Beste/slechtse GG

DeletedUser

Guest
Hier kun je zeggen welke gg je de beste vind en welke de slechtste

Beste: Volgens mij is de beste gg alcatraz hij geeft veel eenheden die je nodig hebt om effiecient je buren te kunnen plunderen en om je gilde te helpen in GvG, de tevredenheid is ook leuk.

Slechtste: Volgens mij is de slechtste gg Notre Dam waarom? Te groot en geeft te weinig voorraden en te weinig tevredenheid.
 

DeletedUser

Guest
Hier kun je zeggen welke gg je de beste vind en welke de slechtste

Beste: Volgens mij is de beste gg alcatraz hij geeft veel eenheden die je nodig hebt om effiecient je buren te kunnen plunderen en om je gilde te helpen in GvG, de tevredenheid is ook leuk.

Slechtste: Volgens mij is de slechtste gg Notre Dam waarom? Te groot en geeft te weinig voorraden en te weinig tevredenheid.

beste GG is,,,san marco munten boost :0...en royal albert hal en pharos samen voor vooradenboost...sterrewacht en atoom ook goeie GG voor goederen in de kas voor GVG.basilius en castele del en don van aken en zues,deal catele zijn goed voor def en att,habitat is goed voor vele bevolking,frontinac is goed voor missies bonussen.de rest van de GG zijn nutteloos!
 

DeletedUser

Guest
Alcatraz vergeten? Hij is zeker goed als je actief GvG wilt doen en plunderd.
 

DeletedUser

Guest
Alcatraz vergeten? Hij is zeker goed als je actief GvG wilt doen en plunderd.

alcatraz is goed als je zelf de gekregen eenheden kan selecteren.het zijn onafhankelijkheden die je eruit krijgt,als die kapot geschoten worden ben je die kwijt,je krijgt er 8 gratis mits alcatraz op level 10,elke 24 uur,met die 8 eenheden kan je mss 1 gevecht doen,die gaan kapot en dan kan je je eige vaste eenheden gaan gebruiken,echt nuttig is die ook weer niet.
 

DeletedUser

Guest
Goede GG's :
Alles dat tevredenheid geeft,
Alles dat je een muntenboost geeft,
Alles dat je een voorradenboost geeft,
Alles dat je een attackboost geeft.
Alles dat je een defenceboost geeft.
Alles wat je medailles geeft.
Alles wat je fp's geeft

Dus in mijn ogen zijn alle GG's wel goed haha, ongeacht de grootte :p
 

Joey-the-king

Actief lid
Goede gg's:
Pharos
San Marco
Royal Albert Hall
Dom van Aken
Zeus
Alcatraz
Chateau Frontenac
Baslius
Hagia
Deal Castle
Frauenkirche van Dresden
(Cape Carnaval
Atoium)
Capitool

Slechte:
Colloseum
Toren van Babel
Notre Dame
Space Needle
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
@joey, capitool is best redelijk hoor. Hij zorgt voor meer inwoners dan huisjes op die grootte als hij een redelijk level heeft > dus, moeite waard. Je hebt toch geenbehoefte aan munten na een tijdje, veel meer aan inwoners om voorraden/leger/goederengebouwen te bouwen.

@allen. Algemeen goede GGs zijn San marco, pharos en RAH voor de bonus in munten en voorraden. Ongeacht speelwijze profiteer je hiervan.
De hagia sophia en castel del monte zijn net zo > gratis FPen.

Dan heb je de deal castle die voor de meeste mensen de moeite waard is, relatief veel medailles en wat defense boost, ook leuk.

AanvalsGGs zoals zeus en dom (en alca voor de units) zijn meer voor aanvallende spelers, dus niet voor iedereen weggelegd.

De slechtste GGs zijn zonder twijfel colloseum, notre dame en de space needle. Hierna volgt babel in termen van efficientie. Helemaal omdat je na PT geen drol meer hebt aan de lagere tijdperk goederen, tot en met PT is het een leuke extra bonus.
De rest zit er tussenin ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joey-the-king

Actief lid
BloodAngel zei:
@joey, capitool is best redelijk hoor. Hij zorgt voor meer inwoners dan huisjes op die grootte als hij een redelijk level heeft > dus, moeite waard. Je hebt toch geenbehoefte aan munten na een tijdje, veel meer aan inwoners om voorraden/leger/goederengebouwen te bouwen

Ja, je hebt gelijk.
Vond hem alleen groot vandaar, heb ff gerekend en,, Capitool op level 1 is 11 huisjes bij mij..
En qua plek is Captiool dan ook beter.

Dus,capitool hoort toch bij de goeie gg's :).
 

DeletedUser5889

Guest
Beste GGs.....tja....ligt eraan of je GvG speelt of niet.

