Opgelost browser crasht/ reageert niet

DeletedUser5968

Guest
Gebruikersnaam: gaelwyn
Wereld: cirgard/dinegu

Sinds circa een uur reageert foe browser niet. en als die reageert (eventjes) dan crashed die, geen response, of laad niet.
Cirgard is het meest getroffen door deze toestand, dinegu doet het redelijk. Ik kon de hoofdpagina niet laden in chrome, ie, wel in mozilla. Uiteindelijk na een cleaning van cache etc deed chrome het wel laden en starten maar loopt het spel vast.

Is er iets mis met foe op het moment? dit is 1e keer dat ik het meemaak
 

DeletedUser7269

Guest
Ik heb hier ook last van... Interne fouten, vastlopers enz.
 

DeletedUser1653

Guest
same here helaas maar zowel op B, C en D
ik kan net een paar acties doen. een stuk oh 5 x M/O met help knoppie. net opnieuw geladen en probeer de cotinentkaart te openen duurt een halve minuut on te laden.
1 gevecht terug naar de stad en kan weer 7 x m/o doen en loopt weer vast. samengevat, het spel laadt enorm traag :(
 

DeletedUser6185

Guest
Heb het ook, hoe moeilijk kan het zijn om een spel speelbaar te maken/behouden :wacko:
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kan er helemaal niet meer op :eek:..

Hier ook veel probleempjes :eek:..

---------------------------------------------
Alles werkt weer prima! :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4527

Guest
ik ook, lijkt ook wel of die flash player ineens weer meer geheugen vreet ....


lijkt nu wer normaal, geheugengebruik ook weer :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik doe mee! ik heb het ook .. lol
EDIT: Op dit momentwerken alle werelden bij mij naar behoren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5428

Guest
Beta had het ook daarstraks. Maar nu lijkt alles weer normaal.
 

DeletedUser6878

Guest
Ik heb niet het idee dat dit probleem echt is opgelost. Sinds de dag dat dit gebeurde en ik helemaal niet meer kon inloggen, zijn het niet kunnen inloggen, herladen van de pagina of uitloggen samen met enorm veel crashes, en de melding dat chat niet bereikbaar is, schering en inslag.

Wat is er aan de hand?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet het idee dat dit probleem echt is opgelost. Sinds de dag dat dit gebeurde en ik helemaal niet meer kon inloggen, zijn het niet kunnen inloggen, herladen van de pagina of uitloggen samen met enorm veel crashes, en de melding dat chat niet bereikbaar is, schering en inslag.

Wat is er aan de hand?

Heb je hier last van op elke wereld? Gebeurt het constant of enkel op bepaalde tijdstippen (bv. einde van een werkdag)?

Zover ik weet hebben we geen gelijkaardige meldingen van andere spelers gekregen, en ook de basisgegevens zien er op elke wereld goed uit.
 

DeletedUser6878

Guest
1. site is regelmatig tijdelijk niet bereikbaar (andere sites werken prima)
2. geldt voor alle werelden
3. maakt niet uit welke browser (ik gebruik maxthon, google chrome en firefox)
4. geen specifieke tijdstippen aan te wijzen, heb dit in de ochtend, namiddag maar ook na middernacht (nu ook weer)
5. heb het even op de chat gegooid en ik blijk lang niet de enige te zijn die er last van heeft
6. een aantal personen hebben support ingeschakeld en hen werd verteld dat het probleem bij hun lag... hoezo geen meldingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. site is regelmatig tijdelijk niet bereikbaar (andere sites werken prima)
2. geldt voor alle werelden
3. maakt niet uit welke browser (ik gebruik maxthon, google chrome en firefox)
4. geen specifieke tijdstippen aan te wijzen, heb dit in de ochtend, namiddag maar ook na middernacht (nu ook weer)
5. heb het even op de chat gegooid en ik blijk lang niet de enige te zijn die er last van heeft
6. een aantal personen hebben support ingeschakeld en hen werd verteld dat het probleem bij hun lag... hoezo geen meldingen?

We krijgen altijd wel enkele meldingen van spelers met laadproblemen, maar dat betekent niet dat er een structureel probleem bestaat. Over het algemeen is het snel duidelijk of er een structureel probleem is of een meer lokaal probleem, en is dat ook zichtbaar in de enkele statistieken die we per wereld verzamelen.

Heb je al eens geprobeerd om je cookies en cache te verwijderen? Omdat je aangeeft dat het in elke browser gebeurt, lijkt het mij echter onwaarschijnlijk dat dit de oplossing zou zijn.

Doet het probleem zich ook voor als je een andere internetverbinding gebruikt? Met andere woorden: denk je dat het een provider-specifiek probleem kan zijn?
 

DeletedUser6878

Guest
Ik had de geschiedenis van alle browsers gewist en dat gaf ook geen verbetering. De server was gewoon een paar dagen achtereen bij vlagen slecht bereikbaar. Ondertussen hebben de problemen zichzelf kennelijk opgelost want zonder aanwijsbare reden draait alles nu alweer een tijdje normaal.
 

DeletedUser10543

Guest
Nu is het bij mij gaande. zowel op Aravall als op Brigard. Flash payer is geupdate. gebruik een asus spelcomputer pro en heb nergens problemen mee behalve met dit spel. kan enkele acties doen, dan loopt deze vast. scherm ressetten of verversen gaat, maar bij teveel acties kapt hij ermee. wat is er aan te doen?
 

DeletedUser9246

Guest
op dit moment wordt er in google chrome aangegeven dat foe niet meer werkt als je flashplayer gebruikt
er wordt zelfs gezegt gebruik andere browser

html versie werkt wel maar daar is ook een probleem mee
de berichten werken niet goed
op moment dat ik wat verstuur blijft het hangen moet ik berichten verlaten en opnieuw aanzetten,soms zelfs meerdere keren voor het bericht in beeld komt.
dit is zpwel nij google chrome en firefox het geval..is dit al bekend ?
zo ja wat is dan de oplossing
 
Bovenaan