Banket bakker

DeletedUser

Guest
Ja ja er komt een nieuw gebouw aan.

Binnen enkele dagen is ie beschikbaar.

Maar geeft ie tevredenheid of grondstoffen,zou ook leuk zijn.
Als ik zo naar het plaatje kijk denk ik dat ie 2x3 is kwa ruimte of zou ie groter zijn,er staat geen info bij,dus dat is altijd de verassing.

Wel weer leuk bedacht moet ik zeggen;)

Wat vinden jullie ervan.
 

DeletedUser2296

Guest
ik vind het wel leuk maar hoeveel punten leverd het op?
 

DeletedUser

Guest
Allemaal zéér interessante vragen die weldra beantwoord worden. Spannend! :D
 

DeletedUser

Guest
IK gok tevredenheid.
En dan ligt het aan welk tijdperk je zit net als de notenkraker.
Die heeft nog steeds een mooi plekje vind die ook wel leuk staan.
Maar de banket bakker is wel wat groter denk ik.
We gaan het zien vanavond om 12 uur komt de 1 na laatste opdracht,ben benieuwd haha
 

DeletedUser

Guest
het is geen tevredenheid
maar iets dat zeer toepasselijk is bij het gebouw :)
 

DeletedUser

Guest
het is geen tevredenheid
maar iets dat zeer toepasselijk is bij het gebouw :)

indeed.. Banketbakkerij lecvert heel veel hamervoorraden op.
Volgens mij net zo veel of bijna net zo veel als een windmolen :)

is missie 25e de laatste missie ?
 

DeletedUser

Guest
Hij is 2x4 groot kost 112 populatie en ik heb m in de late middeleeuwen leverd 160 grondstoffen in 5m en 600+ in een uur.
Dus bijna net zoveel als een boederij.
ik vind m wel nice.
Als je m in de kolinaire tijdperk bouwt krijg je waarschjinlijk nog meer per uur .
Dus mensen niet bouwen als je in de bronstijd of ijzertijd zit,dan zou ik m nog effe achter de hand houden.

gr marcus
 

DeletedUser

Guest
indeed.. Banketbakkerij lecvert heel veel hamervoorraden op.
Volgens mij net zo veel of bijna net zo veel als een windmolen :)
zelfs meer maar ik durf niet te zeggen of het uitmaakt in welke tijd je zit
ik zit in Koloniale tijdperk en hij levert 790 per uur op
 

DeletedUser

Guest
marcus kijk eens wat hij exact per uur oplevert want per 5 minuten levert hij bij mij ook 160 op
en 790 per uur
 

DeletedUser

Guest
Hij is 2x4 groot kost 112 populatie en ik heb m in de late middeleeuwen leverd 160 grondstoffen in 5m en 600+ in een uur.
Dus bijna net zoveel als een boederij.
ik vind m wel nice.
Als je m in de kolinaire tijdperk bouwt krijg je waarschjinlijk nog meer per uur .
Dus mensen niet bouwen als je in de bronstijd of ijzertijd zit,dan zou ik m nog effe achter de hand houden.
Dat laatste gaat niet werken, hij telt vanaf het moment dat je de missie afrondt. Dus ja, als je bijna in het volgende tijdperk zit kun je wel even wachten met de missie afronden totdat je verder bent (kan nog tot 6 jan!).
HME is 490/uur.
 

DeletedUser2296

Guest
zal hij voor altijd in je inventaris staan tot dat je hem plaatst, of verdwijnt de banketbakker uiteindelijk uit je inventaris...?
 

DeletedUser1869

Guest
Hij levert bij mij (late middeleeuwen) 620 per uur (zonder 120% tevredenheidsbonus) op en 160 per uur. Ik heb het wel eens eerder gezien dat gebouwen bij 5 minuten evenveel produceren maar dat er bij langere tijdsperioden verschillen optreden.
 

DeletedUser3004

Guest
hij levert mij:

120 per 5 minuten
310 per 15 minuten
620 per uur
1040 per 4 uur
1550 per 8 uur
3110 per dag

dit is in de late middeleeuwen zonder 120%bonus.
 

DeletedUser

Guest
In de late tijdperk zo.n 640 dus het maakt wel uit in welke tijd je zit.
Net als met het kerkhof ,en de notenkraker.
Dus om de mensen een beetje info te geven,als je in de ijzertijd zit of bronstijd zou ik m bewaren,want later levert ie meer op
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is gebonden aan de tijd waar je in zit wanneer je de opdracht die het gebouw als beloning geeft, accepteert. Met andere woorden, in je inventaris laten zitten levert je niks op.
 

DeletedUser

Guest
Eens het item in je inventaris staat, evolueert het niet mee met de tijdperken. Ook als het gebouw is, blijft het zijn tijdperk behouden.

Het tijdperk van de banketbakkerij wordt bepaald door het tijdperk waarin je zat op het moment dat je de 24e missie accepteerde. Alhoewel ik dat niet met 100% zekerheid durf te zeggen.

is missie 25e de laatste missie ?
Frosty zegt in de voorlaatste wintermissie:
Nog voor de winter voorbij is, zien we elkaar weer terug. En dan heb ik misschien nog een laatste uitdaging voor u, mijn vriend!
Dus ja, wie weet is hij tegen dan al gesmolten is of misschien ook niet. Spannend! :)
 
Bovenaan