggen,kost mij teveel eenheden,en kom er toch niet doorheen...dus laat ik ze staan.aangezien ik er niet doorheen kom heeft het ook geen zin!

dat bestaat niet dat je de eerste wave doet zonder schade,als je die tweede wave wilt doen zullen alle eenheden gezond moeten zijn,anders kom je helemaal niet door die tweede wave.:(
 

DeletedUser1072

Guest
Volgens mij komt het omdat je altijd auto battle hebt gespeeld, Daarvoor is je gevecht ervaring nagenoeg nul en daardoor maak je fouten die meer ervaren spelers niet zouden doen. Dat is geen schande maar wel een mogelijk oorzaak.
 

DeletedUser6867

Guest
allebei fout,,,jullie kunnen dat niet zien hoe ik vecht,ik zeg ik heb alles al geprobeert,zoal als handmatig en auto battelle,en nog kom ik er niet doorheen,heb ook al allerlei eenheden geprobeert,,maar nope,,,ik verlies gewoon weg al mijn eenheden,geen een blijft er leven,,,,dat is zo frustrerent dat ik die maar links heb laten liggen,kost mij teveel eenheden,en kom er toch niet doorheen...dus laat ik ze staan.aangezien ik er niet doorheen kom heeft het ook geen zin!

dat bestaat niet dat je de eerste wave doet zonder schade,als je die tweede wave wilt doen zullen alle eenheden gezond moeten zijn,anders kom je helemaal niet door die tweede wave.:(

ik vroeg toch of je handmatig of auto speelde , waarom kan ik met half MT en half PMT en maar 21% aanval het wel winnen op de kaart en jij met 90%+ en allemaal PMT eenheden het niet.

dan lijken mij 2 conclusies voor handen
A je snapt niks van het gevechts systeem hoe en wat tegen elkaar counterd en ik snap dat duidelijk wel aangezien ik met minder aanval en eenheden het wel win
B ik ben gewoon beter dan jouw in het vechten ;)

als je een lesje je wilt hoe vechten werkt stuur me maar een PM en zal je het uit leggen
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij komt het omdat je altijd auto battle hebt gespeeld, Daarvoor is je gevecht ervaring nagenoeg nul en daardoor maak je fouten die meer ervaren spelers niet zouden doen. Dat is geen schande maar wel een mogelijk oorzaak.

nope kerel,,,das niet waar,denk je nu echt dat ik dat niet weet hoe te vechten,,,laat me niet lache :D
kweet donders goed hoe of wat tedoen met vechten.dus dat is niet het probleem.
 

DeletedUser

Guest
ik vroeg toch of je handmatig of auto speelde , waarom kan ik met half MT en half PMT en maar 21% aanval het wel winnen op de kaart en jij met 90%+ en allemaal PMT eenheden het niet.

dan lijken mij 2 conclusies voor handen
A je snapt niks van het gevechts systeem hoe en wat tegen elkaar counterd en ik snap dat duidelijk wel aangezien ik met minder aanval en eenheden het wel win
B ik ben gewoon beter dan jouw in het vechten ;)

als je een lesje je wilt hoe vechten werkt stuur me maar een PM en zal je het uit leggen

ja je bent kei goed,,, beter dan ik,klopt.je vecht beter.ga zo door.
 

DeletedUser6185

Guest
Wel knap als je met 21% extra aanval de PMT kaart hebt vrijgespeeld, er zaten een paar hele lastige sektoren tussen.
 

DeletedUser6867

Guest
nope kerel,,,das niet waar,denk je nu echt dat ik dat niet weet hoe te vechten,,,laat me niet lache :D
kweet donders goed hoe of wat tedoen met vechten.dus dat is niet het probleem.

euhm kennelijk spreken je uitspraken je tegen als jij niet met 90%+ aanval en PMT kan winnen doe je iets goed fout en beheers je het spel absoluut niet en heb je dus nog een hoop te leren kwa aanval en eenheden gebruik.

je kan ook gewoon je fout bekennen en dan kunnen we je helpen zodat je het ook kan beheersen en het vrij kan spelen
 

DeletedUser6867

Guest
ja je bent kei goed,,, beter dan ik,klopt.je vecht beter.ga zo door.

dat ga ik ook zeker doen als er een nieuw tijdperk is :) helaas is me aanval nu al iets hoger en heb ik alle PMT eenheden voor handen nu
 

DeletedUser

Guest
Wel knap als je met 21% extra aanval de PMT kaart hebt vrijgespeeld, er zaten een paar hele lastige sektoren tussen.

maar je ziet jmmr genoeg andere spelers die zon harde kop hebben in wat ik zeg,,,zakt mijn broek elke keer van af :wacko:,,,maar nu horen ze het van een top speler.:D
 

DeletedUser

Guest
euhm kennelijk spreken je uitspraken je tegen als jij niet met 90%+ aanval en PMT kan winnen doe je iets goed fout en beheers je het spel absoluut niet en heb je dus nog een hoop te leren kwa aanval en eenheden gebruik.

je kan ook gewoon je fout bekennen en dan kunnen we je helpen zodat je het ook kan beheersen en het vrij kan spelen

yo chap...jij hoeft me nergens mee tehelpen hoor,maar bedankt nog voor je aanbod.hou jij je maar bezig met je eigen gevechten.mss kom je nog ooit op plekje nummer 1.sc6 kerel.
 

DeletedUser6867

Guest
yo chap...jij hoeft me nergens mee tehelpen hoor,maar bedankt nog voor je aanbod.hou jij je maar bezig met je eigen gevechten.mss kom je nog ooit op plekje nummer 1.sc6 kerel.

vraag dan geen aandacht op het forum jij klaagt erover dat je het niet lukt wij proberen je te helpen dat jij zon bord voor je harses hebt en geen hulp kunt aannemen van andere.
en nummer 1 plek hoeft voor mij niet daar speel ik niet voor ik speel voor de fun. als jij klaagt dat een bepaalde aspect van het spel niet lukt en andere er minder problemen mee hebben en het wel kunnen dan doe jij iets fout.
 
Bovenaan