Ambrosia zoekt actieve leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9365

Guest
Ik word ook graag lid. Je kan mij vinden op lange piair

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ambrosia heeft weer ruimte voor een aantal spelers. Of je nu nieuw bent in het spel of een spelveteraan doet er niet toe. Als je actief bent, ben je altijd welkom.
 

DeletedUser

Guest
Uitnodigingen krijg je direct, maar zijn op de iPad niet te zien.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, ik heb deze even gemist, maar je hebt alsnog een uitnodiging.

Spelers kunnen mij ook een ingame mail sturen of een PB hier op het forum.
 

DeletedUser6385

Guest
We hebben weer een aantal plaatsen vrij in het gilde. Heb jij dus genoeg van je huidige gilde of ben je misschien nog gildeloos, dan ben je van harte welkom!
Wil je ons joinen stuur dan een berichtje, het liefst in-game, naar Sl8yer of Babibi
 

DeletedUser

Guest
We staan weer open voor nieuwe spelers. Wees niet verlegen en meldt je aan bij ons.
 

DeletedUser

Guest
We hebben nog ruimte voor een aantal leden. We zijn een sterk gilde gebaseerd op elkaar onderling helpen en zonder verplichtingen.
 

DeletedUser

Guest
Voor spelers die graag GE spelen, bij ons gaat ook niveau 4 steeds open. Naast de 6 fp uit je stadhuis valt er bij ons dus veel te halen.
 

DeletedUser

Guest
We hebben nog steeds ruimte. Vooral fanatieke GE spelers zijn welkom.
 

DeletedUser

Guest
Zorg dat je je voor maandag aanmeld, anders val je buiten de GE.
 

DeletedUser11033

Guest
Hallo,
Ik ben een nieuw in FoE en überhaupt in browsergames, lang geleden wel age of empires, the settlers en civilization gespeeld.
Nu met FoE begonnen en proberen onder de knie te krijgen middels het spel en forum, zit nu einde Bronstijd.
Al een paar dagen in het spel door de gildes aan het scrollen, maar bijna allen hebben maar 1 lid? of hebben allerlei eisen qua niveau of deelname aan GvG's enz. :confused:
Dusss al met al ik zie door de gildes het bos niet meer hihi en probeer het maar via deze weg.
Ben dagelijks meerdere keren online via mobiel of pc om even een rondje te maken door mn vriendenlijstje en alles weer even aan te sturen.
Hulp op\aanmerkingen zijn meer dan welkom :D

Mocht er nog een plekje beschikbaar zijn, maak ik er graag gebruik van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan