Black Friday discussietopic

DeletedUser9654

Guest
90% op aanschaf diamanten dan is het wel leuk, maar ik denk niet dat dit voorkomt. Heb er nu een aanbieding staan van 30%. Deze hebben ze wel eens meer gehad.
 

DeletedUser

Guest
De prijsstelling is best behoorlijk.
Ik ga echt geen bootje bij elkaar scharrelen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Elk voorwerp heeft een bepaalde prijs eraan gekoppeld, misschien heb je wel eens een mogelijkheid langs zien komen om een bepaald voorwerp direct te kopen, op die prijs is de korting dus gebaseerd.
Deze lijst is niet beschikbaar maar wordt intern dus wel constant gehanteerd. Het is niet zo dat we nu wat uit onze duim hebben gezogen en daarbij gezegd hebben dat je het met een bepaalde korting koopt.
 

DeletedUser7793

Guest
heb vanochtend een upgrade pakket voorbij zien komen op 4 werelden.
Voor de rest helegaar niets ondanks dat FoE de heledag aan staat

ahh, ik log opnieuw in op 1 wereld en krijg nu daar eindelijk een 2de aanbieding.

Daar is het dus bij gebleven.
2x aanbieding in 1 wereld
1x aanbieding in 3 andere werelden

kortom een flut actie (sorry)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tigertjheu

Actief lid
Had op de android versie gisteren zoveel aanbiedingen, dat ik niet alle aanbiedingen zag staan. Dat was dus wel slecht geregeld.
 

DeletedUser7282

Guest
1745 dia's voor een kennisaltaar. Sorry hoor, maar dit zijn toch geen Black Friday deals? Ik sla dit jaar lekker over :)
 

DeletedUser7793

Guest
heb vanochtend een upgrade pakket voorbij zien komen op 4 werelden.
Voor de rest helegaar niets ondanks dat FoE de heledag aan staat

ahh, ik log opnieuw in op 1 wereld en krijg nu daar eindelijk een 2de aanbieding.

Daar is het dus bij gebleven.
2x aanbieding in 1 wereld
1x aanbieding in 3 andere werelden

kortom een flut actie (sorry)
vandaag zag ik herkansingen voorbij komen
Pas na dat je opnieuw inlogd is die opgeslagen (rechter menubalk) en volgt er na xx tijd een nieuwe aanbieding.
Ben je niet opnieuw ingelogd verschijnt die niet in de rechter menu balk en ontvang je dus geen nieuwe aanbieding.
 
Bovenaan