Voor GvG spelers natuurlijk Sterrenwacht en Atomium.

Voor niet GvG'ers:

1) Basiliek van San Marco.
--> Volgens mij de enige GG waar je echt niet zonder kunt.
2) Castel del Monte.
--> Combinatie van fp's en aanvalskracht.....geniaal!
3) Alcatraz.
--> Zonder onafhankelijke schurken kun je echt niet meer spelen vanaf PT, mits je graag veel aanvalt.
4) Pharos van Alexandrie.
--> Geen must om naar level 10 te brengen, maar zonder Pharos is het bijna onmogelijk je tech tree goed door te komen.
5) Zeus
--> Wel heel erg ruimte-efficient.


Slechtste GGs ooit:
1) Notre Dame
2) Space Needle
3) Colosseum (was nog goed voor beginnende spelers, maar nu helemaal verpest door het WK- en zomerevent)
 

DeletedUser5428

Guest
De beste is zonder twijfel de San Marco. Die zorgt in mijn stad toch dagelijks voor een miljoen munten extra.
-
De slechtste: Notre Dame en Colosseum. Een opgeknapte festivalweide geeft veel meer tevredenheid. En met medailles kun je geen bal doen als je alle uitbreidingen hebt.
De Toren van Babel is zo slecht niet als je gilde vecht op het industriële kaart van de GvG. Dan heb je die goederen echt wel nodig.
 

DeletedUser

Guest
Kan je niet gewoon een lijst geven met nummer 1 tot ik weet niet hoeveel?
 

DeletedUser

Guest
@joey, capitool is best redelijk hoor. Hij zorgt voor meer inwoners dan huisjes op die grootte als hij een redelijk level heeft > dus, moeite waard. Je hebt toch geenbehoefte aan munten na een tijdje, veel meer aan inwoners om voorraden/leger/goederengebouwen te bouwen.

@allen. Algemeen goede GGs zijn San marco, pharos en RAH voor de bonus in munten en goederen. Ongeacht speelwijze profiteer je hiervan.
De hagia sophia en castel del monte zijn net zo > gratis FPen.

Dan heb je de deal castle die voor de meeste mensen de moeite waard is, relatief veel medailles en wat defense boost, ook leuk.

AanvalsGGs zoals zeus en dom (en alca voor de units) zijn meer voor aanvallende spelers, dus niet voor iedereen weggelegd.

De slechtste GGs zijn zonder twijfel colloseum, notre dame en de space needle. Hierna volgt babel in termen van efficientie. Helemaal omdat je na PT geen drol meer hebt aan de lagere tijdperk goederen, tot en met PT is het een leuke extra bonus.
De rest zit er tussenin ;p

*@allen. Algemeen goede GGs zijn San marco, pharos en RAH voor de bonus in munten en goederen. Ongeacht speelwijze profiteer je hiervan.
De hagia sophia en castel del monte zijn net zo > gratis FPen*

geven jou GG RAH & pharos goederen,das knap.bij is dat niet :wacko:
 

DeletedUser6544

Guest
geven jou GG RAH & pharos goederen,das knap.bij is dat niet :wacko:[/QUOTE]

Dat is zo knap dat ze bij mij ook goederen leveren naast het verhogen van mijn voorraden
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde uiteraard voorraden, foutje ;) maar ja ze leveren ook goederen :p *heb ik me daar toch even goed onderuit gepraat*
 

DeletedUser

Guest
Ja, je hebt gelijk.
Vond hem alleen groot vandaar, heb ff gerekend en,, Capitool op level 1 is 11 huisjes bij mij..
En qua plek is Captiool dan ook beter.

Dus,capitool hoort toch bij de goeie gg's :).

kapitool is het slechtste GG die er is.
 

DeletedUser

Guest
kapitool is het slechtste GG die er is.

Een bungalow PMT (levert de meeste inwoners per vakje) levert omgerekend zo'n 127 inwoners per vakje (prefab geeft er 106)

Een Capitool, oppervlakte 7x5=35 = omgerekend 4 bungalows (4x9=36 vakjes). 4 bungalows leveren 1150*4 mensen= 4600.
Een Capitool levert op niveau 5 4850 inwoners. Vanaf hier is die dus beter dan je huisjes, ongeacht welke je hebt (dia huisjes kan ik niet zien, maar ook daar gaat ie overheen, misschien een niveau later though)

Jij gaat mij echt niet vertellen dat je de munten nodig hebt als je in PMT zit, ik weet nu al niet meer wat ik ermee moet doen behalve FPen kopen.
Capitool bespaart je een hoop plek en zorgt voor meer gevechtsgebouwen en/of goederengebouwen dan je anders zou kunnenzetten.
Waarom was ie dan ook alweer slecht??
 
Bovenaan