Antiquair discussietopic

Als je met de muis over het eerstvolgende slotje gaat, laat het je zien hoeveel verkopen je nog moet doen voordat het slot vrijgespeeld is. De overige geven alleen maar aan dat de voorgaande eerst moet worden vrijgespeeld.
 

Tigertjheu

Actief lid
Het lullige is dat spelers die het net hebben vrijgespeeld in de indeling terecht kan komen waar spelers zitten die 20 pagina's in de inventaris heeft.
Logica is ver te zoeken.
 
Ik heb zojuist het 2e slot vrijgespeeld. Wat nu opvalt is dat je de sloten tegelijk moet aanbieden tegen dezelfde tijd (mits ik iets nog niet ontdekt heb). Je hebt dus kennelijk geen vrijheid om slot 1 op 2 uur te zetten en slot 2 op een ander tijdvak. Jammer
 
Ik heb vanochtend m'n tweede slotje vrijgespeeld maar nadat ik een slotje gevuld had en ik de volgende wilde vullen bleek ie verdwenen... Hoe zit dit?
 

Felair

Actief lid
Ik heb vanochtend m'n tweede slotje vrijgespeeld maar nadat ik een slotje gevuld had en ik de volgende wilde vullen bleek ie verdwenen... Hoe zit dit?

de tijd die je kiest geld voor alle slotjes, je moet dus eerst alle slotjes vullen en dan pas uitwisselen
 
de tijd die je kiest geld voor alle slotjes, je moet dus eerst alle slotjes vullen en dan pas uitwisselen

Dank voor het antwoord, niet bepaald een gebruiksvriendelijk systeem dus want deze voorwaarde staat nergens vermeld.
Ze zouden ons gewoon de mogelijkheid moeten geven om verschillende tijden te mogen plaatsen per vrijgespeeld vakje.
 
Fijne toevoeging! Het maakt dat je hele leuke dingen (uit het verleden) kunt scoren en je stad mooier en effectiever kunt maken zoals je dat zelf wilt. Het lijkt erop dat alles aangeboden wordt wat ooit in voorgaande events e.d. te vergaren was. Top!
 

Kekkeltje91

Actief lid
in het begin zal het best grappig en goedkoop zijn maar naarmate je verder bent gaat iedereen meer munten en edelstenen verdienen
daarom denk ik dat het bieden over een tijdje erg duur gaat worden, omdat je toch een berg van dat spul in de bank hebt staan
als je eenmaal je inventaris zo'n beetje verkocht hebt weet je toch niet meer wat je met al die munten moet doen :)

Ik vrees dat je hier gelijk in gaat krijgen. Heb een legendarische banketbakker gekocht, maar verder niet veel soeps voorbij zien komen. Dus over een paar weken een lege inventaris en een berg munten en edelstenen waar we niks meer mee doen. Oftewel het nieuwe taveerne zilver :p
 

DeletedUser13296

Guest
FOE moet naam veranderen.
F O Events,met steeds slechtere spelvarianten
Antiqutair, fragment wensput,palmboom,monsterbeeld,etc etc.
WAARDELOOOOOOZE "prijzen"'
 

bonke35

Actief lid
Ik vrees dat je hier gelijk in gaat krijgen. Heb een legendarische banketbakker gekocht, maar verder niet veel soeps voorbij zien komen. Dus over een paar weken een lege inventaris en een berg munten en edelstenen waar we niks meer mee doen. Oftewel het nieuwe taveerne zilver :p
dat zal wel meevallen denk ik, de munten die je haalt die gaan wel op
voordeel is wel dat als je niks koopt en goed spaart dat straks iedereen zijn inventaris leegverkocht heeft en alles uitgegeven is
je kan er zelfs een beetje taktiek in leggen
gewilde items in de veiling hoog opzetten in de hoop dat er een ander overheen gaat en je zo een flinke deuk in zijn of haar muntenvoorraad kan maken

bv: gister 50.000 ingezet op een schaakmatkwadraat in de hoop dat iemand er overheen zou gaan, dit omdat dat ding eerder voor over de 70.000 wegging
en aangezien taktiek niet altijd even goed werkt heb ik nu dus een extra schaakmat :) ( en weinig munten over ) :)
 
Ik krijg nu steeds meldingen dat de antiquair bijna klaar is of met een nieuwe ronde gaat beginnen. Is het mogelijk om enkel die antiquair meldingen uit te zetten? Of zet ik dan alle meldingen uit?
 

DeletedUser13408

Guest
Jammer dat de antiquair niet voor de ijzertijd beschikbaar is. Het dan niet het beleid van FOE, maar er zijn ook spelers die juist een "kleine" Rome willen nabouwen. Het is niet alleen een aanvalsspel, maar ook een spel waar je kunt en wil bouwen en dan zou je vrij moeten zijn in welke periode van de geschiedenis je wil zitten. Dus denk ook aan de spelers die niet in een "soort" toekomst willen spelen maar meer realistisch willen bouwen. :)
 

DeletedUser974

Guest
Mooie toevoeging in het spel om van je overbodige rommel af te komen. Jammer alleen dat je je overbodige blauwdrukken van GG die je niet bouwt er niet in kan verkopen.
 
Het zou misschien een idee zijn om de mogelijkheid toe te voegen om je bod te annuleren, want nu als je een bod doet en even later ziet dat je het niet kunt gebruiken, en niemand biedt boven jouw bod, ben je je muntjes kwijt, en heb je iets waar je niets aan hebt.
 
Wat ik mij af vraag is waarom bij mij de veilingen maar 2 uur duren en ik van andere hoor dat ze velingen van 4 uur krijgen.
Weet iemand hoe dat in elkaar zit?
 
Wat ik mij af vraag is waarom bij mij de veilingen maar 2 uur duren en ik van andere hoor dat ze velingen van 4 uur krijgen.
Weet iemand hoe dat in elkaar zit?
In principe duren de veilingen bij iedereen 4 uur, alhoewel je meestal iets van 3.55 ziet als je het veilingvenster voor de eerste keer opent.
Ben je niet in de war met de opties bij het inleveren van items uit je inventaris (2, 8 en 24 uur)?
 
Bovenaan